لاستیک پیرلی یکی از محصولات میلان ایتالیا می باشد که توانسته اند در سال 1872 به واسطۀ یک جوان نابغۀ ایتالیایی راه اندازی کنند. این جوان نابغه از همان ابتدا رویای ساخت لاستیک را در ذهن می پروراند که در نهایت توانست موفق به تولید انواع لاستیک پیرلی شود. این مجموعه توانسته از همان ابتدای فعالیت حرفه ای خود، لاستیک های با کیفیتی را در مدل های متنوع، متناسب با نوع اتومبیل انجام داده اند. امروزه خیلی از افراد متقاضی خرید لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت متناسب با خودروی سواری خود می باشند. تایرهای پیرلی به عنوان یکی از برندهای پیشگام در صنعت تولید تایر در جهان شناخته شده است و این مسئله بیش از پیش افراد را ترغیب به خرید یکی از محصولات این کمپانی نموده است.

در همین راستا، فروشگاه تایر ایرانیان که یکی از تأمین کنندگان تایر وارداتی به داخل کشور می باشد، قادر به عرضه و فروش انواع لاستیک پیرلی در تهران و شهرستان ها می باشد.

نکات کلیدی خرید تایر پیرلی

نکات مهمی که در رابطه با خرید لاستیک پیرلی وجود دارد، همانند سایر برندهای تایر می باشد. چرا که تمامی لاستیک ها دارای یک سری مشخصات فنی ثابت هستند که به طبع مدل های مختلف اتومبیل، اعداد و حروف متفاوت از یکدیگر تعیین شده و بر اساس آنها تولید لاستیک صورت می گیرد. خرید لاستیک سواری و غیره از اهمیت بالایی برخوردار است چون بخش اصلی اتومبیل را تشکیل می دهد و تأثیر مستقیم بر روی قدرت و توان خودرو خواهد داشت.

زمانی که قصد خرید تایر پیرلی را دارید، فاکتوهای مهمی چون شرایط آب و هوایی، فصل کنونی، مشخصات فنی خودرو (اتومبیل سواری، اسپرت، باری و...) و غیره در نظر گرفته شود. در این صورت انتخاب بهتری از تولید تایر خواهید داشت. توجه به این نکات برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر تایر و همچنین توان ماشین خواهد داشت. ضمن آنکه سطح چسبندگی تایر به سطح زمین مسئله ای بسیار مهم می باشد.

فروش لاستیک پیرلی تابستانی در فصل تابستان بیشترین متقاضی را دارد و معمولاً جزء یکی از برندهای معتبری است که توسط فروشندگان به مشتریان پیشنهاد داده می شود. چرا که محصولات لاستیک پیرلی از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است.

تولید لاستیک پیرلی حاصل فناوری های پیشرفته در صنعت ساخت تایر می باشد که در کشور ایتالیا پیشگام این موضوع بودند. به طبع آن توانستند موفق به تولید انواع لاستیک سواری پیرلی با چسبندگی و ترمزگیری فوق العاده شوند که به طبع آن تأثیر مستقیم بر روی افزایش سرعت خودرو داشته باشند.

در صورت نیاز به راهنمایی برای انتخاب یکی از مناسب ترین انواع لاستیک پیرلی، می توانید پس از مشاهدۀ فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، به صورت اینترنتی با کارشناسان بخش فروش مجموعه در تماس باشید، تا در نهایت بتوانید مناسب ترین مدل تایر پیرلی را خریداری کنید.

موارد مهم برای تعیین قیمت لاستیک پیرلی

قیمت لاستیک پیرلی همچون سایر برندهای تایر، بر مبنای یک سری مشخصات لاستیک تعیین می شود. طرح و نوع آج، پهنا، فاق تایر، ابعاد رینگ، نوع مواد اولیۀ تایر، تعداد لایه های تشکیل دهندۀ لاستیک، تاریخ تولید، نوع رادیال، حداکثر میزان فشار باد مجاز، حداکثر فشار مجاز، شاخص وزن و نماد سرعت، میزان چسبندگی و اصطکاک تایر و ... از جمله موارد مهم و کلیدی است که تأثیر مستقیم بر روی طول عمر و قیمت فروش لاستیک پیرلی و فروش لاستیک دانلوپ خواهد داشت.

از ویژگی های قابل توجهی که خیلی از افراد ترغیب به خرید لاستیک سواری پیرلی شده اند، سطح بالای چسبندگی و کیفیت فرمان پذیری برای راننده می باشد.

با داشتن چنین اطلاعات جامعی، قادر به تأمین یکی از انواع تایر پیرلی با قیمت مناسب از فروشگاه تایر ایرانیان خواهید بود و امکان سفارش اینترنتی نیز برای شما مشتری گرامی در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 922
نمایش همه
علاقه مندی ها ()