ویژگی های دنا اقساطی

دنا یک خودروی لوکس ملی است، که زیبایی طراحی، راحتی و آسایش راننده و سرنشینان را در این مدل از خودرو نمی توان نادیده گرفت، به همین دلیل بسیاری از مشتریان انواع مدل های دنا را به خودروهای چینی، کره ای و غیره ترجیح می دهند، بنابراین عرضه دنا اقساطی همواره طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. شتاب بالا، فرمان پذیری عالی، مدیریت ساده خودرو و زیبایی بصری آن توجه بسیاری از علاقه مندان خرید خودرو را به خود جلب کرده است، و همواره فروش دنا اقساطی در لیزینگ های عرضه خودرو و کمپانی های تولید کننده متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. قیمت دنا اقساطی در شرکت های معتبر لیزینگ خودرو در مقایسه با بازار آزاد و طرح های پیش فروش خودرو قدری بالاتر از دیگر مراکز  می باشد، که از مهمترین دلایل آن می توان به نرخ تورم سالانه، مبلغ پیش پرداخت، سود شرکت های عرضه کننده و تعداد اقساط آن ها اشاره کرد. با توجه افزایش دائمی قیمت ها می توان گفت در مجموع قیمت دنا اقساطی برای متقاضیان این خودروی داخلی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تمام می شود، زیرا ممکن است در پایان دوره قیمت خودرو افزایش پیدا کند.

انواع مدل های دنا اقساطی

دنا معمولی، دنا پلاس و دنا توربوپلاس از انواع مدلهای این خودروی داخلی پرطرفدار که از نظر مشخصات فنی و ظاهری تفاوت هایی با یکدیگر دارند. تمامی امکانات یک خودروی لوکس و پرطرفدار از قبیل سان روف، انحنا از بغل، شیشه سرنشینان عقب، امکان تنظیم فرمان با صندلی راننده، نوردهی بسیار بالا در شب، 4 کیسه هوا، ایمنی بسیار بالا، سیستم قطع خودرکار بنزین و بسیاری موارد دیگر در بهترین سطح کیفی برروی این خودرو نصب شده است، و از هرجهت آن را در زمره ماشین های سواری لوکس قرار داده است. برروی تمامی مدل های این خودروی ملی موتور EF7 با 115 اسب بخار نصب شده است، که از نظر کیفیت و آلایندگی رتبه یورو 4 را به خود اختصاص داده است. تمامی لیزینگ های عرضه کننده دنا اقساطی در تلاش هستند تا با افزایش دوره های بازپرداخت اقساط بین 24 الی 36 ماه روند پرداخت را برای متقاضیان این خودرو آسانتر نمایند و سهم بیشتری را از این بازار پر متقاضی از آن خود نمایند.  سایا خودرو از مطرح ترین مجموعه های فروش اقساطی دنا و دیگر خودروهای داخلی و خارجی می باشد، که به دلیل شرایط ساده نقل و انتقال خودرو طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

تسهیلات ویژه فروش دنا اقساطی

لیزینگ سایا خودرو در شمار مجموعه های محبوب عرضه اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی باکیفیت در برندهای ایران خودرو، کرمان موتور، گروه صنعتی بهمن، کرمان موتور، هیوندای، تویوتا، بی ام و و غیره قرار گرفته است، که با مستندات دقیق و روشن، شرایط انعقاد قرارداد های مالی واضح و روشن را برای خریداران فراهم می کند، و امکان ریسک معامله را به حداقل می رساند. از مهمترین تسهیلات ویژه فروش دنا اقساطی که این مجموعه در اختیار متقاضیان خود در سراسر کشور قرار می دهد، تحویل فوری خودرو به محض واریز پیش پرداخت، قیمت بسیار مناسب، سند بنام مشتری و در رهن بانک و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که از هر جهت اعتماد و اطمینان مشتریان را به همراه داشته است. متقاضیان خرید دنا اقساطی با مراجعه به وب سایت سایا خودرو می توانند در مورد  شرایط فروش اقساطی ایران خودرو  و نقل و انتقال این خودروی لوکس داخلی اطلاعات کافی را کسب نمایند و یا با کارشناسان مجرب این مرکز تماس بگیرند، و پس از بررسی شرایط این مجموعه در صورت تمایل نسبت به خرید خودرو اقساطی از این مرکز تصمیم گیری کنند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()