قیمت فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی کالا و خدمات یک روش بسیار قدیمی برای عرضه کالا و خدمات می باشد، که امکان خرید نقدی و تسویه قیمت ها برای مشتریان وجود ندارد، که در این روش به دلیل دوره طولانی بازگشت سرمایه قیمت محصولات قدری بالاتر محاسبه می شود، و بدیهی است که قیمت فروش اقساطی ایران خودرو نیز تحت تأثیر این سیاست های فروش قدری بالاتر از دیگر روش های خرید خودرو می باشد، که البته تمامی مشتریان استفاده از این خدمات به خوبی نسبت به آن آگاهی کامل دارند. تعیین قیمت فروش اقساطی ایران خودرو نیز مانند دیگر صنایع خودروسازی به پارامترهای بسیار زیادی از جمله نوع و مدل خودرو، قیمت روز خودرو، میزان مبلغ پیش پرداخت، دوره بازگشت سرمایه، نرخ تورم سالانه و درصد سود شرکتی از سوی شرکت های معتبر لیزینگ خودرو محاسبه و تعیین می شود. با توجه به تفاسیر فوق و روند افزایشی قیمت خودرو می توان گفت فروش اقساطی ایران خودرو در شرایط فعلی یک روش سرمایه گذاری بلند مدت برای مشتریان محسوب می شود، زیرا پس از پایان پرداخت اقساط ممکن است مبلغ خرید خودرو بسیار بالاتر از قیمت تمام شده آن برای مشتریان این محصولات باشد.

لیست محصولات پر طرفدار ایران خودرو

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، ایران خودرو از بزرگترین مجموعه های خودروسازی است که محصولات آن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. پژو 206، پژو 405، پژو پارس سال که در مدل ها و تیپ های متنوع طراحی و تولید می شوند، بیشترین حجم از فروش اقساطی ایران خودرو را به خود اختصاص داده اند، این محصولات حاصل همکاری مشترک ایران خودرو با کمپانی بزرگ و قدرتمند سیتروئن فرانسه می باشد، که به دلیل کیفیت بالای محصولات، طراحی زیبا، قیمت مناسب، شتاب و عملکرد بسیار خوب در جاده ها و بزرگراه ها محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارند. از دیگر محصولات این کمپانی قدرتمند می توان به دنا، دنا پلاس، دنا توربو پلاس، سمند، هایما، دانگ فنگ و انواع خودروهای نیمه سنگین باری اشاره کرد، که تمامی آن ها را می توان با استفاده از طرح های فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات ممکن خریداری نمود.  از مهمترین تسهیلات ویژه فروش اقساطی ایران خودرو می توان به تحویل فوری و آنی خودرو به محض واریز مبلغ پیش پرداخت و تعیین اقساط آن در بازه های زمانی مشخص اشاره کرد، با استفاده از این روش می توان از تمامی مزایای خودروی خریداری شده نظیر سهولت و آرامش بیشتر حمل و نقل در سفرهای درون شهری و برون شهری استفاده کرد. مجموعه معتبر و محبوب سایا خودرو از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر برندهای داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات مالی و اعتباری می باشد، که همواره مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است.

فروش اقساطی ایران خودرو با ارزان ترین قیمت

فروش اقساطی ایران خودرو مانند فروش اقساطی گروه بهمن با ارزان ترین قیمت و کمترین درصد سود شرکتی از سری خدماتی است که لیزینگ معتبر سایا خودرو در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهد. این مرکز معتبر تمامی خودروهای داخلی و خارجی  نظیر محصولات گروه صنعتی بهمن، سایپا، پورشه، بنز، هیوندا، لکسوس، سوزوکی و غیره را با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات اعتباری در بازارهای خرید و فروش خودرو عرضه می کند، و پس از سالها فعالیت و خوشنامی در این بازارها  موفق به جلب اعتماد مشتریان خرید اقساطی ایران خودرو و دیگر برندهای خودروسازی شده است. امکان تعویض خودرو در دوره بازپرداخت اقساط با دیگر مدل ها و برندهای مورد نظر، قیمت بسیار مناسب، تحویل آنی خودرو و زمان بندی اقساطی معوقه در بازه های زمانی 12 الی 36 ماهه از جمله تسهیلات ویژه فروش اقساطی ایران خودرو در لیزینگ معتبر و خوشنام سایا خودرو می باشد. 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()