ویژگی های پژو 405 اقساطی

پژو 405 اقساطی در ابتدا در 5 مدل مختلف تولید می شد که رفته رفته برخی از آن ها با توقف تولید مواجه شدند و امروزه می توان انواع پژو 405 اقساطی را در مدل های SLX، GLX بنزینی و GLX دوگانه سوز خریداری کرد. از مهمترین ویژگی های پژو  405 اقساطی در تمامی مدل های در حال تولید آن می توان به موتور پیشرانه 1800 سیسی که جایگزین موتور 2000سی سی کاربراتوری آن شده و همچنین مصرف بسیار پایین سوخت، مقاومت بسیار بالای بدنه، کیفیت بالای قطعات، طراحی کاربردی و زیبا، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری و شتاب بسیار بالای آن اشاره کرد. لیزینگ معتبر و محبوب سایا خودرو با فراهم کردن یک بستر امن و مطمئن برای عرضه و فروش انواع پژو 405 اقساطی توانسته به خوبی به نیازهای بازار پاسخ دهد و اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، این مجموعه سابقه ای موفق و طولانی در زمینه عرضه و فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی دارد و به راحتی می توان به آن اعتماد نمود.

تسهیلات ویژه خرید 405 اقساطی

تسهیلات ویژه خرید 405 اقساطی که از طریق مراکز لیزینگ و نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو عرضه می شود، با توجه به سطح اعتبارات و سیاست های شرکت های کارگزار متفاوت می باشد. تحویل فوری خودرو به محض واریز مبلغ پیش پرداخت، و تنظیم سند به نام مشتری و در رهن بانک از جمله تسهیلاتی است که شرکت های لیزینگ خودرو در اختیار متقاضیان خرید 405 اقساطی قرار می دهند و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا این طرح ها در مقایسه با پیش فروش خودرو که تحویل آن ها به صورت مدت دار است و مقطعی اجرا می شود، طرفداران بیشتری دارد. با خرید 405 اقساطی می توان تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو  مالکیت قطعی آن را به دست آورد، و با تحویل فوری خودرو از مزایای سهولت حمل و نقل و آرامش و آسایش بیشتر در سفرهای درون شهری و برون شهری در تمام دوره بازپرداخت اقساط استفاده کنند. با توجه به بازار خرید و فروش خودرو که روندی صعودی را تجربه می کند، خرید 405 اقساطی در نهایت یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت می باشد، که در نهایت به سود مشتریان به پایان می رسد، به همین دلیل است که در سالهای اخیر روند عرضه و تقاضای فروش اقساطی خودرو به مراتب بالاتر رفته است.

 فروش 405 اقساطی با مناسب ترین قیمت

فروش 405 اقساطی با مناسب ترین قیمت از جمله شعارهایی است که تمامی شرکت های لیزینگ خودرو برای کسب سود بیشتر و جلب توجه مشتریان به کار می برند، اما از مهمترین مواردی که در هنگام خرید 405 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی اهمیت دارد، اعتبار و رسمیت مرکز و شرکت لیزینگ خودرو می باشد، زیرا بسیاری از مراکز عرضه خودرو در عمل به تعهدات خود، عملکرد مثبتی نشان نمی دهند و در نهایت مشتریان متحمل خسارات بیشتری می شوند. لیزینگ سایا خودرو از معتبرترین و مطرح ترین شرکت های عرضه کننده انواع خودروهای داخلی و خارجی در برندهای پرطرفدار نظیر بنز، رنو، سوزوکی، ایران خودرو، سایپا، تویوتا و هیوندای با بهترین تسهیلات می باشد، که سالهاست با عمل به تعهدات خود و جلب رضایت مشتریان توانسته در این بازار اعتبار بسیار زیادی کسب نماید و سهم بیشتری از خرید خودرو  405 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی را از آن خود نماید. سایت اینترنتی سایا خودرو تمامی اطلاعات لازم را مبنی بر نقل و انتقال خودرو و شرایط تقسیط انواع خودروهای داخلی و خارجی منتشر کرده و متقاضیان خرید 405 اقساطی با مراجعه به سایت این مرکز و یا تماس با کارشناسان مجرب آن می توانند اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمایند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()