فروش اقساطی خودرو از موثرترین راهکارهایی است، که توسط شرکت های لیزینگ خودرو و همین طور نمایندگی های رسمی کمپانی های خودرو سازی داخلی به منظور تنظیم بازار و عدم  رکورد خودروهای داخلی ارائه شده است. قیمت  فروش اقساطی خودرو در مقایسه با طرح های پیش فروش و  فروش نقدی خودرو بسیار بالاتر است که دلایل اقتصادی آن برای تمامی خریداران کاملا مشخص است و از مهمترین دلایل اقتصادی آن می توان به نرخ تورم سالانه، درصد سود شرکت های لیزینگ خودرو، مقدار مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط خودرو اشاره کرد، که البته شرایط فروش اقساطی خودرو در مدل های داخلی و خارجی تفاوت هایی با یکدیگر دارد، و به موازاتی که قیمت خودرو افزایش پیدا می کند به تعهدات مالی قوی تری نیازمند می باشد. با توجه به توضیحات فوق کماکان قیمت فروش اقساطی خودرو برای مشتریان بسیار منطقی و با توجه به قیمت روز بازار تعیین می شود و از نرخ بسیار خوبی برخوردار است.

فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی

خودروهای داخلی و خارجی از نظر رده قیمت گذاری تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و در وضعیت اقتصادی فعلی که شیب قیمت گذاری برای هرکدام از آن ها بسیار تند است، و بسیاری از افراد از خرید نقدی خودرو منصرف شده اند، شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی یک فرصت ویژه و امکان دوباره برای دسترسی به این محصولات پر مخاطب می باشد. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، خودرو های خارجی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند که از مهمترین دلایل این تعیین قیمت می توان به تحریم های اقتصادی و افزایش نرخ ارز اشاره کرد، البته این روش قیمت گذاری بر روی تمامی کالاهای وارداتی اعمال می شود و متقاضیان خرید این محصولات به خوبی به آن واقف هستند. بنابراین مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط با توجه به نوع خودرو و ارزش ریالی آن تعیین می شود، که بدیهی است در این میان برای خرید انواع خودروهای لوکس خارجی مانند ام وی ام، پورشه و هیوندای، رنو و تویوتا باید هزینه های بیشتری را پرداخت نمود. طرح های فروش اقساطی خودرو داخلی در تمامی کمپانی های ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن به دلیل کاهش چشمگیر قیمت خودرو و شرایط آسان تر بازپرداخت اقساط، طرفداران  بیشتری را به خود اختصاص داده است، البته انواع خودروهای خارجی لوکس نیز طرفداران خاص خود را همچنان حفظ کرده اند. شرایط واگذاری یا فروش اقساطی خودرو در مجموعه ها و شرکت های مختلف لیزینگ خودرو متفاوت می باشد، و متقاضیان خرید قسطی انواع خودرو داخلی و خارجی قبل از اقدام به خرید باید از اعتبار مجموعه های فروش اقساطی خودرو خارجی و داخلی اطمینان کامل حاصل نمایند.

فروش اقساطی خودرو با بهترین تسهیلات اعتباری

فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی گروه بهمن با بهترین تسهیلات اعتباری از جمله شعارهایی است که شرکت های مختلف لیزینگ خودرو در جهت جذب مشتری مطرح می کنند، اما همواره بررسی رسمیت و اعتبار این مراکز  پیش از بررسی این ادعاها باید صورت بگیرد، زیرا متأسفانه با استقبال بسیار بالا از طرح های فروش اقساطی خودرو، روز به روز به تعداد شرکت های لیزینگ خودرو، که در قبال تعهدات خود کوتاهی میکنند افزوده می شود، اما با این وجود، همچنان شرکت های بسیاری هستند که در برخی برندهای داخلی نمایندگی رسمی دریافت کرده اند و به راحتی می توان به آن ها اعتماد نمود. سایا خودرو از قدیمی ترین و معتبرترین مجموعه های لیزینگ خودرو در کشور است، که در زمینه فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی مانند هیوندای، رنو، پورشه، بی ام و، ام جی، ایران خودرو، سایپا و غیره فعالیت می کند و سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن برای آن ها آماده می کند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()