خرید لاستیک از جمله موارد درگیرکننده ذهن رانندگان و نیز کمپانی های تولید کننده خودرو است، از این رو کمپانی های تولید لاستیک روز به روز بر تلاش خود افزودند تا لاستیک هایی را با تکنولوژی پیشرفته و مدرن ترین تجهیزات به وجود آورده و روانه بازار فروش نمایند. اکنون این سوال پیش می آید که ویژگی های لاستیک باکیفیت چیست؟ و همچنین از کجا می توان نسبت به خرید لاستیک با کیفیت و عملکرد بالا اقدام نمود؟ آج های روی سطح لاستیک ها کاملا با سطح زمین در تماس هستند و وظیف انتقال قدرت خودرو به زمین، کنترل چسبندگی و نیز مهار ضربه های ناشی از ناهمواری های مسیر را دارند. لاستیک ها از اجزای اصلی خودرو به شمار می روند و در صورت نامرغوب بودن ممکن است به سایر قطعات خودرو نیز آسیب وارد کنند. به هنگام  خرید لاستیک خودرو باید به حروف و اعدادی که بر بدنه آنها درج شده، دقت نمود. از سری اطلاعات حک شده می توان به نوع خودرو، اندازه پهنا، فاق، حداکثر بار و سرعت مجاز و نیز تاریخ تولید خودرو که مهمتربن موضوع است اشاره کرد. لاستیک ها بعد از گذشت تاریخ انقضا کیفیت و عملکرد مناسب ندارند و در صورتی که به تاریخ توجه نشود، اتفاقاتی چون انحراف خودرو و در نتیجه تصادف را در پی دارد، از این رو باید قبل از تمام شدن تاریخ انقضا، نسبت به خرید لاستیک باکیفیت اقدام نمود.

امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه فروش لاستیک و سایر تجهیزات خودرو نظیر قالپاق، رینگ، باتری خودرو و غیره فعالیت می کنند و همچنین در یک سری از آنها که از اعتبار و رضایت بالایی برخوردارند، لاستیک دولتی عرضه می شود. یکی از همین مراکز معتبر، فروشگاه چرخ و یدک با دو دهه تجربه درخشان در زمینه فروش لاستیک توانسته خیلی خوب در این صنعت بدرخشد. در این مرکز خریداران علاوه بر توان خرید لاستیک ایرانی و دولتی می توانند در صورت داشتن بودجه کافی نسبت به خرید لاستیک اروپایی، ژاپنی، کره ای که از کیفیت بی بدیلی برخوردارند، اقدام نمایند.فناوری که امروزه در ساخت لاستیک های ایرانی به کار می رود، سبب شده که این لاستیک ها در قیاس با لاستیک های خارجی قرار داده شوند و همچنین قیمت خرید لاستیک ایرانی به علت نبود هزینه حمل و نقل و عوارض گمرک، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. نرم بودن لاستیک سبب می شود که از میزان انتقال لرزش به بدن خودرو، کاسته شود. عملکرد مفید لاستیک ها ۴ تا ۵ سال، تقریبا حدود ۵۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر است و بعد از آن کیفیت مناسبی ندارند. هیچ گاه نباید به صورت همزمان، خرید لاستیک بایاس و رادیال صورت گیرد، بهتر است تمام لاستیک ها بایاس و یا رادیال باشند. 

فروش لاستیک

فروشگاه چرخ و یدک سالهاست که با سابقه درخشان در زمینه فروش لاستیک، رینگ، قالپاق و باتری خودرو می پردازد، این مجموعه دارای نمایندگی رسمی از کمپانی های میشلن فرانسه، پیرلی ایتالیا، بریجستون ژاپن و سایر کمپانی های معتبر خارجی را داراست. همچنین در این فروشگاه انواع لاستیک ایرانی با برندهای بارز، کویر تایر، یزدتایر و غیره عرضه می شود و برای خرید لاستیک دولتی باید اطلاعات را در سامانه ثبت نمود زیرا هر فرد در سال تنها مجاز به خرید دو حلقه لاستیک دولتی می باشد. در صورت نیاز به خدمات نصب و بالانس سیار تایر  در صورت حضور در مناطق ۲۲ گانه تهران، می توانید به این فروشگاه اعتماد نمایید و بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید. با خرید لاستیک مانند خرید لاستیک گلدستون از فروشگاه چرخ و یدک از مزایایی چون ۷ روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط در صورت ناراضی بودن از محصول، دریافت ضمانت اصل کالا، تحویل سریع و مطمئن و نیز پرداخت در محل برای افراد ساکن تهران بهره مند خواهید شد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 440
نمایش همه
علاقه مندی ها ()