شرایط فروش اقساطی خودرو مربوط به همان شرکتی هست که شما خرید خودرو را از آن انجام می دهید، بنابراین هر شرکتی ، شرایطی را لحاظ می‌کند و باید حتماً آن را بررسی نمایید تا خرید مطمئنی را داشته باشید.

 یک شرکت معتبر باید به صورت قانونمند فعالیت داشته باشد و برای شرایط و ضوابط تعیین شده پایبند باشد بنابراین انتخاب شرکت خرید خودرو بسیار مهم می باشد.

خرید خودرو پدیده‌ای است که در این چند دهه بسیار افزایش پیدا کرده و افراد زیادی متقاضی خرید خودرو ها هستند، متاسفانه شرکت‌ های خودروساز، تعداد محدودی از خودرو ها را به تولید می رساند که برای متقاضیان این تعداد کافی نبوده و به همین دلیل تنها عده ای می توانند خرید خود را از خودروسازان انجام دهند بنابراین افراد باید به صورت نقدی خودرو ها را از بازار تهیه کنند، در این میان نیز دلالانی وجود دارند که قیمت‌ های بسیار بالایی را برای فروش خودرو ها در نظر می‌گیرند و به فکر منفعت طلبی خود می باشند، بنابراین بودجه‌ای که برای خرید خودرو باید در نظر گرفت برای بسیاری از افراد تبدیل به یک رویا شده و آرزوی داشتن یک خودروی خوب در دل آنها مانده است بنابر این این افراد با وجود طرح فروش اقساطی خودرو می‌توانند خودرو را به راحتی با پیش پرداخت بسیار کمی دریافت نمایند و اقساط آن را به صورت طولانی یا کوتاه مدت پرداخت نمایند. فرنام خودرو بی شک یکی از بهترین مراکز  فروش اقساطی خودرو  در کشورمان می باشد .

فروش اقساطی خودرو

خودروها با توجه به افزایش نرخ ارز و همچنین وضعیت اقتصادی کنونی با افزایش قیمت بسیار زیادی مواجه شده اند که با توجه به این شرایط ، خرید خودرو بسیار دشوار شده و بنابراین افراد برای تهیه خودرو با سختی روبرو می‌باشند. فروش اقساطی خودرو طرحی است که به وسیله آن افراد می‌ توانند هزینه خودرو را به صورت اقساط پرداخت نمایند و بنابراین افرادی که در ابتدا بودجه کافی برای خرید خود را ندارند نیز می‌توانند با مبلغی کمتر با عنوان پیش پرداخت اقدام به خرید خودرو نمایند.

 فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی

 خودرو های داخلی و خارجی در قیمت‌ های مختلفی در بازار خرید و فروش می‌شوند که افراد با توجه به بودجه ای که دارند و علاقه شخصی ، انواع خودروی مورد نظر خود را خریداری می نمایند خودرو های داخلی که توسط کمپانی‌ هایی نظیر ایران خودرو ، سایپا ، کرمان موتور و گروه بهمن به تولید رسیده‌اند، قیمت مناسبی در مقابل با خودروهای خارجی دارند. بنابراین در این میان فروش خودرو های ارزان بسیار افزایش پیدا کرده است که خودروی پراید و تیبا طرفداران بسیار زیادی دارند زیرا این خودرو ها دارای قیمت ارزان تری بوده و آسان تر خریداری می گردد.

فروش اقساطی خودرو با شرایط عالی توسط شرکت فرنام خودرو ارائه می گردد که این مرکز با ارائه تسهیلات و شرایط مناسب برای مشتریانش توانست رضایت آنها را به دست آورد و همچنین مشتریانی دائمی را برای خود داشته باشد.

تنظیم قرارداد در فروش اقساطی خودرو

مراکز معتبری همچون فرنام خودرو ، سال‌ ها تلاش را در بخش ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی محصولات ایران خودرو داشته‌ اند و این مراکز به صورت قانونی فعالیت می‌کنند و بر شرایط و ضوابط تعیین شده در هنگام فروش خودرو پایبند و متعهد می باشند. در واقع زمانی که شما می‌خواهید خودرو را از مرکزی تهیه کنید باید قراردادی تنظیم شود و شرکت مورد نظر  به تمام تعهدات خود پایبند باشد و بتواند آن را به درستی اجرا نماید بنابراین انتخاب مرکز از مهمترین بخش‌ های خرید اقساطی خودرو می باشد مرکز فرنام خودرو از مجموعه‌ های خوشنام در امر خرید و فروش خودرو های اقساطی می باشد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()