لوازم یدکی بسترن از تعداد قطعات زیادی برخوردار است و در دسته بندی های مختلف قرار گرفته شده اند. خودروی بسترین محصول شرکت فاو موتور چین می باشد که توانسته در سال 2006، تولید این خودرو را بر پایۀ خودروهای مزدای قدیمی انجام دهند. مونتاژ و تولید ماشین بسترن در شرکت خودروسازی گروه بهمن صورت می گیرد و امروزه خیلی از افراد دارندۀ مدل های مختلفی از خودروی بسترن هستند. هر چه از مصرف خودرو می گذرد، برخی از قسمت های خودرو دچار مشکل می شود و نیاز به تعویض و خرید لوازم یدکی بسترن است که بتوانند مجدداً خودرو را به عملکرد اولیۀ خود بازگردانند.

فروشگاه نیوپارت یکی از فروشگاه های فعال در حوزۀ فروش انواع لوازم یدکی بسترن در تهران می باشد و به منظور رفاه حال مشتریان، امکان سفارش اینترنتی لوازم یدکی بسترن را برای مشتریان بوجود آورده است.

عوامل مهم فروش قطعات بسترن

لوازم یدکی موتور، لوازم یدکی بدنه، لوازم یدکی جلوبندی و لوازم یدکی برق برخی از دسته بندی های اصلی قطعات خودرو بسترن محسوب می شوند و هنگام خرید و فروش لوازم یدکی بسترن، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

بسترن B50f، B30 از جمله مدل های مختلف خودروی بسترن محسوب می شوند که هر کدام از آنها دارای یک سری قطعات و لوازم یدکی مشترک و اختصاصی می باشند. بنابراین هنگام خرید لوازم یدکی بسترن باید به این نکته توجه داشته باشید. هر کدام از مدل های مختلف خودروی بسترن دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند و مجهز به سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم موتور اختصاصی، سیستم تهویه، لوازم جانبی و غیره می باشند، که در صورت نیاز به خرید قطعات باید مشخصات فنی مندرج بر روی قطعات و همچنین مدل خودروی بسترن را ملاک خرید مد نظر قرار دهید.

به عنوان مثال خودروی بسترن B50F دارای حجم موتور 1.8 لیتری است که امکان تولید قدرت 142 اسب بخار را با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک فراهم می کند و از جمله خودروهای سواری شتاب خوب به حساب می آید. این خودرو مجهز به سیستم هندلینگ فوق العاده و روان با صدایی رسا و بم توانسته طرفداران زیادی را جلب نماید. با توجه به حجم بالایی از خودروهای بسترن در در سطح کشور در دسترس برخی از افراد قرار دارد، فروش لوازم یدکی بسترن B50F و یا دیگر مدل های این خودرو یک نیاز محسوب می شود. چرا که اتفاق خبر نمی کند و ایجاد مشکلات فنی برای خودرو، نیاز به تعویض قطعات آسیب دیدۀ بسترن است و باید مجدداً خریداری شوند.

موارد تعیین کنندۀ قیمت لوازم یدکی بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن بر مبنای یک سری فاکتورهای متعدد چون نوع قطعات، جنس و مدل خودرو تعیین می شود.

پیش از خرید قطعات خودروی بسترن مانند خرید لوازم یدکی بسترن B50 F می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی با فروشگاه نیوپارت تماس گرفته و از موجود بودن و قیمت قطعات مطلع شوید. در ضمن این مجموعه قادر به فروش اینترنتی لوازم یدکی بسترن و تحویل فوری آنها به سراسر کشور می باشند.

خودروی بسترن B30 مجهز به پلتفرم اختصاصی شرکت فولکس واگن می باشد. این مدل خودروی بسترن دارای شاخص های عملکردی بالا می باشد و از طراحی جدید برخوردار است و جزء خودرهای پرطرفدار سازه های چینی است که از سیستم هوشمند برخوردار است. انواع لوازم یدکی بسترن B30 توسط فروشگاه های عرضه کنندۀ قطعات خودرو به فروش می رسد و مالکین خودروهای بسترن می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا لوازم یدکی مورد نظر خود را خریداری نمائید.

فروشگاه نیوپارت بیش از سی سال است که در حوزۀ فروش قطعات و لوازم یدکی خودروهای سواری چون خودروی بسترن و غیره در تهران فعالیت خود را اغاز نموده و قادر به ارائه خدمات به سراسر کشور با قیمت ارزان و تضمین شده می باشد.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 689
نمایش همه
علاقه مندی ها ()