انتخاب لاستیک

یکی از اولین نکات انتخاب لاستیک، نوع خودرو مربوطه است زیرا لاستیک ها دارای سایز هستند و از نظر پهنا، فاق و رینگ بایکدیگر تفاوت دارند که باید مطابق با استاندارد کارخانه نسبت به خرید اقدام نمود. نرم بودن تایر بر کاهش انتقال صدای لرزه به بدنه خودرو کمک می کند. یک سری اعداد بر بدنه تایر ها درج می شود که نمایانگر ارتفاع، عرض، بار مجاز، سرعت مجاز و تاریخ تولید آنها هستند. کارکرد مفید هر لاستیکی ۵۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر است و نهایتا تا ۵ سال دوام می آورند. آج ها به طور مستقیم با زمین برخورد دارند و با گذشت زمان به علت هدایت آب به طرفین و دور کردن سنگریزه ها، ساییده می شوند و باید قبل از صاف شدن کامل تعویض آنها صورت گیرد، به این دلیل عمق آج لاستیک ها هر چند وقت یکبار باید بررسی شود. به بررسی بالانس بودن تایرها بپردازید. توجه فرمایید که بهتر است لاستیک را به صورت جفت خریداری نمایید، چون درصورتیکه یک  لاستیک بیشتر کار کرده باشد، ممکن سبب انحراف خودرو شود و همچنین هیچ وقت همزمان لاستیک بایاس و رادیال را برای خودرو استفاده نکنید. مجموعه بزرگ چرخ و یدک انواع لاستیک اروپایی، ژاپنی، کره ای، چینی و ایرانی را با قیمت مناسب و بدون واسطه به فروش می رساند و سایت خود را طوری طراحی نموده که افراد با جستجوی پیشرفته می توانند کشور سازنده، نوع خودرو، پهنا، فاق، سایز رینگ و نوع لاستیک دلخواه را انتخاب کنند و سپس از میان لاستیک های موجود نسبت به خرید اقدام نمایند.

خرید لاستیک دولتی

با پیشرفت صنعت لاستیک سازی و به کار بردن به روزترین تکنولوژی در ساخت لاستیک و تولید آنها به وفور، خوشبختانه نیازهای صنایع ماشین سازی و مردمم مرتفع گردیده است. قیمت خرید لاستیک به برند سازنده، کمیابی در بازار و نوسانات ارزی وابسته است و واضح است که لاستیک خارجی میشلن، پیرلی نسبت به لاستیک چینی و ایرانی خیلی گران تر است و قشر متوسط جامعه بضاعت مالی برای خرید لاستیک خارجی را ندارند. امروزه در ساخت لاستیک ایرانی نیز از جدیدترین تکنولوژیها بهره می برند که این لاستیک ها به خاطر نبود هزینه حمل و نقل و نپرداختن هزینه گمرک از قیمت مناسبی برخوردار هستند و طرفداران زیادی نیز به خاطر کیفیت مناسبی که دارند پیدا کرده اند. شرکت کویر تایر به تنهایی ۲۷ درصد نیاز لاستیک کشور را تامین می کند و فروش ویژه لاستیک دولتی کویر تایر با قیمت مصوب دولتی در برخی از شرکت های معتبر پخش کننده لاستیک مانند فروشگاه چرخ و یدک صورت می گیرد.

برای خرید لاستیک دولتی و خرید لاستیک رودستون و... از این مرکز کافیست اطلاعات خود را ثبت نمایید. همچنین به علت قیمت پایین این تایرها، افراد تنها مجاز به خرید دو حلقه لاستیک دولتی در سال هستند.

فروش لاستیک باکیفیت

فروشگاه چرخ و یدک از بزرگترین و معتبرترین مراکز فعال در عرصه فروش و پخش انواع رینگ، لاستیک، باتری خودرو و قالپاق در برندهای معتبر خارجی و داخلی است، همچنین خدمات نصب و بالانس سیار تایر در مناطق ۲۲ گانه تهران را در کوتاه ترین زمان با ارائه بهترین کیفیت توسط یک گروه ماهر انجام می دهد. در این مرکز لاستیک دولتی با نرخ دولتی عرضه می شود، که افراد با پر کردن فرم می توانند نسبت به خرید اقدام نمایند. فروش لاستیک باکیفیت خارجی در برندهای معتبر میشلن، پیرلی، بریجستون، دانلوپ و هانکوک و همچنین لاستیک ایرانی یزد تایر، بارز، کویر تایر، گلدستون و غیره با مناسب ترین قیمت و بهترین مزایا صورت می پذیرد. دریافت ضمانت اصل کالا، تحویل سریع و مطمئن، ۷ روز ضمانت بازگت در صورت ناراضی بودن از لاستیک و پرداخت در محل برای ساکنین تهران از جمله مزایای خرید از فروشگاه چرخ و یدک است. برای خرید لاستیک و سایر محصولات از این مجموعه کافیست به سایت این مرکز مراجعه کرده و بعد از تکمیل اطلاعات مربوط به خودرو، خرید خود را نهایی کنید و در صورت نیاز با کارشناسان فروش جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()