لاستیک بارز یکی از برندهای معتبر ایرانی است که دارای طرفداران زیادی می باشد. در این مقاله قصد داریم، اشارۀ مختصری به ویژگی های لاستیک بارز داشته باشیم. بدین وسیله هنگام خرید لاستیک بارز با نگاه دقیق تری، این برند تایر را برای خودرو خریداری کنید. شرکت صنعتی بارز توانسته فعالیت حرفه ای خود را در سال 1372 راه اندازی نماید و از همان روزهای ابتدایی بتواند حجمی بالغ بر 25 هزار تن لاستیک و متعلقات لاستیک بارز را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. این شرکت از همان ابتدای خیلی زود جایگاه خود را پیدا کرد و توانست حجم زیادی از تایرهای مورد نیاز کشور را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تأمین کند.

لاستیک مارکت به صورت اختصاصی در زمینۀ فروش لاستیک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته در لیست محصولاتی که به بازار عرضه می کند، انواع لاستیک بارز با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار دهد.

ویژگی های لاستیک بارز

شرکت بارز در لیست محصولاتی که تولید می کند، می توان تجهیزات کشاورزی را نیز مشاهده نمود ولی بیشترین سرمایه گذاری و تمرکز این مجموعه در رابطه با تولید انواع لاستیک بارز، متناسب با مدل های مختلف خودرو می باشد. انتخاب نوع تایر برای خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است چون نقش بسزایی در عملکرد و فرمان پذیری اتومبیل دارد. متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف نیاز به تایر با ویژگی های اختصاصی می باشد که عملکرد بالایی در همان شرایط را داشته باشد.

به همین دلیل شرکت بارز توانسته انواع لاستیک بارز تابستانی، لاستیک بارز زمستانی و انواع لاستیک بارز چهار فصل را تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. با انتخاب درست تایر، به خودرو اجازه می دهید که کنترل پذیری بهتری داشته باشد و به سهولت بتوان آن را در مسیر جاده هدایت نمود.

شرکت بارز توانست با همکاری شرکت های تولید کنندۀ تایر آلمانی، بتواند از فناوری های پیشرفته در طراحی و تولید لاستیک های بارز استفاده نماید و بدین وسیله بتواند سطح کیفیت محصولاتی که به بازار عرضه می کند، ارتقاء ببخشد.

فروش لاستیک سواری بارز

فروش لاستیک سواری بارز به دلیل تقاضای زیادی که دارد، تولید شده و به بازار عرضه می شود. تولید لاستیک بر اساس یک سری مشخصات فنی صورت می گیرد که از نظر ظاهری و همچنین کاربردی نسبت به یکدیگر متمایز ساخته است. در نتیجه می توانید متناسب با مدل خودرو و مشخصات فنی که اتومبیل سواری شما دارد، اقدام به خرید لاستیک سواری بارز با کیفیت بالا و قیمت ارزان نمائید.

برای مشاهدۀ برخی از مدل های تایر بارز، می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت دیدن فرمائید و متناسب با نیاز بتوانید با قیمت مناسب یکی از مناسب ترین مدل های تایر را برای خودروی سواری، شاسی بلند و غیره تهیه کنید.

تاریخ تولید تایر، حداکثر فشار باد، مقدار بار مجاز، ابعاد تایر، میزان سرعت مجاز، مقاومت حرارتی، مقدار چسبندگی، میزان ساییدگی، پهنای تایر و ... برخی از ویژگی های لاستیک هستند که بر روی تایر درج می شود و زمان خرید باید توجه ویژه به این نکات داشته باشید. بدین وسیله بتوانید با کیفیت بالا ، خرید لاستیک بارز را انجام دهید.

قیمت لاستیک بارز

قیمت خرید لاستیک بارز به ویژگی های ساختاری تایر بستگی دارد. در واقع تاریخ تولید، میزان کیفیت تایر و استانداردهایی که برای تولید لاستیک در نظر گرفته می شود. از جمله موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قمیت تایر بارز دارد.

برای مشاهدۀ برخی از انواع لاستیک بارز، می توانید از فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت دیدن فرمائید. این مجموعه امکان فروش آنلاین لاستیک بارز را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب فراهم می کند.

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()