پراید از ارزان ترین خودروهای تولیدی در کشور است که توسط صنایع بزرگ سایپا در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود، و می توان گفت طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده که از مهمترین دلایل اثبات آن می توان به تقاضای بسیار بالای این محصول در طرح های فروش پراید اقساطی و پیش فروش پراید استناد کرد. با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از افراد جامعه را قشر کم درآمد و متوسط تشکیل می دهند، بدیهی است که تقاضا بر سر این محصول کم مصرف و مقرون به صرفه به شدت افزایش پیدا می کند، البته بدیهی است که خودرویی با شرایط فوق و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری برای مشاغل خدماتی و حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی، آژانس و اسنپ بسیار ایده آل و مناسب باشد و روز به روز به تعداد متقاضیان خرید پراید اقساطی در کشور افزوده می شود. قیمت این خودروی کم مصرف در طول ده سال گذشته مانند دیگر خودروهای داخلی و خارجی با یک چالش بسیار بزرگ همراه بوده، بطوریکه متقاضیان این محصول را با یک شوک بزرگ که ناشی مواجه کرد، این اختلاف قیمت ها در برخی مدل های پراید به بیش از 6 تا 7 برابر هم می رسد، به همین دلیل عرضه پراید اقساطی با رونق بسیار بیشتری مواجه شد، زیرا این روش یکی از ساده ترین راه های دسترسی به این خوردو کاربردی و پرمخاطب است، و تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو می توان مالکیت نسبی آن را به دست آورد و مابقی اقساط آن را در دوره های مشخص و زمان بندی شده به صورت قسطی پرداخت نمود.

تسهیلات ویژه خرید پراید اقساطی

شرکت های لیزینگ خودرو  با توجه به سیاست های سازمانی و سطح اعتبارات خود تسهیلات ویژه خرید پراید اقساطی را برای متقاضیان این خودروی کم هزینه و پرطرفدار مشخص می کنند، و هرکدام از آن ها برای دریافت سهم بیشتری از فروش در تلاش است با ارائه خدمات بهتر  توجه متقاضیان را به خود معطوف نمایند. تحویل فوری خودرو، تقسیط اقساط در بازه های زمانی 12 الی 36 ماهه و سند بنام مشتری و در رهن بانک ازجمله امتیازات مشترکی است، که مجموعه های فروش اقساطی پراید در اختیار مشتریان قرار می دهد. لیزینگ معتبر و محبوب سایا خودرو از رسمی ترین شعب نمایندگی خرید پراید اقساطی با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات بازپرداخت می باشد، که کارشناسان آن همواره به صورت تلفنی و یا آنلاین پاسخگوی متقاضیان این محصولات می باشد.

ویژگی های انواع پراید اقساطی

بعد از ایران خودرو، سایپا بزرگترین تولید کننده انواع خودروهای داخلی و مونتاژ در کشور است، که به دلیل هزینه های پایین تعمیر و نگهداری خودروهایش، مورد توجه بسیاری از علاقه مندان خرید اقساطی خودرو قرار گرفته است.  ویژگی های انواع پراید اقساطی با توجه به مدل و نوع این خودرو تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، برای مثال می توان به ترمزABS ، فرمان هیدرولیک، کیسه هوای راننده و کیسه هوای سرنشین اشاره کرد، که بر روی برخی مدل های آن نصب شده است. این خودرو در فیس لیفت های ۱۱۱، ۱۳۲، ۱۳۱، ۱۴۱ و پراید وانت تولید می شود و در شمار پر فروش ترین خودروهای داخلی قرار دارد. از مهمترین مزایای خرید خودرو پراید اقساطی می توان به مصرف بسیار پایین سوخت، قیمت بسیار مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و شرایط ساده تر بازپرداخت اقساط اشاره کرد، و می توان گفت تنها ضعف این خودروی پرطرفدار ایمنی بسیار پایین آن می باشد. متقاضیان خرید پراید اقساطی با مراجعه به سایت اطلاع رسانی سایا خودرو و یا تماس با کارشناسان این مرکز می توانند از تمامی شرایط نقل و انتقال خودروها اطلاعات کامل را کسب نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید این خودروی محبوب اقدام نمایند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()