لاستیک میشلن حاصل ساخت کشور انگلستان می باشد. میشلن یکی از برندهای معتبر جهانی محسوب می شود که طرفداران جهانی دارد. در ایران نیز خیلی از افراد طرفدار خرید لاستیک میشلن متناسب با خودروی خود هستند. از مهمترین ویژگی های لاستیک میشلن می توان به مقاومت بالای این تایر نسبت به ضربه و اصطکاک اشاره نمود. البته متناسب با انواع لاستیک میشلن، اعداد مرتبط به مشخصات سطح مقاومت چسبندگی تایر به سطح زمین متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته اند چون شاخص وزن و ابعاد تایر در کنار شرایط آب و هوایی بسیار تأثیرگذار می باشد.

فروشگاه تایر ایرانیان به صورت تخصصی در زمینۀ فروش انواع تایر وارداتی در ایران فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز توانسته با تأمین برندهای معتبر متناسب با خواستۀ مشتریان، بیش از پیش رضایت مندی مشتریان را جلب کند.

فروش انواع لاستیک میشلن و بررسی اجمالی آن

عوامل متعددی بر روی فروش لاستیک میشلن تأثیرگذار می باشد که از مهمترین عوامل می توان به سرعت عمل بالای ترمزگیری در مسیرهای رطوبتی و خیس است که در فصول سرد سال بسیار حائز اهمیت است و به راننده، امکان رانندگی بی صدا و بدون دغدغه را می دهد. توجه به این نکته به فرد آسودگی خاطر می دهد که بدون نگرانی می تواند از مقاومت بالای لاستیک های میشلن برای داشتن لحظاتی خوب استفاده نمایند.

تولید لاستیک میشلن از فناوری پیشرفته بهره گرفته شده است و مطابق با استانداردهای جهانی، تولید شده اند. برای ساخت تایر میشلن از نسل دوم فناوری سیلنت آر آی بی استفاده می شود و بین بلوک های آج لاستیک، نوارهای قفل شونده به کار برده می شود که تأثیر بسزایی بر روی سرعت چرخش تایر و حرکت بدون صدای اتومبیل دارد. بازار رقابتی که تایر میشلن با آن روبرو هست، باعث شده تا این برند لاستیک بتواند از جایگاه مناسبی در سطح جهانی و داخل ایران برخوردار باشد.

به همین دلیل خیلی از رانندگان مایل به خرید لاستیک میشلن سواری برای اتومبیل مورد نظر می باشد. شرکت میشلن توانسته در این عرصه به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد که در نتیجۀ آن شاهد تولید و عرضۀ انواع تایر با کیفیت بالا و دوام عالی در سطح جهان می باشیم.

فروشگاه تایر ایرانیان جزء یکی از فروشگاه های معتبری است که در استان تهران فعالیت حرفه ای خود را تأسیس نماید. لذا این مجموعه برای توسعۀ فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، وب سایت فروشگاهی راه اندازی نموده و امکان خرید اینترنتی لاستیک میشلن و خرید لاستیک فالکن و سایر برندهای معتبر وارداتی را برای متقاضیان فراهم کرده است.

خرید لاستیک میشلن با قیمت مناسب

تایر از اجزای مختلفی چون لایه، آج، تیوب و والو تشکیل شده است که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری هستند که هنگام خرید لاستیک میشلن باید در نظر داشته باشید.

بر روی تایر علائم و نوشته هایی درج شده است که نشان از مشخصات فنی و ساختاری تایر می باشد. با توجه به مدل خودرو توصیه می شود، خرید مناسب ترین تایر سواری را انجام دهید که همخوانی بالایی داشته باشد.

در نهایت با بررسی مشخصات فنی اتومبیل و همچنین شرایط محیطی که فرد در حال رانندگی در همان موقعیت جغرافیایی است، می تواند انتخاب درستی از تایر خودرو داشته باشد. در همین راستا، هنگام خرید لاستیک میشلن نیز باید این نکات در نظر گرفته شود چون تأثیر مستقیم بر روی سطح کیفیت رانندگی فرد دارد.

قیمت لاستیک میشلن به ویژگی های ساختاری تایر و سطح کیفیت لایه های تشکیل دهندۀ آن دارد.

در صورت نیاز به خرید تایر با برند معتبر می توانید از فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان دیدن فرمائید. پس از مشاهدۀ محصولات موجود در فروشگاه، می توانید تجربۀ خرید لاستیک میشلن ارزان را به همراه گارانتی کسب کنید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()