لاستیک لاسا از دیگر برندهای معتبر در سطح بازار جهانی عرضه می شود که همچون سایر برندها دارای یک سری مشخصات فنی ثابت است که تأثیر مستقیم بر روی قیمت و خرید لاستیک لاسا دارد. لاستیک های لاسا دارای ویژگی تیوبلس است که بر اساس اصول استاندارد کشورهای توسعه یافته چون شرکت بریجستون ژاپن تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان در سطح جهان قرار گرفته می شوند. کشور سازندۀ لاستیک لاسا ، ترکیه می باشد و بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته می شوند.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ تأمین انواع لاستیک با کیفیت و قیمت مناسب در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد. برندهایی که توسط این مجموعه تهیه می شود، به طور کامل موارد استاندارد در طراحی آنها به کار برده شده است.

ویژگی های لاستیک لاسا

فروش لاستیک لاسا بر اساس مشخصات فنی تایر صورت می گیرد. افرادی که مالک اتومبیل هستند، به طور قطع نوشته های مندرج بر روی تایر را ملاحظه کرده اند. در واقع این نوشته ها، همان مشخصات فنی و ساختاری مرتبط با تایر می باشد که بر روی آن مندرج می شود و مالکین خودرو، متناسب با مشخصات فنی اتومبیل، اقدام به خرید مناسب ترین لاستیک لاسا می کند.

به همین دلیل نکات مهمی در رابطه با خرید لاستیک سواری لاسا وجود دارد که خریدار، پیش از خرید تایر باید این نکات در نظر گرفته شود. چرا که تأثیر مستقیم بر روی قیمت و دوام تایر دارد.

طرح آج، پهنا و فاق تایر بر حسب میلی متر، اندازه رینگ بر حسب اینچ، تاریخ تولید، نوع آج، تعداد لایۀ های تشکیل دهند، تابر، نوع تیوپ، نوار پیچ و ... برخی از مشخصات کلی لاستیک لاسا سواری و غیر سواری محسوب می شود که هنگام خرید تایر باید در نظر گرفته شود.

تایر به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود که عدم توجه نسبت به مشخصات مندرج بر روی آن، ممکن است خطرات مالی و جانی به دنبال داشته باشد. برای خرید لاستیک سواری لاسا، باید بر اساس وزن اتومبیل و شرایط آب و هوایی که در آنجا از خودرو استفاده می کنید، انتخاب مناسب ترین نوع تایر را انجام دهید.

در صورت تمایل به خرید آنلاین لاستیک لاسا می توانید پس از مشاهدۀ وب سایت رسمی فروشگاه تایر ایرانیان، با قیمت ارزان و کیفیت بالا تایر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در اولین فرصت به شما تحویل داده شود.

امروزه خرید و فروش لاستیک لاسا و فروش لاستیک کویر تایر به دلیل داشتن متقاضیان خاص خود، همچنان توسط برخی از فروشگاه های معتبر عرضه می شوند. در این صورت افرادی که متقاضی خرید تایر لاسا سواری هستند، قادر به تهیۀ این برند لاستیک با دوام برای اتومبیل خود خواهند بود.

قیمت لاستیک لاسا

قیمت لاستیک لاسا به ویژگی یا همان مشخصات فنی تایر بستگی دارد.در این صورت افرادی که تمایل به خرید تایر دارند، می توانند پس از بررسی دقیق مشخصات فنی تایر، اقدام به خرید مناسب ترین مدل تایر لاسا نمایند.

خرید لاستیک لاسا سواری برای اتومبیل سواری بیشترین متقاضی را دارد چون از استحکام بالا برخوردار می باشد، علاوه بر آنکه از قیمت مناسب برخوردار می باشد و این مسئله بیش از پیش رضایت مندی خریداران را برآورده کرده است.

لاستیک لاسا برند ترکیه ای می باشد و از جمله برندهای وارداتی است که برخی از فروشگاه های معتبر و بزرگ که در حوزۀ فروش لاستیک های وارداتی کار می کنند، می توانند با قیمت مناسب انواع تایر لاسا با کیفیت مناسب را در مدل های متنوع تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

فروشگاه تایر ایرانیان چندین سال است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ فروش انواع تایر سواری، باری، کشاورزی، شاسی بلند و غیره در تهران راه اندازی نموده است.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()