قیمت فروش لاستیک

قیمت فروش لاستیک در سالهای اخیر به دلیل تحریم های اقتصادی، افزایش نرخ ارز و نوسانات بازار برای مشتریان این محصولات بسیار شوکه کننده بوده است و برخی مشاغل خدماتی مانند اسنپ، تاکسی سرویس و آژانس را با مشکلات بسیار زیادی مواجه کرده است. از این رو دولت با عرضه لاستیک دولتی در برندهای داخلی به نرخ مصوب که به سهمیه بندی و از طریق مجموعه های معتبر انجام می شود، توانسته تا حدودی به این بازار پرتنش نظم و ثبات ببخشد. از دیگر موارد تأثیر گذار در قیمت فروش لاستیک می تون به نرخ تورم سالانه، نوسانات ارز، برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، و فردی با توجه به توانایی و نیاز خود مناسب ترین و بهترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش می دهد.  قیمت لاستیک در تمامی برندهای داخلی و خارجی در مجموعه معتبر و آنلاین چرخ و یدک بسیار منصفانه و ارزان تر از دیگر مجموعه های عرضه کننده متفرقه می باشد، متقاضیان خرید لاستیک باکیفیت و مناسب با مراجعه به این مجموعه بزرگ فروش لاستیک می توانند با اطمینان کاملا محصولات مورد نظر خود را به همراه گارانتی اصالت کالا خریداری نمایند.

ویژگی های لاستیک استاندارد

فرمان پذیری سریع، انعطاف پذیری بالا، قیمت مناسب، کیفیت بالای تولید، استفاده از متریال مصرفی باکیفیت و بادوام، طراحی هوشمندانه و حرفه ای آج ها و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مهمترین ویژگی های لاستیک استاندارد و باکیفیت قرار داد. امروزه با تمرکز مشتریان بر خرید لاستیک باکیفیت و بادوام انواع تایرهای قدیمی بایاس تیوب دار که از ایمنی پایینی برخوردار هستند، رفته رفته جای خود را به تایرهای رادیال تیوبلس دادند که تمامی ضعف های آنان را با استفاده از فناوری جدید تولید و استفاده از انواع رشته های فلزی و سیمی با کیفیت به جای رشته های نخی مرتفع کرده اند. کمپانی های بزرگ طراحی و فروش لاستیک در دنیا همواره برای گرفتن سهم بیشتر در تلاش هستند تا با افزایش سطح کیفیتی محصولات خود، توجه مشتریان این بازار پررونق و پرطرفدار را به سمت خود معطوف نمایند. از مهمترین قوانینی که باید در تولید و فروش لاستیک توسط مجموعه های معتبر تایرسازی رعایت شود می توان به حک کردن مشخصات فنی تایرها که شامل ابعاد و سایز تایر، نوع تایر، ترکیبات سازنده، فناوری تولید، فصلی و یا چهارفصل بودن، حداکثر سرعت، مقاومت گرمایی و حداکثر بار تحمیلی می شود، و با توجه به الگوهای ارائه شده می توان دوام و ماندگاری تایرها را افزایش داد.

فروش لاستیک دولتی ارزان قیمت

فروشگاه بزرگ چرخ و یدک از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز فروش لاستیک دولتی ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای داخلی همچون کویر تایر، یزد تایر و بارز در کشور است، و این تایرها را با قیمت مصوب دولتی و به صورت سهمیه بندی (دو حلقه تایر در سال) در اختیار هر مشتری قرار می گیرد، و البته این طرح تنها از طریق فروشگاه های رسمی و معتبر اجراء می شود. این فروشگاه معتبر و محبوب با سه دهه فعالیت مستمر در زمینه فروش لاستیک مانند فروش لاستیک نکسن در برندهای معتبر داخلی و خارجی و با ارائه خدماتی از قبیل ارسال لاستیک به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت، هفت روز ضمانت بازگشت و مرجوعی، تحویل سریع، پرداخت در محل برای مشتریان تهرانی و خدمات نصب و بالانس سیار در شمار  مطرح ترین و معتبرترین مجموعه های فروش لاستیک استاندارد در کشور قرار گرفته است، که محصولات آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید لاستیک باکیفیت و استاندارد با مراجعه به سایت فروشگاهی چرخ و یدک می توانند از میان تمامی برندهای داخلی و خارجی، لاستیک مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()