فروش اقساطی خودرو در گذشته از جایگاه مهمی برخوردار نبود چون کشور با تورم بالا روبرو نبود و در معاملات خودرو پر رنگ نبود ولی چند سال اخیر به دلیل افزایش قیمت خودرو، دست خیلی از افراد برای خرید نقدی اتومبیل کوتاه شده است و باعث شده تا افراد از مزایای فروش اقساطی خودرو برای خرید اتومبیل استفاده نمایند. از این رو افراد بیش از پیش جرأت لازم را برای خرید اقساطی خودرو پیدا کرده اند. بدین وسیله افراد به سهولت می توانند با شرایط بهتری اقدام به خرید اتومبیل مورد نظر نمایند. آشفتگی بازار خودرو باعث افزایش قیمت فروش خودرو  در سطح بازار شده است که در نتیجۀ آن مردم ترجیح می دهند که از شرایط فروش فوق العاده اقساطی خودرو برای خرید ماشین استفاده نمایند.

شرکت مبین خودرو با فعالیت چند ساله ای که در حوزۀ فروش خوردو در تهران راه اندازی نمود. این شرکت با افزایش تجارب خود در معاملات خودرو، توانست روز بروز شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را برای مشتریان ساده تر در نظر بگیرد. بدین وسیله بتواند رضایت مندی مشتریان خود را به نسبت سایر شرکت ها جلب نماید.

شرح شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی

در این مقاله قصد داریم که به برخی از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی بپردازیم. بدین وسیله بتوانید از این مطالب در جهت خرید اقساطی خودرو استفاده نمائید.

همانطور که می دانید فروش خودرو در ابتدا توسط شرکت های خودروسازی به مشتریان ارائه داده می شد ولی با گذشت زمان و تعدد شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، دیگر شرکت ها نیز امکانات لازم را برای فروش نقد و اقساط خودرو دارند. در واقع با دادن بیشترین امتیاز به خریدار، فرد به سهولت می تواند از شرایط در نظر گرفته شده در جهت خرید اتومبیل استفاده نمایند.

بر اساس مبلغ، برند و مدل خودرو، شرایط فروش اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی ایران خودرو برای هر کدام از شرکت های خودروسازی متفاوت از یکدیگر می باشند. تحویل آنی خودرو در مدت زمان یک ساعت، سند بنام، بدون نیاز به ضامن و همچنین افزایش تعداد اقساط بین 12 الی 48 ماهه از جمله شرایط فروش اقساطی خودرو محسوب می شود.

از این رو می توانید از مزایای خرید و فروش اقساطی خودرو با شرکت مبین خودرو با شرایط آسان و البته رویایی بهره مند شوید. با ارائه چنین خدماتی به مشتریان، افراد کم درآمد جامعه می توانند به آروزی دست نیافتنی خود برسند. از این رو خرید اقساطی خودرو جزء یکی از پلن های زندگی بسیاری از افراد شده است چون با افزایش نرخ خودرو، افراد تنها به واسطۀ شرایط فروش اقساطی می توانند اقدام به خرید اتومبیل نمایند.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

شرکت خودروسازی ایران خودرو در سال 1341 در تهران راه اندازی شده است و در ابتدا به تولید ماشین های اتوبوس و مینی بوس می پرداخت که با گذشته و توسعۀ فعالیت مجموعۀ کاری خود، توانسته در صنعت تولید خوردوهای سواری فعالیت حرفه ای داشته باشد. در نتیجۀ آن شاهد فروش اقساطی خودروهای گروه دنا (دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو)، خودروهای پژو (پژو پارس، پژو 405 GLX,SLX، تیپ های مختلف پژو 206، پژو 207، )، رنو، ال 90، سمند، سورن و ... در سطح بازار می باشیم.

شرکت خودروسازی سایپا نیز در سال 1344 توانسته فعالیت خود را در زمینۀ تولید انواع خودروی سواری آغاز نمایند. از این رو توانسته تا به امروز خودروهای سری پراید 131، 111، 151، زوتی آریو، تیبا صندوقدار، تیبا 2، ساینا، کوییک، کوییک آر، ساندرو اتومات، ساندرو اسنپ وی اتومات، سراتو آپشنال، چانگان و ... را تولید و به بازار عرضه نموده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو می توانید با شرکت مبین خودرو تماس بگیرید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 890
نمایش همه
علاقه مندی ها ()