فروش خودرو توسط کمپانی های خودروسازی و فروشندگان خودرو در سطح شهر صورت می گیرد. البته شرکت هایی که به صورت شخصی اقدام به فروش خودرو می کنند، باید دارای شماره ثبت و مجوز کسب و کار توسط اتحادیۀ خودروسازی باشند. چرا که برخی از افراد از این فرصت برای کلاهبرداری از مشتریان استفاده می کنند. به طور کلی فروش خودرو به روش نقد و اقساط صورت می گیرد که روش فروش اقساطی خودرو با شرایط فروش خودرو اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. خدمات فروش اقساطی خودرو که توسط شرکت های خودروسازی ارائه داده می شود، شامل محدودیت می باشد و این مسئله موجب شده تا کمتر شخصی بتواند اتومبیل خریداری کند ولی شرکت های خصوصی که عرضه کنندۀ خودرو هستند، توانسته اند با سرمایه گذاری شخصی، بهترین تسهیلات فروش اقساطی خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهند.

در همین راستا شرکت مبین خودرو با کسب تجربه طی سالیان طولانی، توانسته شرایط ساده تری را به منظور رفاه حال مشتریان در نظر گیرد. انعطاف پذیری در انتخاب تعداد اقساط، عدم نیاز به ارائه ضامن و تحویل فوری از مهمترین عواملی هستند که تأثیر بسزایی بر روی انتخاب این شرکت از سوی مشتریان دارد.

فروش خودرو با شرایط عالی

امروزه خیلی از فروشندگان خودرو برای اینکه بتوانند رقابت قابل توجهی بین همکاران خود داشته باشند، تلاش می کنند که شرایط ساده تری برای فروش خودرو در نظر بگیرند. به طور جامع به روش های زیر می توان خودرو خریداری نمود.

شرکت های خودورسازی با طرح پیش فروش با دریافت مبلغی به عنوان علی الحساب دریافت می کنند و الباقی پس از شش ماه الی یک سال پرداخت می شود. در روش فروش فوق العاده خودرو، مشتری کل مبلغ خودرو را هنگام ثبت نام پرداخت می کند و پس از سه ماه خودرو را از نمایندگی تحویل می گیرد.

سومین روش به خدمات شرکت های خصوصی مرتبط می شود. در واقع افرادی که نمی توانند چشم انتظار قرعه کشی شوند و خیلی زود تمایل به خرید اتومبیل دارند، می توانند با مراجعه به فروشگاه های عرضه کنندۀ خودرو، اتومبیل مورد نظر را تهیه کنند. تنوع شرایط فروش اقساطی خودرو بسیار است چون ارتباط مستقیم با سیستم مدیریتی شرکت های عرضه کنندۀ خدمات خواهد داشت. بنابراین شما مشتریان گرامی راحت تر می توانید متناسب با وضعیت مالی که با آن روبرو هستید، اتومبیل مورد نظر خود را سفارش دهید. استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو توسط شرکت های عرضه کنندۀ سرویس، بسیار سهل است چون افراد به سادگی می توانند تعداد اقساط را انتخاب نمایند و به طبع آن متناسب با توان مالی، از عهدۀ بازپرداخت اقساط برخواهد آمد.

شرکت مبین خودرو از همان ابتدا، توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ خرید و فروش خودروهای صفر در تهران راه اندازی کند. این مجموعه با گذشت زمان، همواره تلاش نموده که سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، توسعه داده و شرایط بهتری برای فروش خودروهای داخلی و خارجی در نظر گیرد و به مشتریان گرامی در سراسر کشور پیشنهاد دهد.

داشتن آگاهی نسبت به شرایط فروش اقساطی خودرو مانند  خدمات فروش اقساطی گروه بهمن برای افراد که از وسع مالی قابل قبول برخوردار نیستند و نمی توانند از عهدۀ خرید نقد برآیند، بهترین راهکار می باشد. بعضی از فروشگاه های عرضه کنندۀ خودرو تلاش می کند که متناسب با نیاز مشتری، شرایط فروش اتومبیل را تعیین کنند که بازخورد بهتری داشته باشد. عدم دریافت ضامن و افزایش تعداد اقساط با کمترین سود بازپرداخت از جملۀ این خدمات محسوب می شود.

شرکت مبین خودرو نیز در این راستا توانسته خدمات فروش اقساطی خودرو را تسهیلات ویژه به مشتریان ارائه دهد. بدین وسیله افراد به سهولت می توانند با مدیریت مالی، اقدام به خرید اتومبیل نمایند.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()