مزایای خدمات نصب و بالانس سیار

بالانس لاستیک ها، از جمله مواردی است که همواره به رانندگان توصیه می شود که جهت داشتن رانندگی ایمن و امنیت سرنشینان، به صورت دوره ای و در زمان‌ مشخص نسبت به چک کردن آنها اقدام کنند. فشار باد لاستیک در صورت کم و یا زیاد بودن، سبب آسیب وارد کردن به لاستیک می شود. از مزایای خدمات نصب و بالانس سیار تایر می توان به تاثیر بسزایی که بر شتاب، کاهش میزان سوخت مصرفی و تعادل خودرو دارد، اشاره کرد. برخورد تایرها با اجسام تیز، ضربه، برآمدگی، صاف شدن آج های روی سطح لاستیک و ترکیدگی تایر از جمله عواملی است که سبب ایجاد مشکل برای رانندگان در جاده ها می شود که در صورت نداشتن لاستیک زاپاس این مشکل دوچندان می شود و برای حل این مسائل کافیست رانندگان با کارشناسان فروشگاه چرخ و یدک تماس بگیرند و علاوه بر ذکر خدمات مورد نیاز خود از قبیل تعویض قالپاق، رینگ، باتری و با لاستیک خودرو، لوکیشن خود را اعلام کنند تا این مرکز، نزدیک ترین تیم حرفه ای خود نسبت به لوکیشن مشتریان را به محل مورد نظر بفرستد. همچنین این مرکز علاوه بر  خدمات نصب و بالانس سیار که با بهترین کیفیت و تیمی مجرب انجام می دهد، تمامی محصولات خود از قبیل انواع لاستیک ایرانی، خارجی، رینگ و غیره را به همراه ضمانت اصل کالا به دست مشتریان خود می رساند.

 قیمت خدمات نصب و بالانس سیار

با توجه به توضیحات فوق، از آنجاییکه این خدمات توسط مراکز بسیاری عرضه می شوند، مشخص است که قیمت خدمات نصب و بالانس سیار در مراکز مختلف، متفاوت است. این تفاوت قیمت ها بر اساس عواملی مانند فاصله متقاضیان تا اولین مرکز امداد سیار، نوع و برند تایر انتخابی، اندازه و ابعاد آن و غیره تعیین می شود. به عنوان مثال لاستیک های اروپایی، کره ای و ژاپنی نسبت به لاستیک های چینی و ایرانی از قیمت بالاتری برخوردارند و هر چه مسافت بیشتر و لاستیک گران تر باشد، به طبع هزینه خدمات نصب و بالانس سیار نیز بیشتر می شود. روز یه روز به تعداد این مراکز افزوده می شود که رقابت شدیدی را بین مراکزی که در این زمینه فعالیت می کنند، به وجود آورده و هر کدام از آنها قصد دارند تا با ارائه خدمات بهتر، قیمت مناسب تر و کیفیت بیشتر سهم خوبی از این بازار را به خود اختصاص دهند، در واقع هر کدام از این مراکز ارائه دهنده خدمات نصب و بالانس سیار به دنبال ارائه ویژگی ممتازی است که آن مجموعه را نسبت با دیگر مراکز، متمایز نماید. به عنوان مثال در فروشگاه چرخ و یدک خدمات تعویض والو تیوپلس چرخ ها به صورت رایگان صورت می گیرد. خرید لاستیک را ارزان انجام دهید. 

 خدمات نصب و بالانس سیار با بهترین کیفیت

فروشگاه چرخ و یدک با دو دهه سابقه درخشان، دارای نمایندگی رسمی فروش انواع برندهای معتبر خارجی و داخلی است و در تمامی سالهای فعالیتش توانسته با جمع آوری بهترین محصولات نظیر انواع لاستیک، رینگ، قالپاق و باتری خودرو از معتبرترین کمپانی ها، خدمات فروش و پس از فروش بی نظیری را به متقاضیان این مرکز ارائه نماید. همچنین در این فروشگاه خدمات نصب و بالانس سیار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. رانندگان انواع خودرو در صورت نیاز به خدمات تعویض باتری، لاستیک، قالپاق و رینگ تنها کافیست با فروشگاه چرخ و یدک تماس بگیرند و با ذکر خدمات مورد نیاز و محل حضور ماشین خود، در کوتاه ترین زمان، از بهترین عملکرد و ارائه خدمات تیم حرفه ای بهره مند گردند. همچنین این تیم والو تیوپلس چرخها را به صورت رایگان برای رانندگان انجام می دهند‌ و سبب شده اند ‌که خودروها در جاده متوقف نشوند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()