شرکت های تولید کننده لاستیک با توجه به نیاز روز افزون کمپانی های سازنده ماشین و افزایش تقاضای خریداران، علاوه بر افزایش تعداد محصولات، تمام تلاششان را در جهت افزایش کیفیت محصولات به کار برده اند تا بتوانند سهم خوبی از فروش لاستیک را در بازار به خود اختصاص دهند. تایرها از اجزای اصلی خودروها محسوب می شوند و در صورت مرغوب بودن تاثیر بسزایی بر عملکرد خودرو می گذارند. فروش لاستیک استاندارد، توسط نمایندگی های کمپانی های سازنده و نیز فروشگاه ها انجام می شود، که افراد جهت خرید لاستیک می توانند به این مراکز معتبر مراجعه نمایند. قیمت فروش لاستیک به برند سازنده، کاهش تعداد تایرها در بازار به هر علتی، نوع و یا مواد اولیه به کار رفته در آنها بستگی دارد. از انواع لاستیکهای موجود در بازار می توان به چهارفصل، مناسب برای تمام سطوح، برفی و زمستانی، ورزشی، فصلی و غیره اشاره کرد که در تمامی مراکز  فروش لاستیک به متقاضیان عرضه می شوند و خریداران باید بر حسب شرایط آب و هوایی و نیز شغل خود، به انتخاب و خرید تایر مناسب بپردازند. فروشگاه چرخ و یدک دارای نمایندگی رسمی برندهای معتبر خارجی و ایرانی است و محصولاتش را به همراه ضمانت اصل کالا به سراسر کشور ارسال می کند. در این مرکز فروش لاستیک دولتی کویر تایر با نرخ مصوب دولتی صورت میگیرد ولی افراد تنها قادر به خرید دو حلقه لاستیک در سال می باشند و جهت خرید تنها کافیست به وب سایت این مرکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

خرید لاستیک باکیفیت

خوشبختانه امروزه تولیدات داخلی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب از کیفیت مناسبی برخوردارند، تمامی کمپانی های سازنده در رقابت بایکدیگر قرار گرفته اند و تمام تلاششان را می کنند که محصولاتی بادوام را تولید کرده و نیز مشتریان زیادی را جذب نمایند. فروش لاستیک همواره در این مرکزها بر پایه مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. قیمت فروش لاستیک های ایرانی در مقایسه با لاستیک های خارجی به دلیل نبود هزینه حمل و نقل و گمرک بسیار مقرون به صرفه تر است و طرفداران بیشتری را نیز به خود اختصاص داده است، به طوریکه تنها افراد دارای خودروهای لوکس از لاستیک های اورجینال خارجی مانند میشلن، پیرلی، بریجستون و غیره استفاده می کنند. فروش لاستیک باکیفیت ایرانی و خارجی در مجموعه معتبر چرخ و یدک با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. برای خرید لاستیک با کیفیت از این مجموعه کافیست به وبسایت فروشگاهی آن مراجعه کرده و پس از پر کردن اطلاعات قسمت جستجوی پیشرفته سایت و مشاهده انواع لاستیک ایرانی و خارجی مناسب با خودروی خود، محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس نسبت به خرید آنلاین لاستیک اقدام نمایند.

فروش لاستیک ارزان

فروشگاه چرخ و یدک با دو دهه تجربه در عرصه فروش لاستیک، رینگ و غیره یکی از بزرگترین و مطرح ترین مراکز عرضه کننده لاستیک در سراسر کشور می باشد. با یکبار انتخاب این مرکز خوشنام از کارشناسانی مجرب، تیمی حرفه ای، خدمات پس از فروش، محصول باکیفیت و مناسب ترین قیمت بهره مند خواهید شد و برای همیشه خرید خود را از این مجموعه انجام خواهید داد. این مجموعه علاوه بر فروش لاستیک ارزان مانند فروش لاستیک هانکوک و ارسال آن به سراسر کشور، در زمینه خدمات نصب و بالانس سیار نیز به ساکنین مناطق ۲۲ گانه تهران بهترین خدمات را ارائه می دهد. قیمت فروش لاستیک ایرانی و خارجی در این مرکز به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه بودن، بسیار مناسب است و متقاضیان برای خرید لاستیک، تنها کافیست از بین خیل محصولات، تایر مد نظر خود را انتخاب و نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند. از دیگر مزایای خرید از فروشگاه چرخ و یدک می توان به ارائه ضمانت اصل کالا، تحویل سریع و مطمئن و تضمین بازگشت کالا در صورت ناراضی بودن اشاره کرد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()