امروزه فروش اقساطی خودرو بهترین راهکار برای خرید خودرو محسوب می شود. دلایل زیادی بوجود آمده که موجب بی سامانی بازار فروش خودرو شده است که در نتیجۀ آن قیمت خودرو افزایش پیدا کرده است و باعث شده تا کمتر کسی بتواند به صورت نقدی اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کند ولی شرکت های عرضه کنندۀ اتومبیل های داخلی و خارجی به منظور جلب رضایت مشتریان خود، شرایط فروش فوق العاده اقساطی خودرو را در اختیار خریداران قرار می دهند. بدین وسیله بتوانند اقتصاد ملی را که مرتبط با وضعیت صنعت خودرو می شود، تحت کنترل نگه دارند. به عبارتی  فروش خودرو با شرایط تحویل فوری اتومبیل و پرداخت اقساط بر مبنای مفاد قرارداد به خریدار آسودگی خیال می دهد.

شرکت مبین خودرو با سال ها کسب تجربه در عرصۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودرو با شرایط آسان توانسته رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید. پرداخت وجه بعد از تحویل خودرو، شرایط بدون ضامن، اقساط بلند مدت و پرداخت حداقل پیش پرداخت از مهمترین شرایطی است که توسط این کمپانی به مشتریان ارائه داده می شود تا خریداران با آسودگی خاطر بتوانند از این شرایط فوق العاده برای خرید اقساطی اتومبیل بهره مند شوند.

نکات مهم فروش اقساطی خودرو

همانطور که از ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، شرکت های عرضه کنندۀ اتومبیل های داخلی و خارجی همواره در تلاش هستند که بتوانند روز به روز شرایط خرید و فروش اقساطی خودرو را برای خریداران راحت تر نمایند تا بدین وسیله افراد بیشتری بتوانند به خواستۀ خود دست پیدا کنند. به دلیل نوسانات حاکم در بازار خودرو و افزایش قیمت کارخانه ای و به طبع آن قیمت بازار، به میزان قابل توجهی باعث کاهش قدرت خرید اکثر افراد شده است که به طبع آن تنها راه برای خرید اتومبیل، استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو است که توسط کمپانی های سازنده و عرضه کنندۀ خودرو به مشتریان ارائه داده می شود.

فروش اقساطی محصولات سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، گروه بهمن به عنوان شرکت های داخلی سازندۀ خودرو در داخل کشور محسوب می شوند و افراد می توانند از شرایط فروش اقساطی اقدام به خرید هر کدام از محصولات این کمپانی ها نمایند. با توجه به تعدد مدل های خودرو در داخل کشور، بر اساس ارزش و بهای خودرو، شرایط پرداخت اقساط خودرو متفاوت از یکدیگر تعیین شده و به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

در همین راستا، شرکت مبین خودرو مفتخر است که توانسته با سهل نمودن شرایط فروش اقساطی به افراد بیشتری کمک کند که بتوانند اتومبیل مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. توجه به این نکات لازم و ضروری است چون افراد پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی، تمام مفاد شرایط را در نظر می گیرند و سپس مناسب ترین گزینه را برای خرید اقساطی اتومبیل انتخاب می کنند.

فروش اقساطی گروه بهمن به محصولات مزدا 3 جدید، سری بسترن B30، خودروی سواری سدان، هاوال H2 و ... متعلق می گیرد و این در حال است که فروش اقساطی خوردو کرمان موتور به خودروهای جک سری S3,S5و S4 اختصاص پیدا می کند.

 خدمات فروش اقساطی ایران خودرو نیز به فروش اقساطی خودروهای پژو GLX 405، سمند LX، خانوادۀ دنا که شامل خودروهای دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو می شوند در کنار محصولات خانواده پژو چون رانا، پژو پارس، پژو پارس، تیپ های مختلف پژو 206 اتومات، تیپ 5 پژو 206، پژو 207، پژو SLX 405، پژو 2008 و ... اختصاص داده می شود.

لذا برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی خودروهای خارجی و سایر برندهای داخلی می توانید از وب سایت رسمی شرکت مبین خودرو دیدن فرمائید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()