لاستیک از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود و کیفیت و دوام آن تاثیر مستقیم بر عملکرد خودرو می گذارد، از این رو بازار فروش لاستیک همواره از دو گروه طرفدار برخوردار است، یکی از آنها کمپانی های خودرو سازی و دیگری رانندگان هستند، که همواره خواهان تایرهایی با کیفیت هستند‌. فروش لاستیک علاوه بر شرکت هایی که دارای نمایندگی آن برند سازنده هستند توسط یک سری از فروشگاه ها نیز عرضه می شود که معمولا قیمت فروش لاستیک دولتی در نمایندگی ها به علت عرضه مستقیم و بدون واسطه نسبت به فروشگاه ها ارزان تر است. لاستیک ها در دو نوع رادیال و بایاس تولید می شوند که امروزه طرفداران لاستیک بایاس به خاطر تجهیزات مدرنی که در ساخت آنها به کار رفته بیشتر است. این تایرها از ساختار محکم و چسبندگی بهتری برخوردارند که باعث شده قیمت فروش لاستیک رادیال حدود ۴۰ درصد بیشتر از لاستیک بایاس باشد. همچنین تفاوت قیمت فروش لاستیک خودرو را علاوه بر کشور سازنده، می توان در انواع مختلف آنها نظیر لاستیک چهار فصل، مناسب تمام سطوح، گل و لای، برفی  و زمستانی و غیره مشاهده کرد. فروشگاه چرخ و یدک دارای نمایندگی رسمی فروش لاستیک ایرانی و خارجی از مطرح ترین کمپانی های سازنده لاستیک جهان است. برای خرید لاستیک دولتی از این مرکز تنها کافیست به وبسایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه نمایید و با درج کردن اطلاعات خواسته شده در قسمت جستجوی پیشرفته که جهت تسهیل خرید متقاضیان طراحی شده، انواع لاستیک های ایرانی و خارجی متناسب با خودرو خود را مشاهده کرده و بعد از انتخاب لاستیک مناسب سفارش خود را درج نمایید.

خرید لاستیک دولتی

قیمت فروش لاستیک دولتی در مراکز مختلف عرضه کننده متفاوت است و عوامل مختلفی بر آن تاثیر گذار هستند. همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، قیمت فروش لاستیک در نمایندگی ها نسبت به فروشگاه ها ارزان تر است و افراد می توانند خریدی مطمئن تر داشته باشند زیرا ضمانت کالا در این مراکز به همراه کالا ارائه می شود. قیمت فروش لاستیک دولتی خارجی نظیر میشلن، پیرلی، بریجستون، نکسون و غیره نسبت به لاستیک ایرانی و چینی به دلیل استفاده از مواد اولین بسیار مرغوب، هزینه حمل و نقل و پرداخت عوارض گران تر است و افراد با بضاعت مالی خوب می توانند از عهده خرید این لاستیک ها بر بیایند. امروزه در ساخت لاستیک های ایرانی نیز از تکنولوژی های پیشرفته استفاده می شود به طوریکه در حال رقابت با لاستیک های خارجی قرار گرفته اند و همچنین به دلیل قیمت مقرون به صرفه، فروش لاستیک ایرانی به وفور انجام می شود. برند های معتبر یزد تایر، کویر تایر، ایران تایر و بارز از معروف ترین تولیدکنندگان لاستیک باکیفیت هستند، به طوری که کویر تایر با فروش لاستیک باکیفیت، به تنهایی ۲۷ درصد نیاز کشور را مرتفع گردانیده است. همچنین فروش لاستیک با نرخ مصوب دولتی توسط یک سری از فروشگاه های معتبر پخش و عرضه لاستیک دولتی صورت می گیرد، در فروشگاه چرخ و یدک نیز فروش لاستیک دولتی صورت می گیرد و افراد برای خرید لاستیک دولتی می توانند، اطلاعات خود را در سایت این مرکز ثبت نمایند و تایر خود را در کوتاه ترین زمان و با ارزان ترین قیمت تحویل بگیرند، افراد توجه داشته باشند که فروش لاستیک دولتی تنها ۲ حلقه برای هر فرد در سال صورت می گیرد.

 فروش لاستیک دولتی باکیفیت

فروشگاه چرخ و یدک با دو دهه تجربه و حضور فعال در عرصه فروش لاستیک مانند  فروش لاستیک کویر تایر  ، رینگ، قالپاق و باتری خودرو ایرانی و خارجی در برندهای معتبر، توانسته از اعتبار و اعتماد خوبی بین خریداران این محصولات بهره مند گردد. در این مرکز فروش لاستیک ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد و محصول به همراه ضمانت اصل کالا برای خریداران ارسال می گردد. همچنین این مرکز دارای کارشناسان مجرب، تیم حرفه ای و خدمات پس از فروش بی نظری می باشد. 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()