نکات انتخاب لاستیک رودستون

لاستیک رودستون در انواع مختلف چهارفصل، بزرگراه، ورزشی، برفی و زمستانی، مناسب برای تمام سطوح و کامیون و ماشین شاسی بلند تولید می شوند که افراد بر حسب شرایط آب و هوایی و نیز شغلی که دارند، باید نسبت به خرید لاستیک اقدام کنند. از سری نکات انتخاب لاستیک رودستون می توان به اطلاعات درج شده بر روی آن اشاره کرد که نمایانگر نوع و مدل خودرو، حداکثر سرعت و بار مجاز، اندازه فاق، پهنا و تاریخ تولید لاستیک می باشد. لاستیک ها از لحاظ اندازه رینگ، فاق و پهنا با یکدیگر فرق دارند و در خرید لاستیک رودستون باید دقت کرد که سایز آن کاملا با خودرو متناسب باشد. لاستیک های کره ای به نرم بودن مشهور هستند. نرم بودن تایر یکی از ویژگی های مهم آنها است که به دلیل استفاده از شبیه ساز های اینترنتی و طراحی آج های باکیفیت سبب شده اند که محصولات رودستون از صدای کمی برخوردار باشند و نرم بودن هم باعث انتقال کم لرزش به بدنه خودرو می شود و هر دو در آرامش سرنشینان نقش مثبتی دارند.

لاستیک ها در دو نوع بایاس و رادیال تولید می شوند که تکنولوژی به کار رفته در نوع رادیال سبب به وجود آمدن مزایای زیادی شده و همگام با افزایش عملکرد و کیفیتهای لاستیک رادیال، افزایش قیمت آنها نسبت به بایاس کاملا قابل توجیح است، دقت نمایید که هیچ گاه به طور همزمان از این لاستیک ها برای خودرو استفاده نکنید. آج لاستیک رودستون ارتباط مستقیمی با زمین دارد و دائما در حال برخورد با شن و سنگریزه بوده و همچنین سبب راندن آب جاده به طرفین، کنترل حرارت و نیز قدرت فرمانگیری می شود‌. حداکثر باری که خودرو می توانند بر لاستیک ها تحمیل کند ۳ هزار کیلو گرم و بیشتر از آن سبب ترکیدن لاستیک ها میشود. تاریخ تولید که به صورت عدد ۴ رقمی بر روی تایرها درج شده که ۲ رقم آن هفته و ۲ رقم دیگر سال تولید را نشان میدهند. هنگام خرید لاستیک رودستون باید دقت نمود که تاریخ تولید به تازگی باشد زیرا ‌۴ سال بعد از تولید، انقضا می یابند. برای خرید انواع لاستیک خارجی و ایرانی مانند خرید لاستیک رودستون از فروشگاه چرخ و یدک با حضور فعال در زمینه فروش لاستیک رودستون می توانید به وبسایت آن رجوع نمایید و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی در قسمت جستجوی پیشرفته، انواع لاستیک های متناسب با خودروی خود را مشاهده کرده و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید.

خرید لاستیک رودستون

لاستیک از اجزای اصلی خودرو است و عملکرد و کیفیت آن تاثیر مستقیمی بر کارکرد ماشین دارد، بطوریکه استفاده از لاستیک بی کیفیت ممکن است به سایر قطعات خودرو آسیب وارد کند. قیمت خرید لاستیک رودستون به نرخ ارز و کمبود آن در بازار بستگی دارد. این تایرها به دلیل استفاده از ترکیبات سیلیکا و بهره بردن از مواد اولیه مرغوب، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، و بالا بودن کیفیت نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت خرید لاستیک رودستون دارد. فروشگاه چرخ و یدک انواع لاستیک را با بهترین قیمت و بدون واسطه به فروش می رساند و متقاضیان جهت خرید کافیست به سایت این مجموعه مراجعه نمایند.

فروش لاستیک رودستون

فروشگاه چرخ و یدک دارای نمایندگی رسمی لاستیک های ایرانی و نیز لاستیک های اروپایی، کره ای، ژاپنی و چینی است. فروش لاستیک رودستون کره در این مرکز به همراه ضمانت اصل کالا، بدون واسطه و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. از دیگر مزایای خرید انواع لاستیک   از این مجموعه می توان به تحویل سریع و مطمئن و ضمانت ۷ روزه بازگشت در صورت تست و نارضایتی از محصول اشاره کرد. در فروشگاه چرخ و یدک علاوه بر فروش انواع لاستیک ، رینگ، قالپاق و باتری خودرو خدمات نصب و بالانس سیار برای ساکنین تهران صورت می گیرد. برای خرید لاستیک رودستون کافیست به سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه نمایید و پس از مشاهده محصول مورد نظر نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()