با بالا رفتن قیمت ارز و شرایط اقتصادی کنونی خرید خودرو بسیار دشوار گشته و شاهد رشد روزافزون قیمت خودروها هستیم، به همین دلیل افراد برای خرید خودرو بودجه کافی را ندارند و بسیاری از آنها نمی توانند خودروی مورد نظر خود را به صورت نقدی خریداری نمایند و به همین جهت شرکت‌ ها، طرحی را به عنوان فروش اقساطی 207 در نظر گرفته اند تا افراد بتوانند خودروی مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری نمایند که برای متقاضیان خودرو ۲۰۷ بسیار مناسب است و خریداران می توانند به صورت اقساط ،هزینه خرید ۲۰۷ را پرداخت نمایند.

 خودروی ۲۰۷ یکی از خودرو های پر متقاضی

فروش اقساطی خودرو ۲۰۷ به دلیل پر متقاضی بودن این خودرو، مورد توجه قرار گرفته و این خودروی خوب و جذاب توانسته فروش بالایی را در میان انواع خودرو ها داشته باشد. ۲۰۷ خودروی با قیمت متوسط در میان خودرو های داخلی است که با شرایط مختلف از سوی شرکت های لیزینگ خودرو، به متقاضیان ارائه می‌دهند. شرایطی که از سوی شرکت ها تعیین می‌شود به صورت قرارداد تایید شده و طرفین قرارداد باید حتماً به آن پایبند باشند، بنابراین شرکت های معتبر همواره در صدد جلب رضایت مشتریانشان می باشند و شرایطی بسیار عالی را برای آنها در نظر می‌گیرند و همچنین متعهد به شرایط هستند.  این خودرو توسط شرکت ایران خودرو به تولید رسیده که ۲۰۷ شباهت بسیار زیادی به خودروی ۲۰۶ دارد و در واقع اتاقک همان ۲۰۶ را دارد، اما در طرفین خودرو و همین طور در قسمت جلوی خودرو، تغییراتی را مشاهده می‌کنیم و قرار دادن آنتن رادیویی در جلوی خودرو ۲۰۷ و همچنین چراغ های کشیده و آرم بزرگ این خودرو در اولین نگاه مشاهده می شود. فروش اقساطی ۲۰۷ همانند خودروهای دیگر شرایط خاصی را دارد که متقاضیان باید حتما آن را بررسی نمایند.

 شرایط فروش اقساطی ۲۰۷

فروش اقساطی ۲۰۷ با شرایط تعیین شده از سوی شرکت‌ ها به فروش می‌رسد که هر مرکزی با توجه به پشتوانه مالی و اعتبار خود شرایطی را در نظر می گیرد و بسیاری از مراکز شرایط سخت و دشواری را برای مشتریانشان در نظر می‌گیرد اما مراکز معتبری همچون فرنام خودرو نیز وجود دارند که با در نظر گرفتن شرایط آسان و قابل انعطاف این خودرو را به مشتریان خود ارائه می دهند.طرفین قرارداد در فروش اقساطی خودرو باید به شرایط پایبند باشند و به همین دلیل در مراکز معتبر بسیار متعهد بوده و باید حتماً در خرید خودرو به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

 به طور کلی قالب بدنه ۲۰۷ همانند خودرو ۲۰۶ بوده و شرکت خودروسازی ایران ‌خودرو چندان تغییری را در این خودرو به وجود نیاورده است. این خودرو دارای دو نوع دنده ای و اتومات می باشد. این خودرو از یک موتور سیلندر ۴ برخوردار است که توان ۱۰۵ اسب بخار را به وجود می آورد. برای اطلاع از فروش اقساطی سایپا به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودروی ۲۰۷ نو و کارکرده

 فروش اقساطی ۲۰۷ توسط شرکت ها معمولاً به صورت نو به فروش می رسد زیرا فروش این خودروها آسان تر بوده و شرایط راحت تری را می‌توان برای آن ها در نظر گرفت و شرکت های فروش می توانند بدون در نظر گرفتن شرایط دست دوم بودن خودرو و مشکلات مرتبط با آن خودروها را به فروش برساند، اما با توجه به متقاضیان بسیار این خودرو، فروش اقساطی ۲۰۷ به صورت نو پاسخگوی مشتریان نمی باشد و خرید و فروش خودرو های ۲۰۷ بیشتر به صورت کار کرده است بنابراین تنها مراکز معتبر که رفاه مشتریانشان برایشان ارزشمند است، اقدام به فروش انواع خودروها می‌نمایند. فرنام خودرو مرکز معتبر فروش اقساطی ۲۰۷ نو و کارکرده در کشورمان است که با قیمت های بسیار مناسب نسبی خودروها را به شما ارائه می دهد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()