ویژگی های لاستیک

انتقال وزن خودرو به جاده، کنترل چسبندگی و مهار ضربه های قسمت های ناهموار جاده، از جمله وظایف لاستیک ها هستند که در صورت باکیفیت بودن آنها تاثیر بسزایی بر عملکرد خودرو می گذارند. به هنگام خرید لاستیک باید به اطلاعاتی که بر روی آنها توسط کمپانی های سازنده درج شده است، توجه نمود. این حروف و ارقام بیانگر نوع خودرو، فاق، پهنا، میزان تحمل بار، حداکثر سرعت مجاز و تاریخ تولید لاستیک است. تاریخ تولید به صورت عددی ۴ رقمی است که دو عدد اول نمایانگر هفته و دو عدد بعدی نیز سال ساخت را نشان می دهند. از سری موارد مهمی که باید به آن توجه کرد این است که تعویض لاستیک و همچنین بالانس لاستیک ها باید به صورت دوره ای صورت بگیرد، زیرا در صورتی که آج های لاستیک به طور کامل ساییده شوند امکان انحراف خودرو و سپس اتفاقات ناگوار وجود دارد. علاوه بر  خرید لاستیک از فروشگاه معتبر و بزرگ چرخ و یدک می توانید جهت بالانس و نصب تایر در صورت حضور در مناطق ۲۲ گانه تهران با این شرکت تماس بگیرید. گروه حرفه ای این مجموعه در کوتاه ترین زمان این خدمات را با بهترین کیفیت برای شما انجام خواهند داد.

نکات خرید لاستیک مناسب

در خرید لاستیک باکیفیت باید به مواردی از قبیل نوع خودرو، سرعت، میزان بار مصرفی، شرایط محیطی و دما توجه نمود. سایز لاستیک باید مطابق با استاندارد کارخانه باشد. در خرید لاستیک به اطلاعات حک شده روی آن مانند اندازه فاق، پهنا و تاریخ تولید توجه نمایید، زیرا حداکثر عملکرد یک لاستیک بین ۵۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر است و نهایتا ۴ یا ۵ سال دوام داشته باشد. امروزه فناوری که در ساخت لاستیک ایرانی به کار می رود سبب شده، شاهد لاستیک های باکیفیت و مقرون به صرفه ای باشیم که از نظر مقایسه با لاستیک های چینی از کیفیت و عملکرد بالاتری برخوردارند. همچنین با ارائه لاستیک دولتی با نرخ مصوب دولتی توسط برخی فروشگاه ها، خیلی از افراد نسبت به خرید لاستیک دولتی اقدام می کنند. قیمت خرید لاستیک به برند سازنده و نرخ ارز بستگی دارد و مسلم است ‌که لاستیک های خارجی میشلن، پیرلی، دانلوپ، هانکوک و کومهو از قیمت بالاتری به دلیل مواد مرغوب، هزینه حمل و نقل و عوارض گمرک برخوردارند. برای خرید لاستیک دولتی و انواع لاستیک خارجی باکیفیت کافیست به سایت معتبر مجموعه چرخ و یدک رجوع نمایید. در این سایت امکان جستجوی پیشرفته جهت تسهیل در کار خریداران وجود دارد، و افراد تنها با وارد کردن اطلاعات خودرو می توانند از بین انواع لاستیک های ارائه شده در سایت، نسبت به خرید لاستیک مورد نظر خود اقدام نمایند.

فروش لاستیک

مجموعه چرخ و یدک یکی از معتبرترین و مطرح ترین فروشگاه های وارد کننده و عرضه کننده انواع رینگ، باتری خودرو، لاستیک و قالپاق با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، فروشگاه بزرگ چرخ و یدک است که با دو دهه تجربه در زمینه فروش لاستیک مانند فروش لاستیک بارز توانسته اعتماد و رضایت خریداران این محصولات را به خوبی جلب نماید. متقاضیان برای خرید لاستیک خارجی و ایرانی در این مجموعه کافیست به وبسایت فروشگاهی آن رجوع نمایند و پس از مشاهده محصولات که خوشبختانه امکان مقایسه آنها هم وجود دارد با توجه به نیاز و توان مالی خود نسبت به خرید لاستیک اقدام نمایند. این فروشگاه علاوه بر فروش لاستیک، در زمینه خدمات نصب و بالانس سیار نیز در منطقه تهران فعالیت می کند، و تیم خود را در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر می فرستد. با خرید لاستیک از فروشگاه چرخ و یدک از مزایایی چون تحویل سریع و مطمئن، ارائه ضمانت اصل کالا و همچنین ضمانت بازگشت ۷ روزه در صورت نارضایتی خریداران، بهره مند می شوید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()