فروش اقساطی خودرو مسئله ای است که امروزه فکر و ذهن اکثر افراد را به خود درگیر کرده است. با گسترش تحریم های کشور امریکا بر علیه کشور ما، باعث افزایش روز به روز قیمت خودرو در بازار داخل شده است. به این ترتیب شرایط بوجود آمده باعث شده تا کمتر کسی بتواند با شرایط فروش اقساطی کوتاه مدت خودرو را خریداری کند. در همین سو می توانیم مشاهده کنیم که دست مصرف کنندگان اصلی از بازار خودرو کوتاه تر شده است و باعث شده اتومبیل به عنوان اقلام سرمایه ای تبدیل شود. نوسانات بازار به نحوی شدت یافته و غیر قابل پیش بینی شده است و برخی از مدل های یک برند اتومبیل اختلافات قیمتی زیادی پیدا کرده اند ک در نتیجۀ آن افراد را کمتر ترغیب به خرید اتومبیل می کنند. در همین راستا شرکت های معتبر عرضه کنندۀ اتومبیل برای آنکه بتوانند این بازار را متعادل نگه دارند، با ارائه شرایط ویژه  فروش اقساطی خودرو توانسته اند بخشی از نیاز اقشار جامعه را برای خرید اتومبیل برآورده سازند.

شرکت مبین خودرو نیز در همین راستا قدم برداشته و توانسته با راحت تر نموده شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، افراد را به سمت و سوی خرید اقساطی خودرو با شرایط فوق العاده جلب نماید. البته باید توجه داشته باشید، پیش از دریافت و استفاده از چنین خدماتی، سابقۀ فعالیت شرکت و همچنین شماره ثبت، گواهینامه و مجوزهای دریافت کردۀ فرد را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

فروش اقساطی با تحویل آنی خودرو

چند سال اخیر شرکت ها در صدد جلب رضایت مشتریان می باشند، به همین دلیل بر اساس نیاز آنها، بهترین راهکارها را پیش روی آنان قرار می دهند، تا بتوانند همچنان در بازار موقعیت خود را حفظ کنند. فروش اقساطی با تحویل آنی خودرو نیز یکی از این گزینه ها محسوب می شود. در واقع افراد در این صورت تمایل بیشتری برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی شرکت های مختلف دارند که بتوانند نیاز خود را مرتفع سازند. فروش اقساطی خودرو با تحویل چند ساعته پس از امضای قرارداد بهترین راه حل برای جلب رضایت خریداران می باشد چون فرد پس از پرداخت حداقل پیش قسط، می تواند از خودروی خریداری شده استفاده نماید و سپس مطابق با تاریخ های درج شده در قرارداد الباقی مبلغ خودرو را تسویه کند.

در واقع خیلی از افراد به دلیل طولانی بودن زمان تحویل اتومبیل، استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو سر باز می زدند ولی شرکت های بزرگ در حوزۀ تأمین و عرضۀ خودروهای داخلی و خارجی توانسته اند، با این راهکار، علاوه بر جلب اعتماد خریداران، بتوانند به کسب و کار خود رونق ببخشند.

شرکت مبین خودرو نیز جزء یکی از این شرکت های عرضه کنندۀ اتومبیل های داخلی و خارجی با ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری در منطقۀ تهران می باشد.

نحوۀ استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو

برای آگاهی از نحوۀ استفاده از شرایط فروش ویژه اقساطی خودروهای داخلی و خارجی مانند شرایط فروش اقساطی کرمان موتور می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس بگیرید. در این حالت می توانید پس از انتخاب مدل اتومبیل و مشاهدۀ قیمت خودرو، با توجه به سطح درآمد و توان پرداخت ماهیانه، مناسب ترین شرایط فروش اقساطی خودرو را با شرایط پرداخت اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت انتخاب نمائید.

نیاز به ذکر است که در ارائه سرویس خدمات فروش اقساطی اتومبیل، انعطاف پذیری بیشتری برای انتخاب تعداد اقساط و همچنین مبلغ پیش پرداخت برای خریدار وجود دارد و شما با آسودگی خاطر و راحت تر می توانید از این امکانات استفاده نمائید.

جهت کسب اطلاعات جامع در این خصوص می توانید با شرکت مبین خودرو تماس بگیرید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()