فروش اقساطی خودرو به روش های مختلف صورت می گیرد. توجه به اهمیت کاربرد اتومبیل در سطح جهان موجب شده تا عموم افراد متقاضی خرید ماشین به روش نقد و اقساط باشند. با استفاده از اتومبیل افراد راحت تر می توانند در طول روز به دنبال کارهای روتین خود بروند و نیاز به صرف زمان زیاد برای انجام امور روتین نداشته باشند. توجه به این نکته، موجب افزایش متقاضیان خرید و  فروش اقساطی خودرو در سطح کشور شده است. چند سال اخیر خیلی از افراد تنها به واسطۀ استفاده از شرایط فروش فوق العاده اقساطی خودرو، توانسته اند خرید اتومبیل مورد علاقۀ خود را انجام دهند.

شرکت مبین خودرو نیز یکی از مجرب ترین کمپانی های عرضه کنندۀ اتومبیل های نقد و اقساطی در سطح کشور می باشد و توانسته اند شرایط فروش اقساطی خودرو را ساده تر از قبل در نظر بگیرند. در این صورت متقاضیان با تسهیلات ویژه و راحت تر می توانند از شرایط فروش اقساطی برای خرید اتومبیل استفاده نمایند.

فروش اقساطی خودرو با شرایط بلند مدت

فروش اقساطی خودرو با شرایط بلند مدت نسبت به شرایط اقساط کوتاه مدت متقاضی زیادی دارد چون این روش انعطاف پذیری بیشتری برای انتخاب و نحوۀ پرداخت اقساط دارد. چرا که امکان خرید خودرو با اقساط 12 الی 48 ماهه برای مشتریان فراهم می باشد، علاوه بر آنکه هنگام تعیین مبلغ پیش پرداخت نیز می توانید به صورت توافقی، تعیین کرده و پرداخت نمائید. استفاده از این شرایط به فرد آزادی بیشتری می دهد که بتواند بهترین شرایط را برای خرید اقساطی اتومبیل انتخاب کنند که تحت فشار مالی زیاد قرار نگیرند و راحت تر بتوانند از عهدۀ پرداخت اقساط آن برآیند.

خرید اتومبیل مقوله ای است که از اهمیت بالا برخوردار است چون امروزه اکثر افراد مایل به داشتن اتومبیل هستند که بتوانند به فعالیت های روزمرۀ خود سرعت ببخشند. تا کنون در سطح شهر مشاهده کرده اید که افرادی که دارای اتومبیل شخصی هستند، راحت تر می توانند طی روز به کارهای بیشتری بپردازند و آسودگی خاطر بیشتری دارند. لذا با افزایش نرخ ارز و همچنین تحریم هایی از سوی آمریکا و نحوۀ واردات قطعات خودرو، قیمت خودرو تحت اشعاع این مسئله قرار گرفته شده است و باعث افزایش قیمت اتومبیل شده است. به همین جهت افراد بیشتر متقاضی خرید اقساطی اتومبیل هستند که بتوانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط آن برآیند. امروزه شرایط بهتری برای فروش اقساطی خودروهای داخلی در نظر گرفته اند که خریداران به سهولت بتوانند یکی از روش های خرید اقساطی را انتخاب نمایند.

در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو می توانید با واحد مربوطه در شرکت مبین خودرو تماس بگیرید. در این صورت با گرفتن مشاوره از کارشناسان، راحت تر می توانید یکی از روش های پرداخت اقساط اتومبیل را انتخاب نموده و بر اساس آن اقدام به خرید اقساطی خودرو نمائید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری

امروزه فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری، گزینۀ مورد دلخواه خریدار می باشد. بدین وسیله افراد از همان ابتدا عقد قرارداد و پرداخت اولین پیش قسط می تواند خودروی خریداری شده را تحویل گرفته و سپس مطابق با تاریخ های ذکر شده در قرارداد، الباقی اقساط خودرو را پرداخت نماید. این نکات بسیار حائز اهمیت است چون بدین وسیله می توانند از مزایای اتومبیل استفاده نمایند.

در حال حاضر خدمات فروش اقساطی خودرو توسط کلیۀ شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ اتومبیل برند داخلی و خارجی فراهم می باشد. در همین راستا شاهد فروش اقساطی خودروهای سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، گروه بهمن، فولکس واگن، تویوتا و غیره می باشیم.

شرکت مبین خودرو نیز با کسب تجربیات فراوان در این حوزه قادر به ارائه بهترین تسهیلات فروش اقساطی خودرو به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()