لوازم یدکی بسترن، قطعات اصلی خودروهای بسترن را تشکیل می دهند. هر چه عمر خودرو سپری می شود، برخی از قطعات بسترن مستهلک و فرسوده می شوند و نیاز به تعویض خواهند داشت. در واقع عدم توجه به تعویض قطعات یدکی بسترن و یا سایر برندهای خودرو، موجب افزایش فشار به سایر قسمت های خودرو می شود و میزان خسارت وارده به خودرو افزایش می یابد. لذا برخی از فروشگاه ها و شرکت ها به صورت تخصصی در زمینۀ فروش  لوازم یدکی بسترن و دیگر ماشین آلات سواری و شاسی بلند می کنند که بتوانند پاسخگوی نیاز متقاضیان در این حوزه باشند.

فروشگاه نیوپارت نیز با سرمایه گذاری شخصی و تأمین انواع قطعات یدکی خودروهای بسترن، توانسته در تهران فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش لوازم یدکی آغاز نماید و امکان خرید قطعات با قیمت ارزان و کیفیت اصل را برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم کند.

نکات خرید قطعات یدکی بسترن

شرکت بسترن به عنوان یکی از کمپانی های پیشگام در صنعت خودروساز است که بیش از 60 سال دارای قدمت فعالیت می باشد و تولیدکنندۀ خودروهای خودروهای چینی می باشند. این مجموعه با همکاری شرکت های مزدا، فولکس واگن، جنرال موتورز و آئودی توانسته به فعالیت خود ادامه دهد و آپشن های جدیدی به لیست آپشن های خودروی بسترن بیفزایند و کارآمد تر از گذشته تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. چندین سال است که صنعت خودروسازی توسعه پیدا کرده است و این مسئله بر روی تولید مدل های مختلف این برند خودرو تأثیر گذاشته است. قطعات و لوازم یدکی بسترن نیز متناسب با حجم موتور و طراحی اولیه ای که برای خودرو در نظر گرفته اند، در داخل مدل های مختلف این خودرو اجرا شده است.

چندی پیش مالکین خودروهای بسترن به سختی می توانستند از عهدۀ خرید لوازم یدکی بسترن برآیند چون یافتن آنها در سطح بازار به سختی صورت می گرفت و کمبود برخی از آنها را می شد مشاهده نمود. ولی در حال حاضر برخی از شرکت ها و فروشگاه ها به صورت اختصاصی توانسته اند در زمینۀ تأمین و فروش انواع لوازم یدکی اورجینال بسترن در تهران فعالیت خود را آغاز کنند. فروشگاه نیوپارت نیز در همین راستا توانسته با شناسایی نیاز مشتریان، قطعات یدکی مدل های مختلف خودروی بسترن را وارد کشور نموده و در سراسر کشور توزیع نمایند و بدین وسیله بتوانند نیاز آنان را مرتفع سازند.

مدل های مختلفی از خودروی بسترن سواری تولید و به بازار عرضه شده اند و افراد زیادی این خودرو را خریداری نموده و از آن استفاده می کنند. بنابراین افرادی که مالک این خودرو هستند، ممکن است نیاز به تعویض قطعات و لوازم یدکی داشته باشند و می توانند به واسطۀ فروشگاه های معتبر و با سابقه در عرضۀ قطعات خودروهای چینی، قطعات مورد نظر خود را تهیه کنند.

فروشگاه نیوپارت به صورت تخصصی در زمینۀ فروش قطعات خودروهای سواری چون بسترن مانند فروش قطعات بسترن B50 F در ایران فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی نموده و توانسته به منظور بهبود عملکرد مجموعۀ خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان در سراسر کشور، وب سایت رسمی نیوپارت را راه اندازی نموده و به واسطۀ آن بتواند ارائه خدمات فروش اینترنتی لوازم یدکی بسترن را برای متقاضیان گرامی فراهم نمایند.

لیست قیمت لوازم یدکی بسترن

با وجود فضای اینترنتی و راه اندازی وب سایت های شرکتی و فروشگاهی، امکان درخواست لیست قیمت لوازم یدکی خودروهای بسترن برای مشتریان فراهم است. چرا که نرخ ارز ثابت نمی باشد و این مسئله بر روی بی ثبات کردن قیمت قطعات یدکی بسترن شده است و بروز می توانید از قیمت قطعات مطلع گردید.

در صورت نیاز به خرید انواع لوازم یدکی خودروهای بسترن می توانید با واحد فروش فروشگاه نیوپارت تماس بگیرید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()