بعد از این خودرو سایپا در رتبه دوم اقتصادی است که در زمینه تولید انواع اتومبیل های سواری در حال فعالیت است، و از معروفترین و پرفروش ترین خودروهای آن می توان به پراید اشاره کرد، که در طرح های فروش اقساطی سایپا بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است. علاقه مندان خرید اقساطی سایپا می توانند تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو مالکیت آن را به دست آورند و مابقی مبلغ آن را در بازه های زمانی مشخصی بپردازند، در سالهای اخیر فروش اقساطی سایپا و دیگر خودروهای سواری و نیمه سنگین به دلیل کاهش توان مالی مشتریان از رونق بسیار خوبی برخوردار شده است. در میان مجموعه های مختلف لیزینگ خودرو، سایا خودرو از مطرح ترین و معتبرترین مراکز فروش اقساطی سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، بهمن و تمامی برندهای داخلی با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات مالی و اعتباری است که در تمام مدت فعالیت خود در این بازارها با تکیه بر اصول مشتری مداری توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب کرده و اعتبار بسیار بالایی را در این بازار کسب نماید.

قیمت فروش اقساطی سایپا

قیمت فروش اقساطی سایپا در مجموعه ها و لیزینگ های معتبر و مختلف با توجه به اعتبارات و سیاست های شرکت های کارگذار محاسبه و تعیین می شود، که از مهمترین عوامل تأثیر گذار در این روش قیمت گذاری می توان به نوع و مدل خودرو، قیمت روز خودرو، تعداد اقساط، مبلغ پیش پرداخت، نرخ تورم سالانه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. شاید فروش اقساطی سایپا در گذشته چندان با استقبال بالایی مواجه نشد، اما اکنون با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو و روند افزایش قیمت ها می توان قیمت فروش اقساطی سایپا و دیگر کمپانی های خودرو سازی را در نهایت به نفع مشتریان دانست و از آن به عنوان یک روش سرمایه گذاری بلند مدت یاد کرد.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی سایپا

سایپا از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های خودروسازی در کشور است، که برای خروج از رکود اقتصادی تمامی محصولات خود را از طریق نمایندگی های معتبر و مجاز، با تسهیلات ویژه فروش اقساطی سایپا در اختیار مشتریان قرار می دهد، تا تمامی علاقه مندان خرید خودرو بتوانند در شرایط اقتصادی فعلی خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. یکی از مهمترین امتیازات استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری و آنی خودرو می باشد، به این ترتیب که مشتریان در تمام دوره بازپرداخت اقساط خود می توانند از خودروی خریداری شده استفاده نمایند و در سفرهای درون شهری و برون شهری، آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند، البته از اولین گام های استفاده از طرح های خرید اقساطی سایپا توجه به اعتبار و رسمیت این مجموعه ها می باشد، زیرا با توجه به تقاضای بسیار بالای خرید اقساطی خودرو روز به روز به تعداد لیزینگ های خودرو که به تعهدات خود چندان موفق نیستند افزوده می شود. برای اطلاع از شرایط فروش 405 اقساطی به سایت سایا خودرو مراجعه کنید. 

فروش اقساطی سایپا با ارزان ترین قیمت

لیزینگ معتبر سایا خودرو با چندین سال فعالیت مستمر و درخشان در زمینه فروش اقساطی سایپا با ارزان ترین قیمت و دیگر خودروهای داخلی و خارجی در برندهای مطرح و معتبر دنیا مانند لکسوس، هیوندای، پورشه، بنز، هیوندا، تویوتا، ایران خودرو، کرمان موتور و غیره توانسته با عمل به تعهدات خود و پیگیری امور مشتریان در شمار برترین و معتبرترین لیزینگ های خودرو قرار بگیرد، و اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب نماید. تعویض خودرو با مدل های بالاتر در زمان بازپرداخت اقساط، قیمت بسیار مناسب، تحویل فوری و آنی خودرو و سند بنام مشتری و در رهن بانک از جمله تسهیلاتی است که این مرکز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، و تا کنون توانسته با اعتبار بسیار بالایی که حاصل خوشنامی این مجموعه است در این بازارها فعالیت کند. 

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 876
نمایش همه
علاقه مندی ها ()