کرمان موتور از اولین کمپانی های خودروسازی در بخش خصوصی می باشد، که در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودروهای پرمخاطب چینی، کره ای و ژاپنی فعالیت می کند، و به دلیل شرایط اقتصادی کنونی و افزایش ناگهانی قیمت خودرو، امتیاز نمایندگی فروش اقساطی کرمان موتور را به برخی از لیزینگ های مطرح و معتبر در سطح کشور داده است تا با خدماتی بهتر و مناسب تر به متقاضیان انواع محصولات این کمپانی خدمات دهند. قیمت فروش اقساطی کرمان موتور هم مانند تمامی محصولاتی که به این روش، عرضه می شوند، بالاتر است، اما همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، با توجه به افزایش دائمی قیمت ارز و خودرو، یک راهکار بسیار مناسب برای خرید خودرو است، که در برخی مواقع می توان آن را یک روش سرمایه گذاری بلند مدت نیز تلقی کرد. نوع ماشین، تیپ و مدل آن، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، درصد سود شرکتی و نرخ تورم سالانه از سری عوامل تءثیر گذار در تعیین قیمت فروش اقساطی کرمان موتور می باشد، که از سوی شرکت های لیزینگ خودرو محاسبه و تعیین می شود.

تسهیلات فروش اقساطی کرمان موتور

تسهیلات فروش اقساطی کرمان موتور که از طریق مجموعه های معتبر و متعهد لیزینگ خودرو و یا نمایندگی های رسمی این کمپانی داخلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد دارای تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر می باشد که از مهمترین آن ها می توان به تحویل فوری و مطمئن کالا به محض واریز مبلغ پیش پرداخت اشاره کرد، که تمامی متقاضیان خرید اقساطی کرمان موتور را به راحتی ترغیب می کند، زیرا در تمامی زمان بازپرداخت اقساط می توان از مزایای خرید خودرو، نظیر سهولت و آسایش بیشتر در سفرهای شهری و بین شهری و مدیریت هزینه های حمل و نقل بهره برد، که چنین شرایطی  به روند افزایش درصد تقاضای فروش اقساطی کرمان موتور در شعب پخش و نمایندگی های این برند معتبر داخلی کمک بسیار زیادی می کند. تنظیم سند بنام خریدار و در رهن بانک از دیگر تسهیلات خرید اقساطی کرمان موتور از مجموعه های معتبر و لیزینگ های رسمی عرضه انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد، این خودروها در تمامی نمونه های شاسی، نیم شاسی و شاسی بلند طرفداران بسیار زیادی دارند و از نظر کیفیت و ماندگاری با خودروهای خارجی وارداتی برابری می کنند، به همین دلیل است که همواره فروش اقساطی کرمان موتور  از تقاضای بسیار بالایی برخوردار است.

نمایندگی معتبر فروش اقساطی کرمان موتور

سایا خودرو از قدیمی ترین و معتبرترین شعب نمایندگی فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات ممکن می باشد، که البته به دلیل اعتبار و خوشنامی بسیار خوب در این بازار پر رونق، توانسته نمایندگی رسمی فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و گروه صنعتی بهمن را نیز از آن خود نماید، و با اعتبارات و توان بیشتری به متقاضیان خرید اقساطی خودرو در برندهای داخلی خدمات بدهد. لازم به ذکر است که این لیزینگ مجرب و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای خارجی نیز فعالیت بسیار خوبی در بازار دارد و می توان انواع خودروهای لوکس و گران قیمت را در برندهای پورشه، بنز، ام جی، تویوتا، رنو، سوزوکی و غیره را با شرایط واگذاری بسیار ساده از آن خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. امکان تعویض خودرو با مدل ها و برندهای دیگر در طول دوره بازپرداخت اقساط، قیمت بسیار مناسب، نرخ پایین سود شرکتی، تحویل آنی خودرو و تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک از جمله تسهیلات فروش اقساطی کرمان موتور و دیگر کمپانی های داخلی و خارجی از این مرکز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات این کمپانی ها، قیمت و شرایط نقل و انتقال و پرداخت اقساط آن ها می توان به سایت اینترنتی سایا خودرو مراجعه کرد و یا با کارشناسان این مجموعه تماس گرفت.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()