مزایای فروش اقساطی خودرو داخلی

خودروهای داخلی و ساخت کمپانی های معتبر و قدرتمند ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن به دلیل مونتاژ و تولید در داخل کشور و عدم اعمال هزینه های سنگین حمل و نقل و واردات خودرو  بیشترین متقاضی را در طرح فروش اقساطی خودرو به خود اختصاص داده اند، برای مثال می توان به انواع مدل ها و تیپ های پژو، تیبا، پراید، ساینا، کوییک، دنا، سمند و غیره اشاره کرد، که به راحتی می توان آن ها را از طریق مجموعه های معتبر و خوشنام عرضه خودرو به صورت وامی و اقساطی با تسهیلات مختلف مالی و اعتباری خریداری کرد. از مهمترین مزایای فروش اقساطی خودرو داخلی برای مشتریان این محصولات می توان به مصرف بسیار پایین سوخت، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، سهولت دسترسی به لوازم یدکی و قطعات خودرو و قیمت بسیار مناسب و شرایط ساده بازپرداخت اقساط اشاره کرد. سایا خودرو به عنوان یکی از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو سالهاست که به متقاضیان انواع خودروهای داخلی و خارجی با بهترین تسهیلات ممکن خدمت رسانی می کند و به دلیل اعتبار بسیار بالا در این بازارها موفق به کسب نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی گروه صنعتی بهمن شده است، و تمامی خودروهای داخلی را ربا بهترین شرایط ممکن در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو

تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو در شرکتهای مختلف لیزینگ متفاوت است و این تفاوت ها اغلب به سیاست های این مجموعه ها، میزان اعتبارات، نرخ تورم سالانه و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. تحویل فوری خودرو و امکان استفاده از آن در تمامی مدت پرداخت اقساط آن تا واگذاری قطعی آن از مهمترین امتیازات فروش اقساطی خودرو است که در بین شرکت های مختلف لیزینگ مشترک می باشد، و می توان آن را یکی از مهمترین دلایل برتری بر طرح پیش فروش خودرو قرار داد، زیرا همواره متقاضیان انواع خودروهای داخلی و خارجی شکیبایی بسیار پایینی  در تحویل خودروهای خود دارند و با توجه به اینکه پیش فروش خودرو در شمار طرح های مدت دار می باشد، طرفداران بسیار کمی را به خود اختصاص داده است. از دیگر تفاوت های طرح های پیش فروش و فروش اقساطی خودرو می توان به مقطعی بودن طرح های پیش فروش اشاره کرد زیرا همواره به صورت دوره ای و همراه با قرعه کشی برگزار می شوند، بنابراین تنها امتیاز این طرح در مقایسه با فروش اقساطی خودرو به مبلغ این اتومبیل ها مرتبط می شود، که در پیش فروش خودرو به دلیل تحویل مدت دار و استفاده از سود مشارکت بسیار پایین تر از فروش اقساطی خودرو می باشد،  که سبب شده، توجه متقاضیان بسیار زیادی را به خود معظوف نماید.

فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت

سایا خودرو از مجموعه های خوشنام و معتبری است که به راحتی می توان امتیاز فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت و بهترین تسهیلات واگذاری را به آن اختصاص داد، این مجموعه بزرگ و معتبر  سالهاست که در زمینه فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی سایپا در تمامی برندهای داخلی و خارجی فعالیت می کند و  همواره با عمل به تعهدات شرکتی و رعایت اصول مشتری مداری، مورد توجه متقاضیان خرید اقساطی خودرو داخلی و خارجی قرار گرفته است. سند بنام مالک و در رهن بانک، تقسیط اقساط در بازه های زمانی 24 الی 48 ماهه، امکان تعویض خودرو با مدل های مختلف در زمان بازپرداخت اقساط و تحویل فوری خودرو از سری خدمات این مرکز در قبال مشتریان می باشد. تمامی شرایط واگذاری و نقل و انتقال انواع خودرو های داخلی و خارجی در سایت اینترنتی سایا خودرو منتشر شده است، و متقاضیان خرید خودرو اقساطی با مراجعه به این وب سایت و یا تماس با کارشناسان این مرکز می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند و در صورت تمایل از طرح فروش اقساطی خودرو این مرکز استفاده کنند.

 سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()