فروش اقساطی کوییک

 فروش اقساطی خودرو امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد زیادی خودرو های مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری می‌نمایند، دلیل استقبال افراد از فروش اقساطی خودرو ، بالا رفتن قیمت خودرو ها می باشد. شرکت‌ های خودروساز مانند ایران خودرو و سایپا هر سال جشنواره هایی به عنوان فروش خودرو برگزار می کنند و تعدادی خودرو را به صورت اقساط به فروش می رسانند اما با توجه به تقاضای بسیار بالای بازار، این میزان از خودرو ها پاسخگوی تقاضای افراد نبوده و به همین دلیل فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی همانند فروش اقساطی کوئیک توسط شرکت های مختلف انجام می‌گیرد.

فروش اقساطی خودرو کوئیک

کوئیک یکی از خودرو های بسیار پرطرفدار شرکت سایپا است که این خودرو تولید داخلی کشور بوده و چند سالی است که به تولید رسیده و افراد زیادی این خودرو را خریداری کرده اند. خودروی کوئیک در سه نوع به تولید رسیده است که دو نوع آن به صورت اتوماتیک بوده و نوع سوم دنده ای می باشد. اگر شما هم می‌خواهید از خدمات فروش اقساطی کوییک برخوردار شوید می توانید به سایت مرکز فرنام خودرو مراجعه نمایید و خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

کوئیک خودروی با بدنه کوییک هاچ بک بوده و به صورت مشترک با تیبا ۲ به تولید رسید که از  محصولات شرکت خودروسازی سایپا هست و کوییک ماشینی با طراحی های بسیار خوب و عالی توسط شرکت سایپا می باشد که توسط متخصصین ایرانی مجرب و متخص طراحی شده است که با ورود به بازار با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و افراد زیادی خرید و فروش را انجام می‌دهند فروش اقساطی کوییک راهی برای خرید آسان این ماشین برای علاقه‌مندان به این خودرو بوده و از جمله خودرو های داخلی قیمت مناسبی است که بودجه پایین می‌توان آن را خریداری کرد. خودرو های داخلی نسبت به خودرو های خارجی قیمت ارزان تری دارند و بنابراین می‌توان با هزینه کمتر این خودرو ها را خریداری کرد کرد. از قابلیت‌ های خودروی کوییک می‌توان به تا شدن صندلی عقب ،داشتن نگهدارنده صندلی کودک، طراحی منحصر به فرد ، باز شدن درب ها در هنگام تصادف و غیره اشاره کرد که این خودرو با توجه به قیمت مناسبی که دارد و قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی داشته و هم خریداران این خودرو از آن بسیار راضی هستند مرکز فرمان خودرو فروش اقساطی کوییک را به شما ارائه می دهند و می توانید با خرید این خودرو به صورت اقساطی با هزینه کمی هم صاحب خودرو شوید. مجموعه فرنام خودرو با سالها تجربه در خدمات‌دهی فروش خودرو داشته و انواع خودرو های داخلی و خارجی را به بهترین قیمت و مشتریان خود ارائه داده است شما نیز می توانید با شرایط استثنایی خودرو فروش اقساطی خودرو خدمات فروش بهره مند شوید.

شرایط فروش اقساطی کوئیک

 فروش اقساطی خودرو های مختلف مانند فروش اقساطی کوییک می تواند به شکل متفاوتی باشد و تسهیلات مختلفی توسط این مراکز ارائه داده شود بنابراین مراکز با توجه به اعتبارات خود و توانایی مالی خودروهای اقساطی را با شرایط و تسهیلات ویژه به مشتریانشان ارائه می‌دهند بنابراین یافتن مرکزی معتبر که بتواند شرایطی آسان را برای شما لحاظ کند بسیار مهم است. تحویل آنی خودرو یکی از مزایای مهمی است که شرکت‌های معتبر آن را ارائه می‌دهند که افراد می‌توانند از خودروی خریداری شده به راحتی استفاده کنند و از آن لذت ببرند همچنین اقساط آن را در شرایط در نظر گرفته شده با مدیریت مالی و در نظر گرفتن بودجه ای در مدت معین پرداخت نمایند.فرنام خودرو فروش اقساطی سایپا ، فروش اقساطی ایران خودرو ، فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی گروه بهمن و انواع خودرو های خارجی را با بهترین شرایط ارائه می دهد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()