قیمت لاستیک بر اساس مشخصات ساختاری و ظاهری تایر مشخص می شود. عامل اصلی حرکت کردن خودرو، تایر می باشد و به همین دلیل انتخاب تایر نقش مهمی بر روی سرعت و کنترل پذیری فرمان اتومبیل خواهد داشت. به دلیل تنوع برند و مدل های تایر که در سطح بازار وجود دارد، با بهترین قیمت لاستیک  سواری را می توان خریداری نمود. مدل تایری که برای خودرو خریداری می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز به بررسی دقیق مشخصات فنی تایر پیش از خرید آن می باشد که کارایی مفیدی داشته باشد.

اگر قصد خرید لاستیک سواری و شاسی بلند را برندهای معتبر ایرانی و خارجی دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت دیدن فرمائید. در این فروشگاه می توانید انواع لاستیک با دوام و مستحکم را با قیمت مناسب مشاهده نموده و پس از بررسی کامل ویژگی های آن، با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه و گارانتی خریداری کنید.

دلایل تعیین قیمت لاستیک

پارامترهای متعددی وجود دارد که نقش تعیین کننده ای بر روی قیمت فروش لاستیک سواری و غیر سواری دارد و پیش از خرید باید به آنها توجه نمود و در نظر گرفت. اجزای تشکیل دهندۀ تایر و برند آن دو عامل اصلی برای انتخاب تایر محسوب می شوند.

لایه های تشکیل دهندۀ لاستیک، آج تایر، جنس تیوب لاستیک و والو یا همان محل وارد کردن باد به داخل تایر اجزای اصلی تشکیل دهندۀ تایر خودرو محسوب می شوند. علائم و نوشته هایی که بر روی تایر حکاکی شده است و هنگام خرید لاستیک باید اطلاعات دقیق نسبت به آنها داشته باشید که بتوانید انتخاب مناسبی از تایر داشته باشید. قیمت لاستیک سواری و شاسی بلند نیز بر اساس همین موارد تعیین می شود.

نوع تایر، شاخص پهنای لاستیک بر مبنای میلی متر، نسبت ارتفاع دیوار تایر به پهنای آن بر حسب میلی متر، مشخصۀ رادیال، قطر رینگ بر حسب اینچ، جنس لاستیک و ساختار لایه های تایر، حداکثر فشار و باد مجاز، میزان چسبندگی تایر به سطح زمین، حداکثر میزان تحمل دما، شاخص وزن، نماد سرعت، تعیین نوع لاستیک سواری و یا شاسی بلند و ... برخی از مشخصه های مهم لاستیک هستند که بر روی انواع لاستیک درج می شوند. در نتیجه هنگام خرید تایر از فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت باید این مشخصات به طور دقیق مد نظر قرار گرفته شوند تا بتوانید با بهترین قیمت لاستیک سواری اتومبیل مورد نظر خود را سفارش دهید.

جهت اطلاع از قیمت آنلاین انواع لاستیک سواری، شاسی بلند و اسپرت با برندهای ایرانی و خارجی می توانید وب سایت فروشگاه لاستیک مارکت را مشاهده نمائید.

قیمت انواع لاستیک سواری

متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف نیاز به خرید تایر مناسب با همان فصل است تا چسبندگی بالایی با سطح زمین داشته باشد. با توجه به این مواردی که به آن اشاره نمودیم، قیمت لاستیک ها متفاوت از یکدیگر تعیین می شود و توسط فروشگاه های مختلف عرضه می شوند. لاستیک دارای برند، ساختار، مشخصات فنی و ظاهری است که هر کدام از آنها نقش قابل توجهی بر روی قیمت انواع لاستیک سواری، باری، اسپرت، شاسی بلند و غیره دارد. علاوه بر آنکه نرخ روز ارز در سطح بازار نیز بر روی قیمت آنلاین لاستیک تأثیر گذار می باشد. قیمت لاستیک سواری ارزان تر از قیمت لاستیک اسپرت می باشد که البته همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، مشخصات فنی تولید تایر بستگی دارد.

اگر در خرید تایر مبتدی هستید و تجربه ای در این زمینه ندارید، توصیه می کنیم به صورت اینترنتی اطلاعات دقیقی نسبت به علائم مندرج بر روی لاستیک ها بدست آورید و سپس از تجربیات کارشناسان فروش فروشگاه لاستیک مارکت برای خرید بهترین تایر به همراه گارانتی و با قیمت ارزان استفاده نمائید.

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()