خدمات فروش اقساطی خودرو با قیمت مناسب

فروش اقساطی خودرو توسط مراکز مختلف و واسط میان شرکت و خریداران ، و همین طور شرکت های لیزینگ خودرو انجام می شد واین مراکز انواع خودروها را به صورت نقد و اقساط به متقاضیان ارائه می‌دهند فروش اقساطی خودرو راهی برای خرید آسان طرح خودرو توسط افراد با بودجه کم می باشد. مبلغی به عنوان پیش پرداخت در ابتدای کار پرداخت می گردد و معمولاً خودرو به صورت آنی تحویل داده می‌شود و اقساط مبلغ باقیمانده پرداخت می گردد که با این شرایط خریداران می توانند بودجه کافی را تهیه نمایند. فروش اقساطی خودرو به صورت نو و کارکرده انجام می گیرد اما برخی از شرکت های  فروش اقساطی پژو پارس تنها خودرو های صفر را به فروش می‌رسانند. مرکز فرنام خودرو فروش اقساطی پژو پارس را در انواع مختلف و به صورت نو و کارکرده با شرایط بسیار مناسب به شما ارائه می دهد ، بنابراین شما می توانید از این مرکز خرید اقساطی پژو پارس را با قیمت های بسیار منصفانه ای انجام دهید و  این خودرو را با اقساط کوتاه‌ مدت و بلند مدت خریداری نمایید.

ایران خودرو از شرکت های بزرگ خودروساز داخلی می باشد که انواع خودرو ها را نظیر پژو پارس به تولید رسانده است. پژو پارس از کیفیت قابل قبولی در بین محصولات ایران خودرو را برخوردار بوده و این خودرو که با نام عامیانه پرشیا نیز شناخته می شود خرید و فروش گسترده ای را در سطح بازار به خود اختصاص داده است. این خودرو در ابتدای تولید خود با نام سفیر شناخته می‌شد که بعدها با نام پرشیا و سپس به نام پارس در میان مردم جای گرفت و با توجه به تولید بسیار آن ، در سطح شهر تعداد بسیار زیادی از این خودرو مشاهده می‌شود و این به دلایل محبوبیت بسیار بالای آن در میان متقاضیان خرید خودرو میباشد.

فروش اقساطی پژو پارس دوگانه سوز

اگر شما هم قصد خرید پژو پارس دوگانه ‌سوز را دارید می توانید از یک شرکت معتبر اقدام به خرید اقساطی نمایید. این خودرو که از قیمت متوسطی در میان خودرو های داخلی برخوردار است از محبوبیت بالایی را در میان متقاضیان داشته و افراد زیادی خرید اقساطی پژو پارس را انجام می‌دهند. پژو پارس دارای جعبه دنده ۵ سرعته می باشد که در انواع جدید، نوع اتومات آن نیز وجود دارد که با نوع ال ایکس دارای تفاوت هایی می باشند، بنابراین شما می توانید پژو پارس دوگانه سوز اتومات را نیز خریداری نمایید. مرکز فرنام خودرو ، فروش اقساطی پژو پارس در انواع مختلف را به شما ارائه می دهد ، این مرکز معتبر با در نظر گرفتن شرایط آسان و ویژه برای مشتریان توانسته رضایت آن ها را به دست آورد و گامی در جهت خودرو دار شدن متقاضیان بردارد.

یکی از مزیت های مهم پژو ‌پارس این است که از استاندارد های آلایندگی یورو ۴ پیروی می کند به همین جهت خریداران این خود را با خودرو های خارجی مقایسه می‌کنند. یکی از بزرگترین مزایای خرید خودرو های داخلی، ارائه خدمات پس از فروش توسط نمایندگی های آن می باشد. پژو پارس نیز از جمله خودرو هایی است که دارای نمایندگی در نقاط مختلف کشورمان است.

افراد برای خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی جک نیز باید شرایط تقبل پیش پرداخت را داشته باشند و همینطور باید بتوانند بودجه کافی برای پرداخت اقساط را داشته باشند این افراد می‌توانند با توجه به بودجه مورد نظر خودروی مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و توسط مرکز ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی خودرو آن را خریداری نمایند فروش اقساطی پژو پارس نیز همانند انواع خودرو های دیگر به فروش می‌ رسد و شرایط اقساط و مبلغ آن توسط مراکز مختلف به صورت متفاوتی ارائه می گردد.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
5 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()