فروش اقساطی خودرو به عنوان یکی از گزینه های پرطرفدار به مشتریان خرید خودرو پیشنهاد داده می شود. با استفاده از این شرایط افراد راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآیند. در واقع شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی به فرد اجازه می دهد که طی چندین قسط اقدام به تسویۀ کامل خودرو نماید. بدین صورت فرد راحت تر می تواند از این فرصت برای خرید اتومبیل استفاده کند. با افزایش نرخ ارز و بی سامانی بازار، باعث شده تا افراد به راحتی نتوانند اتومبیل خریداری کنند و از آنجایی که بخش اعظمی از اقتصاد ملی کشور به مسئله بازار خودرو مرتبط می شود، شرکت های عرضه کنندۀ اتومبیل و همچنین سازنده در تلاش هستند که بتوانند شرایط بهتری در اختیار مشتریان قرار دهند.

شرکت مبین خودرو فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در سال 1388 آغاز نمود و توانست از سال 1393 به صورت جدی و با پشتکار فراوان و استفاده از سرمایه گذاری داخلی و دریافت تسهیلات ویژه از مراکز بانکداری مجاز سطح فعالیت مجموعۀ خود را گسترش دهد. در نتیجۀ آن می توانید شاهد رشد و توسعۀ شرایط فروش فوق العاده خودروهای داخلی و خارجی با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت باشیم.

فروش اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت

فروش اقساطی خودرو با حداقل پیش پرداخت یکی از پیشنهاداتی است که پیش روی خریدار قرار گرفته می شود و فرد حق انتخاب بیشتری دارد که بتواند از این فرصت برای خرید اقساطی اتومبیل های داخلی و خارجی استفاده نماید. البته شایان ذکر است که حداقل پیش پرداخت متناسب با مبلغ اتومبیل مشخص می شود و برای تمامی مدل های خودرو یکسان نمی باشد ولی بهترین گزینه برای افرادی است که در موقعیت خاصی قرار گرفته اند و همان لحظه پول زیاد نداشته باشد. در این صورت می تواند از این آپشن استفاده نموده و پس از تحویل اتومبیل، الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط انتخاب شده پرداخت نماید.

با توجه به اینکه زمان تحویل خودرو توسط شرکت مبین خودرو بسیار کوتاه مدت و ساعاتی پس از عقد قرارداد می باشد، افراد راحت تر می توانند از تسهیلات این مجموعه برای خرید اقساطی اتومبیل استفاده نمایند.

فروش اقساطی خودرو مانند خرید و فروش اقساطی گروه بهمن با شرایط بدون ضامن توسط برخی از شرکت ها به مشتریان ارائه داده می شود. با قرار دادن سند بنام خودرو در رهن بانک فرد نیاز به ضامن نخواهد داشت چون از همان سند خودرو به عنوان ضمانت نامه استفاده می شود. خیلی از افراد با بهره گیری از این شرایط به سهولت می توانند از شرایط اقساطی خودرو برای اتومبیل استفاده کنند. به دلیل وجود آشفتگی بازار باعث شده تا کمتر کسی به سمت و سوی خرید اتومبیل گرایش پیدا کند. لذا با در نظر گرفتن شرایط راحت تر، به سهولت می توان افراد را تشویق به خرید اقساطی خودرو نمایند.

شرکت مبین خودرو قادر به ارائه سرویس فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با اقساط 12 الی 48 ماهه می باشد. در این شرایط فرد تحت فشار مالی زیاد قرار نمی گیرد و به سهولت می تواند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآید.

فروش اقساطی خودروهای داخلی اختصاص به محصولات شرکت های خودروسازی داخلی چون ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور اختصاص پیدا می کند. فروش اقساطی خودروهای خارجی نیز به محصولات خودروسازی هیوندا، کیا موتورز، تویوتا، رنو، فولکس واگن، نیسان، سانگ یانگ و غیره اختصاص داده می شود. بنابراین افرادی که تمایل به استفاده از خدمات فروش فوق العاده خرید اقساطی دارند، می توانند با بهره گیری از بهترین شرایط اقدام به خرید اقساطی خودروی مورد نظر خود نمایند.

از جمله افتخارات شرکت مبین خودرو این است که با شرایط تحویل فوری خدمات فروش اقساطی خودرو را ارائه می دهد.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 913
نمایش همه
علاقه مندی ها ()