ویژگی های لاستیک باکیفیت

کیفیت و دوام لاستیک از جمله مهمترین دلایل انتخاب تایر هستند. از سری ویژگی های لاستیک باکیفیت، حضور علائم اختصاری و حروفی است که بر روی تایر درج شده که نمایانگر نوع خودرو، عرض و ارتفاع تایر، میزان تحمل بار، حداکثر سرعتی که لاستیک پشتیبانی می کند و همچنین یک عدد ۴ رقمی وجود دارد ‌‌که هفته و سال تولید تایر را نشان می دهد. از آنجاییکه با گذشت زمان عملکرد و کیفیت تایر افت می کند، و عمر مفید آن حداکثر ۴ تا ۵ سال است، باید به تاریخ تولید آن توجه نمود که زمان زیادی از تولید آن نگذشته باشد، از این رو تعویض لاستیک باید به صورت دوره ای صورت بگیرد. در صورت توجه نکردن به این مسئله و گذشت از تاریخ انقضا، ترکیدن لاستیک، انحراف خودرو و در پی آن تصادف و صدمات جبران ناپذیری اتفاق خواهد افتاد. شرکت فروشگاهی چرخ و یدک با سالها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع لاستیک  ، به یکی از معتبرترین مراکز فروش لاستیک تبدیل گشته است، به طوریکه در این مجموعه لاستیک دولتی که تنها توسط یک سری فروشگاه خاص عرضه می شود، به فروش می رسد. این لاستیک ها طرفداران زیادی دارند و از آنجا که تولید داخل هستند از قیمت خیلی مناسبی برخوردارند. از بهترین انواع لاستیک ایرانی می توان به یزد تایر، کویر تایر، ایران تایر، بارز و لاستیک دولتی اشاره کرد که از کیفیت و عملکرد بالا و تمامی استانداردهای لازم برخوردارند، بطوریکه در رقابت با لاستیک های خارجی قرار گرفته اند. برای خرید لاستیک ایرانی از فروشگاه چرخ و یدک کافیست به وبسایت این مرکز رجوع کرده و پس وارد کردن اطلاعات و ابعاد لاستیک خودرو، بهترین مورد را انتخاب و نسبت به خرید اقدام نمایید و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید لاستیک ارزان

شرکت های تولیدکننده لاستیک به روزترین و مدرن ترین تکنولوژیها را در ساخت محصولات خود به کار می برند. افراد با توجه به بودجه خود نسبت به خرید لاستیک اقدام می کنند، لاستیک اروپایی، ژاپنی و کره ای به ترتیب از بهترین و مرغوب ترین مواد ساخته شده و قیمتهای بالایی دارند و از بهترین برندهای خارجی می توان میشلن، پیرلی، بریجستون، دانلوپ، هانکوک و کومهو را نام برد که در سراسر جهان طرفداران ویژه ای دارند. امروزه در ساخت لاستیک های ایرانی نیز از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود، بطوریکه در مقایسه با لاستیک های خارجی قرار می گیرند، به عنوان مثال لاستیک ایرانی نسبت به لاستیک چینی از کیفیت و عملکرد بالاتری برخوردار است و ایمنی سرنشینان را به خوبی تضمین می کند، این تایرها بخاطر نپرداختن عوارض گمرکی از قیمت مناسبی برخوردارند. بهتر است که خرید لاستیک ارزان را از فروشگاه های معتبر انجام داد زیرا می توان از تاریخ تولید، کیفیت و برند سازنده آن اطمینان حاصل کرد. فروشگاه چرخ و یدک تمامی محصولات خود را با ضمانت اصل کالا به همراه ۷ روز ضمانت بازگشت در صورت تست لاستیک و ناراضی بودن به خریداران ارائه می دهند. 

فروش لاستیک

فروشگاه بزرگ چرخ و یدک از مطرح ترین و معتبرترین مراکز پخش و عرضه انواع لاستیک داخلی و خارجی، انواع رینگ‌، قالپاق و باتری خودرو به همراه ضمانت اصل کالا به سراسر کشور است. تنوع لاستیک در این مرکز بسیار بالاست و افراد با هر توان مالی می توانند متناسب با بودجه خود نسبت به خرید لاستیک اورجینال اقدام نمایند. فروش لاستیک ارزان دولتی و خارجی با برندهای معتبر و فروش لاستیک هانکوک در این مرکز به صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد و خدمات فروش مناسبی نیز برای خریداران در نظر گرفته شده که از آنها می توان به تحویل سریع، تضمین مناسب ترین قیمت، ۷ روز ضمانت بازگشت در صورت عدم رضایت و برگه ضمانت کالا اشاره کرد.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()