به دلیل بالا رفتن قیمت خودروها فروش اقساطی خودرو ،بسیار مورد توجه متقاضیان خرید خود را قرار گرفته است و افراد به خصوص جوانان با استفاده از این طرح می‌تواند خودرو مورد علاقه خود را خریداری نمایند و یا تعویض خودرو را انجام دهند شرکت‌هایی مانند فرنام خودرو، فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی مانند  فروش اقساطی جک را به مشتریان خود ارائه می دهد و می توانید با بهترین شرایط و تسهیلات این خودرو را خریداری نمایید.

 شرکت جک در سال ۱۹۶۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدای کار در بخش تولید کامیون ها فعالیت داشت و  سپس تولید شاسی بلند و ون را آغاز نمود و در آخر نیز انواع خودروهای سواری را به تولید رساند. شرکت جک از طرفی با شرکت هیوندا مشارکت داشت و توانست خودروهایی با کیفیت بسیار بالایی را به تولید برساند همچنین در ایران نیز شرکت جک تولیدات خود را توسط شرکت کرمان موتور عرضه می نماید. این شرکت چینی در طراحی و ساخت خودروها تمامی استانداردهای لازم را رعایت نموده و خودروهای تولید جک در مقایسه با خودروهای هم رده از طراحی بسیار خوبی برخوردار خوردارند.

شرایط فروش اقساطی جک

شرایط فروش اقساطی خودرو در حدی انجام می‌گیرد که این شرایط بر مبنای پشتوانه مالی شرکت و همچنین اعتبار شرکت مورد نظر تعیین می‌گردد که طرفین قرارداد باید به آن پایبند باشند بنابراین مراجعه به شرکت معتبر بسیار مهم بوده و آن مرکز بتواند به شرایط و ضوابط تعیین شده پایبند باشد. فروش اقساطی جک معمولاً با پیش پرداخت اولیه صورت می‌گیرد که خریدار مالک نسبی خودرو به حساب می‌آید و معمولاً تا پایان اقساط سند در رهن مرکز باقی خواهد ماند. باقی مبلغ به صورت اقساطی دوره های تعیین شده پرداخت میگردد. فروش اقساطی جک به طرفداران این خودروها  این امکان را داده تا بتوانند با بودجه کم خرید این خودرو را انجام دهند.

دلیل استقبال از فروش اقساطی جک

در کشورمان خودرو های شاسی بلند ژاپنی و کره‌ای بسیاری وجود دارد که از طراحی و کیفیت ساخت بالایی برخوردارند اما همواره برخی از خودرو های چینی مانند جک همچنان از محبوبیت بالایی برخوردارند و دلیل اصلی آن قیمت مناسب این محصولات می باشد. خودروی جک به صورت اقساطی و نقدی به فروش می‌رسد که می‌توانیم انواع نو و کارکرده ی این خودرو از شرکت های لیزینگ خودرو خریداری نماییم. شرکت های لیزینگ خودرو فروش اقساطی جک را به متقاضیان ارائه می دهند تا افرادی که توانایی خرید نقدی این خودرو را ندارند بتوانند با استفاده از خرید اقساطی خودروی مورد نظر خود را تهیه نمایند. شرکت های بسیاری برای فروش اقساطی خودرو در کشور ما فعالیت دارند اما برخی از آنها شرایط فروش اقساطی خودرو ویژه را برای مشتریان خود در نظر می گیرند و در تعیین اقساط و دوره ها ، شرایط مشتری خود را در نظر می‌گیرند. شرکت فرنام خودرو از معتبرترین مراکز فروش خودرو در کشورمان است که انواع خودرو ها را با قیمت‌ های بسیار مناسبی به فروش می‌رسانند.

خرید و فروش اقساطی جک

خودروی جک محصولی از کرمان موتور بوده که این خودروها ساخت و تولید چین است و در دوره ها و جشنواره هایی توسط کرمان موتور عرضه می گردد و همچنین شرکت‌های واسطه ای همانند فرنام خودرو وجود دارند که می توانند انواع مدلهای جک مانند s3,s4, s5, j3, j5 و غیره را به دست متقاضیان خود برسانند . فروش خودرو جک به صورت نقد و اقساط توسط شرکت فرنام خودرو به فروش می رسد که افرادی که بودجه کافی برای خرید خودرو را به صورت نقدی ندارند می توانند از طرح فروش اقساطی جک بهره‌مند شوند. فرنام خودرو مرکزی معتبر و با تجربه در زمینه فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد که برای فروش اقساطی خودرو ها شرایطی ایده‌آل و منعطف را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

  

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()