خرید اقساطی خودرو سالهاست که رکوردار معاملات روز خودروهای داخلی و خارجی است و دلیل این امر با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کاملا واضح و مشخص است، از یک طرف افزایش نرخ ارز و از طرف دیگر تحریم های شرکت های خودروسازی و قطعه سازی که سبب افزایش بی رویه قیمت خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی شده است. 

مزایای خرید اقساطی خودرو

تحویل فوری خودرو از مهمترین مزایای خرید اقساطی خودرو است، زیرا همواره متقاضیان این وسیله رفاهی و پرکاربرد در تلاش هستند تا به محض واریز مبلغ پیش پرداخت از مزایای خودروی خریداری شده در سفرهای درون شهری و برون شهری خود استفاده نمایند و آرامش و آسایش بیشتری را تجربه نمایند. تنظیم سند بنام مشتریان و در رهن بانک، تحویل خودرو تنها با پرداخت نیمی از مبلغ واقعی آن، بازپرداخت اقساط طولانی مدت با سقف مشخص، نرخ سود بسیار پایین و تنظیم سند قطعی خودرو و امکان نقل و انتقال آن در آخرین قسط از دیگر مزایای خرید اقساطی خودرو می باشد که سبب افزایش تقاضای این روش خرید خودرو در مقایسه با دیگر روش های تحویل طولانی مدت بسیار بالاتر باشد. سایا خودرو از معتبرترین مجموعه های خرید اقساطی خودرو با مناسبترین قیمت و بهترین تسهیلات نقل و انتقال می باشد، که نمایندگی فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی را دارد، و با اعتمادی کامل می توان انواع خودروهای مورد نظر خود را از این مرکز خریداری نمایند.

خرید اقساطی خودرو داخلی و خارجی

تحقیق در مورد اعتبار و رسمیت نمایندگی ها و شرکت های لیزینگ از مهمترین و اولین گام هایی است که متقاضیان استفاده از انواع تسهیلات خرید اقساطی خودرو باید مورد بررسی قرار دهند، زیرا با توجه به استقبال بالای مشتریان از این روش خرید متأسفانه به تعداد مجموعه های کلاهبرداری افزوده شده است. لیزینگ محبوب و بزرگ سایا خودرو از سری مراکزی است که در زمینه خرید اقساطی خودرو داخلی و خارجی در تمامی برندهای مطرح و معتبر دنیا و متناسب با سفارشات مشتریان فعالیت می کند. تمامی خودروهای لوکس و وارداتی در این مجموعه بزرگ لیزینگ خودرو در تمامی برندهای لکسوس، پورشه، هیوندا، بنز، تویوتا، رنو، هیوندای و سوزوکی در این مجموعه عرضه می شوند و متقاضیان خرید اقساطی خودرو خارجی می توانند با مراجعه به این مجموعه بزرگ لیزینگ خودرو محصولات مورد نظر خود را با همان شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند، و می توان گفت تنها تفاوت آن ها در نوع اعتبارات لازم برای خرید، بررسی اطلاعات مالی و مالیاتی خریداران، سقف پرداخت اقساط و مبلغ بالای پیش پرداخت می باشد، که بسیار منطقی و توجیح پذیر می باشد.

خرید اقساطی خودرو از نمایندگی

خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی سایپا از نمایندگی های مطرح و معتبر این امکان را به مشتریان می دهد، تا با خیالی مطمئن و آسوده نسبت به خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی دلخواه خود اقدام نمایند، و آن ها را با مناسب ترین تسهیلات بانکی و اعتباری خریداری نمایند. البته امتیاز نمایندگی فروش اقساطی خودرو، تنها مختص برندهای خودروسازی داخلی است که به برخی از مجموعه های معتبر و محبوب لیزینگ خودرو اعطاء می شود تا با عرضه و تسهیلات خرید اقساطی خودرو ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن در راستا عرضه محصولات داخلی و کمک به تولید و افزایش ظرفیت های ساخت و مونتاژ  به متقاضیان این محصولات در شرایط بهتری خدمات دهی کرد.  برای کسب اطلاعات بیشتر از سقف تسهیلات لازم برای خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی، شرایط قسط بندی، نحوه واگذاری و بسیاری موارد دیگر می توان به سایت اطلاع رسانی سایا خودرو مراجعه نمایند و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرند و در صورت تمایل نسبت به خرید اقساطی خودرو از این لیزینگ معتبر تصمیم گیری نمایند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 891
نمایش همه
علاقه مندی ها ()