شرکت نکسن، بعد از گذشت ۱۴ سال از فعالیتش به عنوان اولین شرکت تولید کننده لاستیک در کره معرفی شد، و حدود ۳ دهه بعد در یانگسن کره مشغول به تولید لاستیک نکسن باکیفیت شد. نام شرکت نکسن در ابتدا هیونگ ای بود که بعد از پیوستن به دو شرکت ژاپنیOHTSU  و Rubber  نام شرکت خود را تغییر داد. اسم نکسن برگرفته از دو واژه لاتین next و  century است، که در فارسی به معنای بعد و قرن می باشند که بیانگر هدف اصلی شرکت یعنی آماده سازی و حرکت به سوی فردایی بهتر است. تایرها دارای دو نوع رادیال و بایاس هستند که لاستیک نکسن از نوع رادیال است، در این تایرها از رشته های سیمی به جای رشته های نخی به کار رفته و دارای تکنولوژی مدرن و به روز تری هستند که سبب شده چسبندگی بهتر، ساختار مستحکم و دیر خراب شدن آج های روی سطح این تایرها می شود. در سال ۲۰۰۵ شعبه جدید تولید کننده لاستیک نکسن در آمریکا افتتاح شد. سپس با توجه به افزایش تقاضای جهانی، شعبه های دیگری تاسیس گردید و این شرکت با بیش از ۷۰ سال تجربه و سابقه درخشان در این عرصه توانست سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. این کمپانی مخترع انواع لاستیک نانو، ‌کامپوزیت سیلیکات، UHP و تایرهایV شکل بوده و اطمینان و تامین امنیت سرنشینان را همواره هدف و سرلوحه کار خود قرار داده است. لاستیک نکسن به سراسر جهان عرضه می شود و خیلی از عرضه کنندگان لاستیک، آنها را خریداری می کنند. فروشگاه چرخ و یدک نیز دارای نمایندگی رسمی این کمپانی است ‌و انواع لاستیک نکسن را به همراه سایر برندهای معتبر خارجی و داخلی به فروش می رساند. در وبسایت این مجوعه نحوه خرید، مزایای خرید اینترنتی، سایر خدمات این مرکز، قیمت محصولات و نیز امکان مقایسه آنها برای متقاضیان گرامی میسر گردیده است.

 ویژگی های لاستیک نکسن

کمپانی نکسن سالهاست که محصولات خود را با سه برند نکسن، رودستون و کپیتال به بازار جهانی وارد می کند. تایرهای نکسن آنقدر باکیفیت هستند و همچنین خدمات عالی پس از فروش این مجموعه سبب شده که کمپانی های ولکس واگن، کرایسلر، محصولات کیا، هیوندای و غیره از لاستیک نکسن به عنوان خودرو فابریک کارخانه استفاده می کنند. استفاده از تایر مرغوب، سبب رانندگی ایمن و آسودگی خیال سرنشینان می شود و نیز عملکرد بهتر خودرو را به دنبال دارد. از ویژگی های لاستیک نکسن کره می توان به نرم بودن آن اشاره کرد که این ویژگی سبب می شود، انتقال لرزه به بدنه خودرو کمتر شود. بر روی این تایرها حروفی درج شده که حاکی میزان سرعت مجاز، حداکثر بار مجاز، اندازه رینگ، پهنا و فاق، نوع خودرو، هفته و سال تولید لاستیک است. باید به تک تک این عوامل دقت نمود، به عنوان مثال حداکثر وزنی که لاستیک نکسن تحمل می کنند، ۳ هزار کیلو گرم است و در صورتی که بیش از این مقدار بر روی آنها بار قرار گیرد، ترکیدن آنها، انحراف خودرو و در نهایت صدمات جبران ناپذیری را به دنبال دارد. در فروشگاه چرخ و یدک فروش انواع لاستیک، باتری خودرو، رینگ و قالپاق صورت می گیرد و افراد با مراجعه به سایت مجموعه می توانند نسبت به خرید لاستیک نکسن و یا سایر محصولات اقدام نمایند.

فروش لاستیک نکسن

در این مرکز فروش لاستیک نکسن و  فروش لاستیک دولتی با مناسب ترین قیمت به همراه ضمانت اصل کالا صورت می گیرد و متقاضیان جهت خرید انواع لاستیک، با مراجعه به وبسایت فروشگاه چرخ و یدک می توانند از تمامی محصولات آن دیدن کرده و نسبت به خرید اقدام نمایند. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر، کارشناسان مجرب این مرکز پاسخگوی خریداران محترم هستند. همچنین با خرید از این مرکز از مزایایی از قبیل ضمانت ۷ روزه بازگشت در صورت تست محصول و ناراضی بودن و تحویل سریع و مطمئن کالا بهره مند خواهید شد.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()