ویژگی های دنا اقساطی

دنا اقساطی در شمار زیباترین و منحصر به فرد ترین خودروهای داخلی قرار گرفته، که از نظر جذابیت های بصری و امکانات رفاهی در بالاترین سطح قرار گرفته، و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، زیرا برخلاف انواع خودروهای خارجی با قابلیت های مشابه هزینه های تعمیر و نگهداری دنا اقساطی بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد. این خودروی باکیفیت ملی در سه مدل پر طرفدار دنا معمولی، دنا پلاس و دنا توربو پلاس طراحی و تولید شده است، که از مهمترین تفاوتهای دنا پلاس با مدل های معمولی می توان به سیستم قطع خودکار بنزین به منظور جلوگیری از آتش سوزی در زمان حادثه، 4 کیسه هوا برای ایمنی بیشتر سرنشینان، نوردهی بسیار عالی، فرمان جمع شوند و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که شرایط رانندگی را برای افراد بسیار لذت بخش و ساده تر می کند. قیمت  دنا اقساطی با توجه به تفاوت های بسیار کمی که در امکانات آن ها بکار رفته است، برای متقاضیان این محصول قدری بالاست، به همین دلیل است که طرفداران دنا اقساطی در مدل های ساده آن بسیار بیشتر است. قدرت، سرعت بالا، موتور توربو شارژ، شتاب بالا، سهولت دسترسی به لوازم یدکی و ایمنی بسیار بالای سرنشینان از دیگر مزایای این خودروی لوکس داخلی است، که توجه همگان را به خود جلب کرده است. لیزینگ معتبر سایا خودرو از محبوبترین مجموعه های فروش قسطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد، که با ساده تر کردن شرایط فروش اقساطی خودرو همواره توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، و در شمار مطرح ترین شرکت های لیزینگ خودرو قرار بگیرد.

تسهیلات ویژه خرید دنا اقساطی

لیزینگ ها و کمپانی های معتبر عرضه خودرو بسته به سیاست های خود، شرایط فروش دنا اقساطی را برای متقاضیان این خودروی پر طرفدار تعیین می کنند و با توجه به تعدد شرکت های لیزینگ خودرو  امکان مقایسه شرایط و تسهیلات هر کدام از آن ها به صورت موردی و جداگانه برای مشتریان فراهم شده است و متقاضیان خرید دنا اقساطی با توجه به اعتبارات و رسمیت شرکت ها و همچنین نوع تسهیلات واگذاری، بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب می کنند. از دیگر تسهیلات خرید دنا اقساطی می توان به تحویل فوری خودرو به محض واریز مبلغ پیش پرداخت اشاره کرد، زیرا در این صورت مشتریان می توانند در تمامی مدت پرداخت اقساط از مزایای خودروی خریداری شده نیز استفاده کنند. سند بنام خریدار و در رهن بانک، پرداخت اقساط در بازه های 24 الی 36 ماهه و تحویل فوری خودرو با پرداخت حداقل پیش پرداخت از دیگر مزایای استفاده از تسهیلات خرید دنا اقساطی در تمامی مدل های معمولی، توربو و توربو پلاس است.

فروش دنا اقساطی با مناسب ترین قیمت

لیزینگ معتبر سایا خودرو از محبوبترین شعب نمایندگی ایران خودرو و دیگر کمپانی های خودروسازی در کشور است که با فروش دنا اقساطی با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات واگذاری همواره مورد توجه مخاطبان این محصولات بوده است. سند به نام خریدار و در رهن بانک، امکان تعویض خودروی خریداری شده در زمان بازپرداخت اقساط با مدل یا برندهای دیگر و تحویل فوری و یکروزه خودرو به محض واریز مبلغ پیش پرداخت از مهمترین امتیازات خرید انواع خودرو اقساطی از این مجموعه فعال و با سابقه در  تهران می باشد. متقاضیان خرید دنا اقساطی با مراجعه به وب سایت لیزینگ سایا خودرو می توانند از تمامی شرایط فروش خودروهای داخلی و خارجی در مدل های مختلف اطلاعات کافی را کسب نمایند و یا با تماس با کارشناسان مجرب این مجموعه، راهنمایی های لازم را در خصوص خودروی مناسب کسب نمایند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 920
نمایش همه
علاقه مندی ها ()