خودرو ها در زندگی همه ما لازم هستند و می‌توان از آن برای لذت در سفر و یا کارهای ضروری و رفت آمد از ها استفاده نمود. خودرو ها تنوع بسیار بالایی دارند که توسط کمپانی های خارجی و داخلی تولید شده و به فروش می‌رسند امروز تقاضای بسیار بالایی برای خرید و فروش خودرو در بازار وجود دارد که افزایش قیمت خودروها را سبب شده و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی به دلیل افزایش نرخ ارز و محدودیت های معامله با کشورهای دیگر شاهد روند صعودی قیمت‌های خودرو هستیم. در این صورت عموم افراد می توانند مطابق با نیاز و شرایط مالی که با آن روبرو هستند، بتوانند یکی از محصولات شرکت های خودروسازی داخلی را خریداری نموده و استفاده نمایند. خدمات فروش اقساطی خودرو تنها اختصاص به یک کمپانی خودروسازی ندارد و شرکت عرضه کنندۀ خودرو با توجه به سرمایه گذاری که انجام داده قادر به ارائه هر گونه خدمات فروش اقساطی خودرو مطابق با نظر و نیاز خود می باشد.فروش اقساطی خودرو یکی دیگر از روش های خرید اتومبیل در جهان می باشد. عموم مردم می توانید متناسب با شرایط مالی که با آن روبرو هستند. از خدمات  فروش اقساطی تیبا برای خرید تیبا استفاده می شود. 

خودرو ها با توجه به قابلیت‌ ها و ساخت و کیفیتی که دارند در قیمت‌ های مختلفی عرضه می گردند اما به طور کلی خودروهای داخلی قیمت ارزان تری را نسبت به خودروهای خارجی دارند کمپانی سایپا و از تولیدکنندگان بزرگ خودرو در کشورمان است که انواع خودروها مانند پراید ، ریو، تیبا و غیره را به تولید رسانده و می‌توان از این خودرو ها استفاده بسیار مناسبی را داشت همچنین قیمت‌ های در نظر گرفته شده توسط خودرو های سایپا بسیار مناسب بوده و توسط افراد عادی نیز قابل خریداری است.

 خودرو تیبا از تولیدات شرکت خودروسازی سایپا است که این خودرو با طراحی خوب و کاربرد بسیار مناسبش توانسته به یکی از خودروهای خانوادگی تبدیل می شود و افراد بسیاری خرید تیبا را انجام دهند.

فروش اقساطی تیبا با قیمت بسیار مناسب

تیبا یک خودروی ایرانی و ساخته شده توسط شرکت سایپا می باشد، این خودرو شباهت زیادی با پراید داشته اما در طراحی آن پیشرفت زیادی را مشاهده می‌کنیم. تیبا دارای باکی به اندازه ۳۴ لیتر بوده و همینطور تعداد سیلندر ها این خودرو ۴سیلندر می باشد. تیبا قدرتی نزدیک به ۸۰ اسب بخار داشته و این خودرو دارای جعبه دنده دستی می باشد. تیبا در واقع از ارزان ترین خودرو هایی است که توسط شرکت های داخلی به تولید رسیده و به همین دلیل با استقبال بسیاری مواجه می باشد. شرکت سایپا در دوره‌ هایی از سال فروش اقساطی تیبا را به متقاضیان ارائه می دهد اما با توجه به محدود بودن تعداد فروش اقساطی تیبا توسط شرکت خودروساز سایپا ، افراد زیادی نمی‌توانند خودروی خود را تهیه نمایند، بنابراین شرکت‌هایی نظیر فرنام خودرو توانستند که واسطی میان شرکت‌ های خودروساز و مشتریان باشند و بتوانند با قیمت‌های بسیار مناسبی انواع خودرو را به دست مشتریانشان برسانند. فروش اقساطی تیبا طرحی بسیار خوب برای افرادی است که نمی‌توانند هزینه تیبا را به صورت یکجا پرداخت نمایند بنابراین با پرداخت در اقساط می‌توانند به خودروی خود دست یابند. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی 206 به سایت فرنام خودرو مراجعه نمایید.

فرنام خودرو ، فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی گروه بهمن و سایر خودرو ها در برند های خارجی را به شما ارائه می دهد.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()