قیمت خرید اقساطی خودرو

مدتهاست که طرح خرید اقساطی خودرو برای افرادی که از هر نظر توانایی خرید خودروی دلخواه خود را ندارند، فراهم شده این روش خرید که تقریبا در مورد تمامی اقلام و محصولات تولیدی اجرا می شود، نوع فروش تسهیلاتی است که به دلیل دوره طولانی باز پرداخت اقساط و بازگشت سرمایه به شرکت های لیزینگ، درصدی سود به قیمت واقعی و روز خودرو افزوده می شود، اما در مجموع می توان آن را یک روش بسیار موثر و مفید برای خرید اقساطی خودرو در انواع داخلی و خارجی دانست که با توجه به روند صعودی افزایش قیمت خودرو برای متقاضیان همانند یک سرمایه گذاری بلند مدت می باشد. قیمت خرید اقساطی خودرو با توجه به موارد بسیار زیادی ازجمله نوع و مدل خودرو، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، درصد سود شرکت های لیزینگ، قیمت روز خودرو و نرخ تورم سالانه محاسبه و تعیین می شود و در همان ابتدا شرایط فروش اقساطی خودرو برای متقاضیان  توضیح داده می شود. از دیگر مزایای خرید اقساطی خودرو در شرایط اقتصادی فعلی می توان به آرامش خیال، مشتریان اشاره کرد، زیرا دیگر نوسانات قیمت خودرو و افزایش آن در مبلغ قرارداد تأثیری نخواهد داشت.

تسهیلات خرید اقساطی خودرو  از نمایندگی

کمپانی های معتبر داخلی مانند ایران خودرو، سایپا، گروه صنعتی بهمن  و کرمان موتور با اعطاء نمایندگی به برخی لیزینگ های معتبر و خوشنام  در تلاش هستند تا با عرضه مستقیم انواع خودروهای تولیدی خود همواره پویایی بازار خرید و فروش خودرو را حفظ نمایند. از مهمترین تسهیلات خرید اقساطی خودرو از نمایندگی می توان به درصد پایین سود شرکتی، تحویل فوری و آنی خودرو،  حداقل پیش پرداخت، تقسیط مابقی قیمت خودرو در اقساط بلند مدت و بسیاری موارد دیگر اشاره کر. البته رسمیت و اعتبار این مجموعه ها حرف اول را در خرید اقساطی خودرو می زند، و تا زمانی که مشتریان از این مسئله آگاهی کامل را کسب نکرده باشید، نباید نسبت به هیچ معامله ای اقدام نمایند. انواع خودروهای داخلی به دلیل کیفیت و دوام بالا، شتاب مناسب، شرایط پرداخت ساده تر، هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار پایین و مصرف سوخت پایین بیشترین متقاضیان خرید اقساطی خودرو را به خود اختصاص داده اند، البته در این میان بازار خرید اقساطی خودرو خارجی در تمامی برندهای مطرح و معتبری همچون  بنز، پورشه، تویوتا، لکسوس، هیوندای، سوزوکی، ام جی و غیره نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارد. لیزینگ سایا خودرو از معتبرترین مجموعه های عرضه اقساطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی با مناسبترین قیمت و بهترین تسهیلات مالی و اعتباری می باشد، که پس از سالها فعالیت خود در این بازارها همواره مورد توجه و اعتماد مشتریان بوده است.

فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت

لیزینگ سایا خودرو با سالها فعالیت مستمر و درخشان در بازار خرید و فروش اقساطی خودرو، همواره با رعایت الگوهای مشتری مداری و عمل به تعهدات خود، مورد توجه متقاضیان این محصولات رفاهی بوده است و در شمار معتبرترین مراکز فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت در تمامی برندهای داخلی و خارجی قرار گرفته است، البته اعتبار و محبوبیت این مرکز سبب شده بسیاری از کمپانی های قدرتمند داخلی مانند سایپا، ایران خودرو و کرمان موتور نمایندگی رسمی عرضه محصولات خود را برای خدمت رسانی بهتر به این مجموعه واگذار کنند. تحویل آنی انواع خودروهای داخلی و خارجی به محض واریز پیش پرداخت، امکان تعویض خودرو در طول دوره بازپرداخت اقساط با مدل های دیگر، قیمت بسیار مناسب، سود دریافتی بسیار پایین و غیره از جمله مزایای خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی پارس خودرو از این مجموعه معتبر است. با مراجعه به سایت فروشگاهی سایا خودرو و یا تماس با کارشناسان مجرب این مجموعه می توان از شرایط نقل و انتقال خودروها و نحوه واگذاری قطعی آن ها اطلاعات کافی را کسب کرده، و در صورت تمایل نسبت به خرید خودرو اقساطی از این لیزینگ باسابقه و قدیمی اقدام نمایند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()