فروشگاه لاستیک به صورت اختصاصی عرضه کنندۀ مدل های مختلف تایر در سطح بازار می باشد. تایر به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهندۀ خودرو محسوب می شود که امکان حرکت کردن را برای ماشین میسر می سازد. با اختراع لاستیک برای دوچرخه توانستند تحول بزرگی در صنعت ساخت وسایل نقلیه بوجود آورند. چرا که نوع لاستیک نقش بسزایی بر روی میزان سرعت اتومبیل دارد. به همین دلیل صنعت گران زیادی توانستند فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ تولید و عرضۀ تایر در سراسر جهان آغاز کنند. به این ترتیب تعدد فروشگاه عرضه کنندۀ لاستیک رو به افزایش می باشد.

لاستیک مارکت نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه لاستیک است که توانسته در سراسر کشور، امکان خرید آنلاین لاستیک با قیمت ارزان را برای مشتریان مهیا کند.

فروشگاه عرضۀ لاستیک سواری خودرو

با مراجعه به فروشگاه عرضۀ لاستیک سواری خودرو، می توانید بر حسب مشخصات فنی که اتومبیل شما از آن برخوردار است، بتوانید با کیفیت بالا، مناسب ترین مدل تایر را با برندهای معتبر خریداری کنید.

پیش از خرید تایر، داشتن آگاهی نسبت به مشخصات مندرج بر روی لاستیک لازم است و به شما کمک می کند که انتخاب بهتری از نوع لاستیک سواری اتومبیل داشته باشید.

مقاومت حرارتی با حروف لاتین A,B,C تعیین می شود و متناسب با شرایط آب و هوایی که خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شود، می توانید تایر را خریداری کنید.

مقدار چسبندگی که با حروف لاتین A,AA,B,C مشخص می شود، نشان دهندۀ میزان چسبندگی خودرو هنگام متوقف نمودن خودرو می باشد. این مسئله در شرایط آب و هوای بارانی که جاده خیس و لغزنده می باشد بسیار حائز اهمیت است. هنگام مراجعه به فروشگاه لاستیک سواری، توجه به این نکته به شما کمک می کن که بتوانید مناسب ترین تایر را انتخاب کنید.

میزان ساییدگی تایر اختصاص به مقدار سایش لاستیک دارد که هر چه عدد بیشتر باشد، میزان تحمل لاستیک در برابر ساییدگی بیشتر می باشد. به عنوان مثال سطح مقاومت سایش لاستیک 400 بیشتر از لاستیک 300 است و از دوام بیشتری برخوردار خواهد بود.

اولین برخوردی که با فروشنده فروشگاه لاستیک خودرو دارید، پرسش در رابطه با ابعاد تایر می باشد. اندازۀ تایر با ارقام نمایش داده می شود. به عنوان مثال به صورت R14-167/66 بر روی تایر حک می شود. حرف R نشان از رادیال بودن تایر می باشد. عدد 14 مرتبط به قطر رینگ بر حسب اینچ می باشد. عدد 167 معرف پهنای لاستیک بر حسب میلی متر می باشد و رقم 66 نیز به نسبت ارتفاع دیواره تایر بر پهنای آن بر حسب درصد مشخص می شود. با این تفاسیر با بهره گیری از راهنمایی فروشنده می توانید متناسب با مدل خودرو و پهنای اتومبیل، خرید مناسب ترین لاستیک را انجام دهید.

برای خرید لاستیک سواری می توانید به فروشگاه لاستیک مارکت مراجعه نمائید. در این مجموعه، انواع تایر سواری و غیر سواری در برندهای ایرانی و خارجی در مدل های متنوع تأمین شده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شود.

فروشگاه عرضۀ لاستیک سواری ارزان

با مراجعه به فروشگاه عرضۀ لاستیک ارزان، امکان خرید تایر با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان برای شما مشتری محترم وجود دارد. این گونه فروشگاه ها به دلیل حجم بالای متقاضی، معمولاً در تلاش هستند که بتوانند متناسب با نیاز بازار، انواع لاستیک با برندهای ایرانی و خارجی تأمین نمایند. بدین وسیله به افراد این امکان را می دهند که بتوانند با قیمت ارزان، لاستیک با کیفیت ایرانی را خریداری نمایند و از مزایای آن برای کسب تجربۀ یک رانندگی عالی بهره گیرند.

لاستیک مارکت، فروشگاه تأمین کنندۀ لاستیک ایرانی و خارجی با برندهای معتبر، کیفیت عالی و قیمت مناسب به همراه ارائه خدمات گارانتی به خریداران محترم در سراسر کشور می باشد.

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()