ایران خودرو از بی رقیب ترین شرکت های خودروسازی در کشور است که در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودروهای سواری، نیمه شاسی و شاسی بلند فعالیت می کند، و بیشترین معاملات روز بازار خودرو متعلق به این برند داخلی است.  فروش اقساطی ایران خودرو که از طریق مراکز معتبر لیزینگ و نمایندگی های این مجموعه خودروسازی انجام می شود، گامی بسیار موثر و مفید در جهت دسترسی ساده تر متقاضیان خرید خودرو به محصولات مورد نظرشان می باشد. با این روند افزایشی قیمت خودرو که از اوایل سال 81 آغاز شده و اکنون به اوج خود رسیده است، بسیاری از متقاضیان این محصولات توانایی خرید خودروی دلخواهشان را از دست داده اند و یا مجبور به خرید خودرویی پایین تر از سطح خواسته هایشان شده اند، اما با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، این افراد یک راه دیگر برای دسترسی به محصولات مورد نظر خود  به دست آورده اند، به این صورت که تنها با پرداخت بخشی از مبلغ خودرو می توانند مالکیت آن را به دست آورده، و سپس نسبت به مابقی قیمت خودرو در اقساط جداگانه اقدام نمایند. لیزینگ سایا خودرو از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه صنعتی بهمن و برخی برندهای خارجی می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین تسهیلات ممکن در اختیار متقاضیان خرید اقساطی ایران خودرو و دیگر کمپانی ها قرار می دهد.

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو در مجموعه های معتبر و نمایندگی های این کمپانی معتبر داخلی با کمترین نرخ سود شرکتی و شرایط بازپرداخت طولانی با کمترین هزینه انجام می شود.نرخ تورم سالانه، نوع و مدل خودرو، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، شرایط تحویل فوری و درصد سود شرکتی از مهمترین عوامل تأثیر گذار در تعیین قیمت فروش اقساطی ایران خودرو است، که مبلغ قطعی آن با توجه به قیمت روز خودرو و توسط مجموعه های معتبر لیزینگ خودرو محاسبه و تعیین می شود. 

لیست محصولات ایران خودرو

ایران خودرو از قدیمی ترین و محبوبترین کمپانی های تولید کننده انواع خودروهای سواری و نیمه سنگین باری در کشور است، که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است، که از مهمترین دلایل آن می توان به کارکرد بسیار بالا، قیمت مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، طراحی زیبا و منحصر به فرد، شرایط پرداخت ساده تر و تنوع بسیار بالای محصول اشاره کرد. این کمپانی در زمینه مونتاژ انواع خودروهای داخلی و تولید خودروهای صد در صد بومی نیز فعالیت می کند، که هر کدام از آن ها در تیپ ها و مدل های مختلف تولید می شوند. لیست محصولات ایران خودرو در مقایسه با دیگر کمپانی های داخلی بسیار متنوع است، اما از پرطرفدارترین خودروهای عرضه شده در طرح فروش اقساطی ایران خودرو می توان به پژو 405، پژو پارس، پژو 206، دنا، دنا پلاس، دنا توربو پلاس، هایما و سمند اشاره کرد. مجموعه لیزینگ سایا خودرو از معتبرترین مراکز فروش اقساطی ایران خودرو در تمامی مدل های مونتاژ و بومی می باشد، که با اطمینان کامل می توان خودروهای مورد نظر خود را از آن تهیه کرد.

فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت

سایا خودرو از معتبرترین لیزینگ های فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت می باشد، که به دلیل سابقه ی درخشان در این بازار پر رونق توانسته اعتماد و رضایت سرمایه گذاران را جلب نماید و در شمار معتبرترین نمایندگی های رسمی این برند خودروسازی داخلی قرار بگیرد، البته این مجموعه بزرگ لیزینگ خودرو در زمینه تمامی خودروهای داخلی و خارجی نظیر سایپا، کرمان موتور، گروه صنعتی بهمن، تویوتا، هیوندای، بنز، پورشه و غیره فعالیت می کند و محصولات خود را با بهترین تسهیلات ممکن به دست علاقه مندان می رساند. تحویل فوری خودرو، تنظیم سند بنام مشتری، تقسیط اقساط در بازه های زمانی 12 الی 36 ماهه و امکان تعویض خودرو در دوره بازپرداخت اقساط از جمله تسهیلات اعتباری فروش اقساطی ایران خودرو برای مشتریان می باشد. 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()