فروش اقساطی ایران خودرو به این صورت انجام می‌گیرد که در ابتدا مبلغی به عنوان پیش پرداخت توسط مشتری تقبل می گردد و تحویل خودرو انجام می‌گیرد و پس از آن اقساط خرید اقساطی خودرو باید پرداخت گردد که در طی دوره هایی این اقساط با توجه به قیمت خرید خودرو تعیین می گردد و بدین ترتیب افراد می توانند بودجه خرید خودرو را به صورت ماهانه پرداخت نمایند و بتوانند خودروی مورد علاقه خود را به شکل راحت‌ تری خریداری کنند. ایران خودرو از  شرکت ‌های داخلی است که این شرکت و همینطور شرکت ‌هایی مانند سایپا کرمان موتور و گروه بهمن نیز انواع خودرو های خود را به بازار عرضه کرده اند که این شرکت ‌ها در زمان ‌های مختلفی در سال و در جشنواره ‌ها، فروش اقساطی خودرو را به صورت مستقیم به مشتریان خود ارائه می دهند، اما از آنجایی که تولیدات این شرکت ها بسیار محدود بوده و پاسخگوی نیاز متقاضیان خرید خودرو نمی باشد و تنها افراد بسیار کمی می توانند به خودرو های خود دست یابند، سایر افراد می ‌توانند از شرکت ‌های واسط خرید خود را انجام دهند. این شرکت ‌ها نیز هر یک قیمت‌ های مختلفی را برای فروش اقساطی ایران خودرو  و سایر شرکت‌ ها در نظر می گیرند و در این میان یافتن شرکتی که بتواند هم معتبر باشد و هم قیمت ‌های بسیار مناسبی را در نظر بگیرد ، بسیار مهم است. فرنام خودرو مراکز معتبر و خوشنام در بخش فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی و خارجی در کشورمان است که با عرضه محصولات با قیمت های بسیار مناسب ، توانسته رضایت افراد را به خود جلب نماید و شرایط بسیار عالی را در نظر گیرد.

 نکات کلیدی فروش اقساطی ایران خودرو

نکات مهمی در رابطه با فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم. همانطور که می دانید با فروش اقساطی خودرو، فروشنده مبلغ اندکی کارمزد دریافت می کند که با افزایش تعداد اقساط، ممکن است این کارمزد بیشتر شود. البته لازم به ذکر است که با تحویل فوری خودرو، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود اما در صورت اقساط بلند مدت نیز با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو ، به نوعی به صرفه است و فرنام خودرو  فروش اقساطی خودرو را با قیمت مناسبی به شما عرضه می دارد.

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو ها و ارزان تر بودن قیمت خودرو های داخلی، فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و دیگر شرکت ‌های خودروسازی بسیار بیشتر بوده و این خودرو ها از مزیت مهمی برخوردارند که دارای خدمات پس از فروش بوده و نمایندگی ‌های این شرکت ها در شهر های مختلف فعالیت دارند. با توجه به بالا رفتن قیمت های خودرو ، خرید خودرو به آرزویی تبدیل گشته که دسترسی به آن بسیار دشوار بوده و افراد با پس انداز خود در طول زمان بلند مدت نمی توانند خرید خودرو را انجام دهند زیرا در طول پس ‌انداز ، قیمت خودرو ها نیز افزایش پیدا می‌کند و  پس انداز کافی برای خرید خودرو قابل دسترس نخواهد بود و بنابراین خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی ایران خودرو می‌ تواند برای افراد کم توان از نظر مالی، بسیار مناسب باشد و با استفاده از این طرح، افراد خودرو های مورد علاقه خود را به صورت آسان تر تهیه نمایند. خرید نقدی خودرو توسط برخی از افراد قابل انجام بوده و بسیاری از افراد امروزه به خرید اقساطی خودرو روی آوردند. فروش اقساطی ایران خودرو و سایر خودرو ها توسط مجموعه فرنام خودرو با شرایط عالی کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می‌ گردد که متقاضیان می توانند خرید خودرو از این مجموعه معتبر تهیه نمایند و انواع خودرو را با قیمت های بسیار مناسبی خریداری کنند.

 

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()