طراحی و تولید لاستیک باکیفیت به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات مصرفی خودرو در صنایع و کمپانی های لاستیک سازی به یک روند رقابتی تبدیل شده، و تمامی برندهای معتبر تولید کننده انواع تایرهای باری، سواری، کشاورزی و غیره با راه اندازی آزمایشگاه های متعدد در سراسر دنیا و استفاده از جدید ترین تکنولوژی های تولید در تلاش هستند ایمنی و کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهند و توجه مشتریان خرید لاستیک باکیفیت را به خود معطوف نمایند. از مهمترین معیارهای خرید لاستیک باکیفیت و مناسب برای مشتریان می توان به میزان نرمی و انعطاف پذیری تایر، عملکرد آن در شرایط آب و هوایی مختلف، میزان تحمل بار و مقاومت حرارتی و قیمت لاستیک اشاره کرد، زیرا به موازاتی که فاکتورهای ایمنی و استاندارد در تولید انواع تایرها لحاظ شوند، دوام و ماندگاری آن ها نیز افزایش پیدا می کند، و مشتریان را از دردسرهای تعویض زودهنگام لاستیک و خسارات مالی به دلیل بی کیفیتی این محصولات نجات می دهد. فروشگاه معتبر و محبوب چرخ و یدک از بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه های فروش آنلاین لاستیک با مناسب ترین قیمت، در تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد. این مجموعه سالهاست که به عنوان یک مرکز فروش لاستیک دولتی در برندهای داخلی در بین مشتریان شناخته شده است و  طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

راهنمای خرید لاستیک مناسب

برای انتخاب لاستیک باکیفیت برای انواع اتومبیل های سواری و بخش خدماتی و کشاورزی علاوه بر اندازه رینگ و لاستیک باید موارد دیگری را نظیر بودجه مشتریان، انتظارات آنان از تایر خودرو، مدت زمان و مسافت استفاده از وسیله نقلیه در طول شبانه روز و میزان نرمی و انعطاف پذیری لاستیک، که در شمار اصول و راهنمای خرید لاستیک مناسب قرار دارند را مورد بررسی قرار داد. کمپانی های بزرگ لاستیک سازی در دنیا همواره برای افزایش ظرفیت فروش لاستیک برند خود در بازارهای جهانی، اقدام به احداث انواع آزمایشگاه های تخصصی و مجهز در سراسر دنیا نموده اند، تا با بررسی ترکیبات جدیدتر، الگوهای مختلف طراحی عاج، قدرت تحمل وزن بیشتر و بسیاری موارد دیگر ایمنی و کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند و در بازارهای جهانی اعتبار و رتبه بهتری را کسب نمایند، تمامی فعالیت های فوق سبب تولید انواع تایرهای رادیال سازگار با محیط زیست، تیوپلس و سبک شده است.میشلن، پیرلی، بریجستون، کومهو، نکسن و رودستون از بزرگترین برندهای دنیا در زمینه طراحی و تولید تایر هستند، که کیفیت و دوام محصولات آن ها به اثبات رسیده است.

فروش لاستیک دولتی با مناسب ترین قیمت

فروشگاه آنلاین چرخ و یدک از معتبرترین واحدهای فروش لاستیک دولتی با ارزان ترین قیمت و در برندهای داخلی از جمله کویر تایر، یزد تایر، بارز و غیره می باشد. این مرکز فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه فروش انواع رینگ و لاستیک مانند خرید لاستیک رودستون در خودروهای مختلف سواری، باری، کشاورزی و آفرود آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون اعتبار بسیار بالایی در این بازار کسب کرده است. البته  این مجموعه بزرگ فروشگاهی در زمینه فروش انواع تایرهای خارجی در برندهای مطرح و پر طرفدار کره ای، ژاپنی و چینی نیز فعالیت می کند، و این محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهد. نصب انواع تایر در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات نصب و بالانس سیار در محل، یک هفت مهلت تست بدون قید شرط و تعویض تایر در صورت عدم رضایت، والو تیوپلس رایگان، پرداخت در محل برای تهرانی ها و بسیاری موارد دیگر از جمله تعهدات این مجموعه بزرگ فروشگاهی در قبال مشتریان می باشد. متقاضیان خرید لاستیک ارزان قیمت و باکیفیت در تمامی برندهای داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی چرخ و یدک می توانند به صورت آنلاین انواع تایرهای مورد نیاز خود را سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور تحویل بگیرند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()