فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی  به صورت تسهیلاتی و اقساطی از مهمترین برنامه های مجموعه های لیزینگ خودرو و شعب نمایندگی کمپانی های داخلی است، که می توان گفت فروش پراید اقساطی بالاترین درصد تقاضا را به خود اختصاص داده است. پراید از ارزان ترین خودروهای داخلی است که برای اقشار کم درآمد و متوسط جامعه یک اتومبیل بسیار ایده آل  می باشد، که با مصرف پایین سوخت و هزینه های کم تعمیر و نگهداری، نیاز این قشر از جامعه را به خوبی مرتفع می کنند. افزایش قیمت خودرو و شرایط اقتصادی بسیار بدی که بر این بازار پابرجاست، در افزایش قیمت انواع خودروهای داخلی نیز بی تأثیر نبوده و در برخی موارد قیمت آن ها را بین 3 تا 5 برابر افزایش داده است، که البته پراید هم شامل این افزایش قیمت می شود، و این امر سبب استقبال بسیار بالا از طرح های خرید پراید اقساطی از نمایندگی ها و لیزینگ های فروش خودروهای داخلی و خارجی شده است. از دیگر دلایل بسیار مهم برای انتخاب این خودرو در بازارهای داخلی کارایی و توجیح پذیر بودن آن در مشاغل اسنپ، تاکسی سرویس و آژانس می باشد، می توان گفت پراید یک جایگزین و انتخاب بسیار عالی برای پیکان و سمند می باشد، که در طول 20 سال فعالیت خود همچنان بازار بسیار خوبی دارد. قیمت پراید اقساطی در مجموعه های معتبر و شرکت های لیزینگ خودرو با توجه به قیمت روز این خودرو در بازارهای آزاد و با توجه به اعتبارات شرکت های عرضه کننده، درصد سود شرکتی، دوره بازپرداخت اقساط، مبلغ پیش پرداخت، دوره بازگست سرمایه و نوسانات نرخ ارز محاسبه و تعیین می شود، و می توان گفت قیمت پراید اقساطی با توجه به روند فعلی افزایش قیمت خودرو در نهایت به سود مشتریان تمام می شود، به همین دلیل است که روز به روز به تعداد متقاضیان خرید پراید اقساطی افزوده می شود.

تیپ های پراید اقساطی

پراید یک خودروی ژاپنی و سازنده اصلی آن شرکت مزدا می باشد، اما پس ورود خطوط تولید آن به آمریکای شمالی این خودرو با نام فورد فستیوا تولید شد، و آغاز تولید آن در کشور نیز به سال 1372 می رسد، که از آن زمان تا کنون خرید پراید اقساطی یا نقدی همواره با بیشترین متقاضی همراه بوده است. صنایع خودروسازی سایپا نیز برای کسب بازار بهتر در زمینه عرضه انواع خودروهای داخلی و مونتاژ مانند دیگر رقبای خود، در تلاش است تا با ارائه مدل های مختلف از یک خودرو و اعمال برخی آپشن ها برروی آن ها همچنان رضایت و اعتماد متقاضیان را جلب نماید.  انواع پراید اقساطی را می توان با قابلیت هایی از قبیل ترمز قفل ABS، فرمان هیدرولیک، کیسه هوای راننده و کیسه هوای سرنشین خریداری کرد، که این ویژگی ها باعث شده بتوان پراید را در تیپ های مختلف قرار داد. از انواع تیپ های پراید اقساطی می توان به پراید 111، 132، 131، 141 و پراید وانت اشاره کرد، که از نظر قابلیت های فنی، تغییرات ظاهری و قیمت پراید اقساطی تفاوت های بسیار ناچیزی با یکدیگر دارند، و هر فردی با توجه به بودجه و سلیقه خود نمونه ای از این خودروها را انتخاب کرده و خریداری می کند. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی خودرو به سایت سایا خودرو مراجعه کنید.

لیزینگ معتبر و محبوب سایا خودرو از قدیمی ترین و باسابقه ترین مراکز عرضه پراید اقساطی و دیگر محصولات کمپانی های داخلی و خارجی با بهترین تسهیلات و شرایط ممکن می باشد که همواره با عمل به تعهدات اعتباری و تکیه بر اصول مشتری مداری توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.متقاضیان خرید پراید اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی با مراجعه به وب سایت این مجموعه و یا تماس با کارشناسان این مرکز می توانند اطلاعات لازم را در خصوص شرایط نقل و انتقال و خرید خودرو کسب نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید اقساطی پراید از این مجموعه تصمیم گیری کنند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()