بازار فروش لاستیک از بزرگترین و پرظرفیت ترین بازارهای معاملاتی در دنیا است که همواره رقابت بسیار تنگاتنگی در میان کمپانی های سازنده این محصولات برای گرفتن امتیاز بالاتر در کلاس های جهانی برقرار است و در این راستا هر مجموعه ای با برپایی آزمایشگاه های تخصصی خود در سراسر دنیا در تلاش است کیفیت و کارکرد محصولات خود را افزایش دهد.  لاستیک ها با توجه به  پهنا، سایز، اندازه رینگ و لاستیک دسته بندی می شوند، بنابراین برای هر خودرویی باید تایر نماسب آن را انتخاب کرد، و بازار  فروش لاستیک در گروه های سواری، آفرود، راهسازی و کشاورزی از رونق بسیار بالاتری برخوردار است. قیمت لاستیک با توجه به مواردی نظیر نوسانات ارزی ( هم تایرهای داخلی و خارجی)، کمیابی لاستیک به هردلیل، ترکیبات سازنده، برندسازنده، پهنا،ابعاد و اندازه و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. فروشگاه بزرگ چرخ و یدک از بزرگترین مجموعه های فروش لاستیک ایرانی و خارجی در برندهای مطرح و پرطرفدار در کشور است، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی مرجوعی هفت روزه و تضمین کیفیت به سراسر کشور ارسال می کند.

ویژگی های لاستیک باکیفیت

برای خرید لاستیک مناسب و استاندارد تنها کافی است، اطلاعات حک شده بر روی بدنه تایرها را مشاهده کرد و امتیازات و ضعف های آن ها را با یکدیگر مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. تمامی صنایع تولید و فروش لاستیک موظف هستند تمامی اطلاعات مرتبط با ساخت این محصولات را همچون تاریخ تولید و انقضاء، نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید، فصلی یا چهارفصل بودن، نوع تایر، حداکثر سرعت مجاز و حداقل بار بر روی بدنه تایرها حک نمایند، که با مطالعه آن ها می توان اطلاعات بسیار خوبی از نوع تایر و شرایط نگهداری و کارکرد آن ها به دست آورد. از مهمترین ویژگی های لاستیک باکیفیت و مناسب می توان به دفع تکان های ناشی از ناهمواره جاده به کابین، مصرف سوخت بسیار پایین، کارکرد مناسب، چسبندگی مناسب، شتاب و کنترل و هدایت ساده تر خودرو اشاره کرد. فروش لاستیک دولتی از سری تمهیدات حمایتی دولت ها برای دارندگان انواع وسایل نقلیه می باشد، که با روند افزایش قیمت لاستیک به اجرا درآمد و با استقبال بسیار زیادی از سوی مشتریان مواجه شد، لازم به ذکر است که سهمیه خرید لاستیک دولتی برای هر خودرو، در سال معادل دو حلقه تایر ایرانی باکیفیت ساخت برندهای معتبری نظیر بارز، کویر و یزد تایر است، و این محصولات حمایتی تنها از طریق مجموعه های معتبر فروش لاستیک در کشور عرضه می شوند.مجموعه معتبر چرخ و یدک از بزرگترین مراکز  فروش لاستیک استاندارد و باکیفیت است، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا به سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کند، و با مراجعه به وب سایت فروشگاهی آن می توان خرید اینترنتی لاستیک را به سادگی انجام داد.

فروش لاستیک دولتی ارزان قیمت

فروشگاه بزرگ چرخ و یدک از قدیمی ترین مجموعه های فروش لاستیک دولتی ارزان قیمت و باکیفیت در کشور است، که انواع تایرهای داخلی و خارجی را در برندهای یزد تایر، کویر تایر، بارز، کومهو، رودستون و نکسن فعالیت می کند و با تضمین کیفیت و گارانتی فروش محصولات خود همواره مورد اعتماد و رضایت مشتریان قرار گرفته است. فروشگاه بزرگ و آنلاین چرخ و یدک از اولین مجموعه های واردات و فروش لاستیک با ارائه خدماتی از قبیل نصب و بالانس سیار، پرداخت در محل برای تهرانی، هفت روز ضمانت بازگشت کالا، قیمت بسیار مناسب و تضمین کیفیت و اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت تمامی مشتریان را کسب نماید و در شمار برترین مجموعه های فروشگاهی قرار بگیرد. متقاضیان خرید لاستیک باکیفیت و اصل با مراجعه به سایت فروشگاهی چرخ و یدک می توانند محصولات مورد نظر خود را با تمامی شرایط فوق به صورت اینترنتی خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور تحویل بگیرند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()