لاستیک از سری ملحقات مصرفی در خودرو است، که بیشترین دوام و ماندگاری آن در بهترین شرایط استفاده برابر با 4 تا 6 سال می باشد، و از مهمترین معیارهای خرید آن برای تمامی مشتریان انعطاف پذیری بالا در طول استفاده، چسبندگی مناسب، ایمنی بالا و وزن کم می باشد. قیمت لاستیک با توجه به پارامترهای بسیار زیادی ازجمله پهنا و سایز تایر، تکنولوژی ساخت، ترکیبات سازنده، برند سازنده و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. با این تفاسیر قیمت لاستیک از مجموعه های معتبر و نمایندگی های مطرح فروش تایر بسیار ارزان تر از دیگر مراکز غیر مجاز نصب و بالانس می باشد، زیرا این مجموعه ها برای جذب مشتری بیشتر و اعتبار بالاتر در بازار خرید و فروش لاستیک، عملکردی رقابتی دارند و همواره در تلاش هستند تا  سهم بیشتری از عرضه لاستیک های داخلی و خارجی را از آن خود نمایند. فروشگاه چرخ و یدک از محبوبترین و بزرگترین مجموعه های فروش لاستیک دولتی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کشور است، که با ارائه خدمات نصب و بالانس سیار به مشتریان و عرضه فوری تایر باکیفیت به سراسر کشور در طول سی سال فعالیت مستمر خود با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا توانسته در شمار مطرح ترین مجموعه های فروش قرار بگیرد.

خرید لاستیک دولتی

خرید لاستیک دولتی باکیفیت در شرایط اقتصادی فعلی که با افزایش بی رویه قیمت تایر مواجه هستیم، یک اقدام حمایتی از جانب دولت می باشد، تا متقاضیان خرید تایرهای سواری، باری، آفورد و کشاورزی با مراجعه به مجموعه های معتبر و نمایندگی های فروش لاستیک ایرانی باکیفیت، نظیر یزد تایر، کویر تایر و لاستیک بارز این عضو مصرفی را بتوانند با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. متقاضیان خرید لاستیک باکیفیت و مناسب در ابتدا باید به مشخصات فنی تایرها که برروی آنها نصب حک شده و اطلاعات بسیار خوبی از این محصولات به مشتریان می دهد توجه نمایند، این اطلاعات شامل پهنا، سایز، مقاومت حرارتی، فصلی و چهار فصل بودن، ترکیبات سازنده، حد بارگذاری، حداکثر سرعت و سال تولید می شود. متأسفانه برخی از مراکز غیر مجاز با تعییر تاریخ تولید این محصولات آن ها را با قیمتی بسیار پایین و وسوسه کننده در اختیار مشتریان قرار می دهند، که متأسفانه به دلیل پایین بودن سطح ایمنی و خرابی بالا در نهایت هزینه های بسیار سنگینی را به مشتریان تحمیل می کند. فروشگاه محبوب و خوشنام چرخ و یدک از معتبرترین نمایندگی های واردات و فروش انواع تایرهای داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و ارسال فوری به سراسر کشور می باشد، که در طول دوران خدمات خود، همواره توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار برترین مجموعه های خرید لاستیک در کشور قرار بگیرد.

فروش آنلاین لاستیک با قیمت دولتی

فروشگاه معتبر و باسابقه چرخ و یدک از محبوبترین مجموعه های فروش آنلاین لاستیک با قیمت دولتی در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی نظیر کویر تایر، یزد تایر، بارز، کومهو، نکسن، رودستون و غیره در ابعاد و اندازه های مختلف سواری، باری، آفرود و کشاورزی می باشد، که نزدیک به سی سال از فعالیت آن در بازار خرید و فروش رینگ و لاستیک می گذرد و می توان گفت دامنه خدماتی آن برای مشتریان بسیار متنوع است. از مهمترین خدمات این مجموعه در قبال مشتریان می توان به خدمات نصب و بالانس سیار، قابلیت مرجوعی هفت روزه کالا، قیمت بسیار مناسب، تنوع بالای محصولات، ضمانت اصالت کالا و پرداخت در محل برای مشتریان تهرانی اشاره کرد، که آن را از دیگر مجموعه های فروشگاهی متمایز می کند. متقاضیان خرید لاستیک باکیفیت و مناسب مانند خرید لاستیک رودستون با مراجعه به سایت فروشگاهی چرخ و یدک می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت از سراسر کشور تحویل بگیرند و مورد استفاده قرار دهند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()