با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو و پایین آمدن توان افراد برای خرید خودرو ، خریدن یک خودرو ایده‌ آل به آرزویی تبدیل شده است که دستیابی به آن بسیار دشوار گشته و افراد برای رسیدن به این آرزو تلاش می کنند ولی برخی نمی توانند به آن دست یابند. حال اگر فرد برای خرید خودروی مورد نظر خود اقدام به پس انداز و جمع آوری پول نماید در زمان پایان پس انداز مشاهده می‌کند که قیمت خودرو افزایش بسیار بالایی داشته و پول جمع آوری شده برای خرید مناسب نخواهد بود بنابراین در جهت رفاه حال مشتریان و برای رسیدن به آرزوی خودرو دار شدنشان، شرکت‌ های بزرگی نظیر شرکت فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی خودرو کرده اند تا بتوانند خودرو را به مشتری تحویل دهند و برای آن اقساطی بلند مدت یا کوتاه مدت را در نظر بگیرند. با استفاده از  فروش اقساطی خودرو ، افراد بسیاری توانسته اند خودرو های مورد نظرشان را تهیه نمایند یا تعویض خود را انجام دهند.

اگر شما هم قصد خرید خودرو را دارید و بودجه مورد نظر را برای خرید در دست ندارید می توانید با استفاده از خرید اقساطی خودرو از یک شرکت معتبر خودروی خود را تهیه کنید.

دلایل استقبال افراد از فروش اقساطی خودرو

 با توجه به ازدیاد جمعیت و تقاضای بالای افراد برای خرید خودرو و همین طور با توجه به وضعیت اقتصادی و نیز ممنوعیت واردات خودرو به دلیل تحریم‌ها و بسیاری از عوامل دیگر که مرتبط با این عوامل هستند، باعث شده تا خودرو ها با افزایش قیمت مواجه شوند و روز به روز تغییر قیمت را داشته باشیم. با توجه به چنین شرایطی خرید خودرو برای افراد عادی نیز بسیار دشوار شده و با توجه به نیاز افراد به خودرو امکان خرید برای برخی وجود ندارد. پس از خرید نقدی خودرو می‌تواند بسیار دشوار باشد و موجب شود تنها برخی از افراد بتوانند خودروی مورد نظر خود را به صورت نقدی خریداری نمایند، بدین ترتیب فروش اقساطی خودرو باعث شده تا افراد بتوانند با بودجه کمتری خرید خودرو را انجام دهند و تنها با پرداخت بخشی از مبلغ خرید خودرو صاحب نصبی آن شوند و بخش باقی مانده را به صورت اقساط پرداخت نمایند که با توجه به این شرایط، افراد زیادی می توانند صاحب خودرو شوند.

محدودیت شرکتهای لیزینگ خودرو در فروش اقساطی خودرو

شرکت های لیزینگ خودرو با توجه به شرایط مورد نظرشان معمولاً فروش اقساطی خودروهای کارکرده را انجام نمی‌دهند و فقط خودرو های صفر را به فروش می رسانند، اما با توجه به تقاضای بالای خرید خودرو، خودرو های نو برای فروش کافی نبوده و نمی تواند پاسخگوی تقاضای تمامی افراد باشد و به همین دلیل بخش بزرگی از معاملات خودرو های کارکرده هستند، بنابراین تنها مراکزی که تنها مراکز معدودی هستند که فروش اقساطی خودروهای نو و کارکرده را انجام می دهند.

مجموعه فرنام خودرو از معتبر ترین شرکت های لیزینگ خودرو می باشد که با توجه به در نظر گرفتن شرایط عالی برای مشتریان ، افراد می توانند به راحتی خودروی مورد نیاز خود را از این مرکز معتبر خریداری نمایند.

با توجه به تقاضای روز افزون افراد برای خرید خودرو مانند  خرید اقساطی کرمان موتور ، بستری برای روی کار آمدن کلاهبرداران و افراد سودجو فراهم شده و افرادی هستند که با در نظر گرفتن شرایط غیر قانونی و همینطور فعالیت غیرقانونی خود ،خودرو ها را با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسانند که برخی از افراد به دام این کلاهبرداران سودجو می‌افتند، بنابراین اعتماد به مرکز ارائه دهنده خدمات لیزینگ خودرو بسیار دشوار بوده و کسب اعتماد و رضایت مشتریان بسیار مهم می باشد، بنابراین برای خرید اقساطی خودرو باید حتماً به شرکت های معتبری مراجعه نمایید که به صورت قانونی فعالیت داشته باشند و شرایط و ضوابط قرارداد را رعایت نمایند. مجموعه فرنام خودرو این افتخار را دارد که تا به حال توانسته رضایت کامل مشتریانش را به دست آورد. 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 480
نمایش همه
علاقه مندی ها ()