فروش اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو از قدیمی ترین کمپانی های خودروسازی در کشور است که در زمینه مونتاژ خودروهای فرانسوی و همچنین تولید انواع خودروهای داخلی همواره متقاضیان بسیاری داشته است، برای مثال می توان به انواع مدل های پژو پارس، پژو 206، پژو 405 و غیره اشاره کرد، که در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو، متقاضیان بسیار زیادی داشته اند. این خودروها در زمره خودروهای کم مصرف قرار دارند که هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها بسیار پایین است و در عین حال دوام و شتاب بسیار خوبی دارند. البته  فروش اقساطی خودرو در مدل های بومی این شرکت که شامل انواع خودروی سمند، دنا، دنا پلاس و دنا توربو پلاس می شود نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا این خودروها از نظر طراحی و ساخت با نمونه های خارجی تفاوت چندانی ندارند با این تفاوت که هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها بسیار پایین تر است. فروش اقساطی خودرو سایپا، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن نیز که از دیگر کمپانی های خودروسازی داخلی هستند توسط شرکت های معتبر لیزینگ خودرو انجام می شود. لیزینگ معتبر سایا خودرو از بزرگترین فعالان فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی با بهترین شرایط واگذاری و قیمت مناسب می باشد، که در طول سالها فعالیت مستمر خود در این بازارها توانسته اعتماد کمپانی های داخلی را کسب نماید، و نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی گروه صنعتی بهمن را نیز کسب نماید، و به متقاضیان این محصولات با شرایط بهتری خدمت رسانی نماید.

فروش اقساطی خودرو خارجی

انواع خودروهای خارجی که در شمار خودروهای لوکس و گران قیمت قرار دارند نیز در چنین شرایطی با یک افزایش قیمت ناگهانی و غافلگیر کننده همراه بوده اند که باید ممنوعیت ورود این خودرو و هزینه های سنگین واردات و گمرک خودرو را نیز به دیگر شرایط تشریح شده اضافه کرد. شرکت های مختلف لیزینگ خودرو که از اعتبارات کافی برخوردار هستند، نسبت به فروش اقساطی خودرو خارجی در تمامی برندهای معتبر و پرطرفدار نظیر بنز، سوزوکی، هیوندای، تویوتا، بی ام و، لکسوس و غیره در کنار انواع خودروهای داخلی اقدام کرده اند تا بازار فروش اقساطی خودرو خارجی و مشتریان این محصولات را نیز به خود اختصاص دهند و سهم بیشتری از فروش خودرو را از آن خود نمایند. تمامی تعهدات مالی و اعتباری و روند واگذاری خودروهای لوکس خارجی تقریبا مشابه خودروهای داخلی است با این تفاوت که قیمت فروش اقساطی خودرو و میزان اعتبارات مورد نیاز برای تحویل آن ها و قیمت تمام شده اقساط در آن ها بسیار بالاتر از  خودروهای داخلی می باشد. مجموعه معتبر سایا خودرو از محبوبترین شرکت های فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد که با اعتماد کامل می توان انواع خودروهای مورد علاقه خود را از آن دریافت نمود.

فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت

لیزینگ سایا خودرو از بزرگترین و محبوبترین واحدهای فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی محصولات سایپا در تمامی برندهای داخلی و خارجی با بهترین تسهیلات واگذاری است، که در طول سالها فعالیت مستمر خود در این بازارها همواره مورد اعتماد و رضایت مشتریان بوده است. تحویل فوری و 24 ساعته خودرو به محض واریز مبلغ پیش پرداخت، اقساط بلند مدت 24 الی 36 ماهه و همچنین تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک از جمله تعهدات این لیزینگ خوشنام و معتبر در قبال مشتریان است. متقاضیان خرید اقساطی خودرو در تمامی مدل های داخلی و خارجی با مراجعه به سایت اطلاع رسانی سایا خودرو و یا تماس با کارشناسان مجرب این مجموعه می توانند اطلاعات کافی را در خصوص واگذاری انواع خودروهای داخلی و خارجی کسب نمایند و در صورت تمایل از شرایط فروش اقساطی خودرو این مرکز استفاده کنند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()