قیمت 206 اقساطی

پژو 206 اقساطی ازجمله خودروهایی بود که در همان ابتدای محبوبیت خود در بازارهای جهانی وارد کشور شد، و به محض ورود طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد، می توان این پژو را در زمره اولین خودروهای هاچ پک در کشور قرار داد، که در میان جوانان بسیار پرطرفدار و محبوب بود. کمپانی ایران خودرو در حین مونتاژ این خودرو مانند دیگر محصولات تولیدی خود، فیس لیفت های بسیار عالی و کاربردی را انجام داد، به طوریکه به مرور این خودرو در 12 مدل مختلف طراحی و تولید شد و بسته به نوع تولید و مشخصه های فیزیکی آن ها قیمت 206 نیز با تغییرات بسیار زیادی همراه شد. قیمت 206 اقساطی در مجموعه های معتبر و باسابقه و همچنین شعب نمایندگی ایران خودرو  بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از دیگر مجموعه های متفرقه می باشد، در این مراکز به دلیل عرضه مستقیم کالا و تعیین پایین ترین نرخ سود شرکتی به مراتب مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط کاهش پیدا می کند. از دیگر دلایل تعیین قیمت 206 اقساطی می توان به مقدار مبلغ پیش پرداخت، مدل و تیپ خودرو، تعداد اقساط زمان بندی شده، مرکز عرضه کننده، نرخ تورم سالانه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، البته با توجه به نوسانات دائمی قیمت خودرو می توان خرید 206 اقساطی را یک روش برای سرمایه گذاری بلند مدت دانست. لیزینگ معتبر و خوشنام سایا خودرو از معتبرترین و با سابقه ترین مجموعه های عرضه کننده انواع خودروهای داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت می باشد، این مرکز با سابقه نمایندگی فروش اقساطی  ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی گروه صنعتی بهمن و فروش اقساطی کرمان موتور را نیز دریافت کرده و تمامی محصولات این مراکز را از جمله انواع مدل های پژو 206 اقساطی را با مناسب ترین قیمت و پایین ترین نرخ سود شرکتی در اختیار علاقه مندان این محصولات می گذارد.

ویژگی های پژو 206 اقساطی

شرکت های بسیار زیادی در زمینه عرضه انواع محصولات ایران خودرو به صورت نقدی و اقساطی فعالیت می کنند، و هر کدام از آن ها با ارائه شرایط و تسهیلات متفاوت تری در تلاش هستند تا سهم بیشتری از فروش 206 اقساطی و دیگر محصولات این کمپانی قدرتمند داخلی را از آن خود نمایند. از مهمترین ویژگی های پژو 206 اقساطی می توان به ایمنی بسیار بالا، کسب 4 ستاره از 5 ستاره از آزمون های ایمنی یورانکپ، زیبایی بصری بسیار خوب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. خرید 206 اقساطی امروزه تنها در دو مدل تیپ 2 و 5 از طریق مجموعه های معتبر و شعب نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین تسهیلات ممکن از جمله تحویل فوری و یکروزه خودرو به محض واریز مبلغ پیش پرداخت انجام می شود.

شرایط ویژه فروش 206 اقساطی

سایا خودرو از معتبرترین لیزینگ های واردات انواع خودروهای خارجی و نمایندگی معتبر فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی محصولات ایران خودرو  در تمامی برندهای معتبر داخلی در کشور می باشد، که با توجه به نیاز بازار و تقاضای بالای مشتریان، شرایط ویژه فروش 206 اقساطی را برای تمامی علاقه مندان این خودروی پرشتاب، جذاب و جمع و جور را فراهم کرده است، و می توان گفت بیش از پیش مورد توجه مشتریان این بازارها قرار گرفته است. از مهمترین تسهیلات فروش 206 اقساطی از این مرکز می توان به امکان تعویض خودرو در زمان بازپرداخت اقساط، قیمت بسیار مناسب، سند بنام مشتری و در رهن بانک، تقسیط اقساط در بازه های زمانی 12 الی 36 ماهه مطابق با توانایی پرداخت مشتریان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()